اتحادیه اروپا به پرده جهان سبزترین coronavirus بازیابی بسته

توسط: تابناک | به روز شده: 21 مه سال 2020 9:16:52 am اتحادیه اروپا پرچم flutters در نزدیکی دست یک مج

توسط NEWSATROPAT در 1 خرداد 1399
توسط: تابناک | به روز شده: 21 مه سال 2020 9:16:52 am
Rome alone? Five key questions for the euro اتحادیه اروپا پرچم flutters در نزدیکی دست یک مجسمه در Campidoglio مربع در مرکز رم در ایتالیا, مارس 23 2007. رویترز/تونی پشت/فایل

رئیس کمیسیون اروپا Ursula Von Den Leyen تنظیم شده است برای تبدیل سبز او مقابله استراتژی برای رسیدن به خالص صفر انتشار گازهای گلخانه ای تا سال 2050 به یک coronavirus اقتصادی طرح نجات که شما به سرعت در حال رانندگی خصوصی سرمایه گذاری و ایجاد شغل در سراسر این قاره با توجه به پیش نویس سند با جزئیات این پیشنهاد دیده می شود توسط بلومبرگ.

این طرح بخشی از بسته است که اتحادیه اروپا اجرایی خواهد پرده در مه 27 برای بلوک به طور مشترک تامین می شود, پاسخ به همه گیری ناشی از رکود اقتصادی است. این بسته شامل یک پیشنهاد برای اتحادیه اروپا بعد تریلیون یورو بودجه برای سال 2021-2027 و "بازیابی ابزار" حداقل نیم تریلیون یورو به طور خاص طراحی شده برای کوسن اقتصادی ضربه از وقوع.

"این مبالغ خواهد کوتوله سبز محرک اطلاعیه به تاریخ و سیگنال که اتحادیه اروپا واقعا می خواهد به تراز اقتصادی آن بهبود استراتژی های سبز ایران" گفت: ویکتوریا Cuming سر از سیاست جهانی در ed schultz.

به عنوان دولت ها در سراسر جهان حرکت از سلامت-مدیریت بحران به رسم یک مسیر بهبود اقتصادی آنها تحت فشار به سرمایه گذاری در اقدامات است که می تواند در مقیاس بالا به سرعت و ایجاد شغل برای میلیون ها نفر که در حال حاضر پیدا کردن خود را از کار.

بخش بزرگی از پیشنهاد اروپایی محرک فرض مشارکت بخش خصوصی در تامین مالی و یا تساوی در پروژه های موجود برای سرعت بخشیدن به انتقال پایدار. مقدار تازه پول برای تزریق به, پاک, بازیابی امکان پذیر خواهد بود برای محاسبه تنها پس از این کمیسیون قرار است آخرین پیشنهاد خود در هفته آینده.

هنوز از جزئیات این طرح در دست بررسی ارسال یک سیگنال مهم برای سرمایه گذاران است. قبل از بحران محاسبه کمیسیون اروپا خواهد شد و باید بین 250 تا 300 میلیارد دلار سرمایه گذاری در سال برای رسیدن به آب و هوای بی طرفی هدف است.

اتحادیه اروپا اجرایی است که به دنبال اعتصاب تعادل خوب بین پا زدن شروع اقتصاد و سبز آن را در همان زمان. پیشنهاد می شود رونمایی در هفته آینده منوط به اتفاق آرا تصویب شده توسط اتحادیه اروپا 27 دولت در یک روند دشوار مذاکرات است که می تواند ماه به این نتیجه.

"ما باید یک اقتصاد است که بیشتر انعطاف پذیر, بهتر, مجهز به استفاده از دیجیتال و بالاتر از همه سبزتر" گفت: Virginijus Sinkevicius اتحادیه اروپا کمیسر محیط زیست.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب