اتحادیه اروپا به پرده ویروس بازیابی طرح در میان تقسیم بر راه پیش رو

توسط: AP | بروکسل | منتشر شده در تاریخ: 27 مه سال 2020 3:50:11 pm سوال بزرگ خواهد بود که چگونه مقدار

توسط NEWSATROPAT در 7 خرداد 1399
توسط: AP | بروکسل | منتشر شده در تاریخ: 27 مه سال 2020 3:50:11 pm
EU to unveil virus recovery plan amid split over way ahead سوال بزرگ خواهد بود که چگونه مقدار پول را در قالب کمک های مالی و چه مقدار خواهد بود وام.

اتحادیه اروپا رونمایی عظیم coronavirus بهبود طرح به ارزش صدها میلیارد یورو برای کمک به کشورهای در حال بازسازی خود بیمار اقتصاد اما بلوک عمیقا تقسیم شده بیش از آنچه که باید شرایط متصل به بودجه.

حرکت جمعه می آید به 27 کشور بلوک تجاری تنظیم شده است برای ورود به عمیق ترین آن-تا کنون در رکود به تاثیر از این بیماری همه گیر کوروناویروس نابسامانی اقتصاد. تقریبا در هر کشور شکسته اتحادیه اروپا کسری بودجه محدود آنها برد و به حفظ سلامت سیستم مراقبت های کسب و کار و شغل زنده است.

در اوایل این ماه, رهبران آلمان و فرانسه در طول تاریخ دو رانندگان اصلی ادغام در اتحادیه اروپا توافق کردند در یک بار 500 میلیارد یورو ($543 میلیارد دلار, صندوق, یک پیشنهاد است که اضافه کردن بیشتر به یک زرادخانه از اقدامات مالی بلوک استقرار برای مقابله با اقتصادی خرید اینترنتی.

این طرح را شامل اتحادیه اروپا قرض گرفتن پول در بازارهای مالی برای کمک به بخش ها و کشورها است که به خصوص تحت تاثیر این بیماری همه گیر. کمیسیون اروپا طرح است که به احتمال زیاد شبیه به فرانسه و آلمان طرح در راه های بسیاری در حالی که اتصال صندوق به اتحادیه اروپا در آینده دراز مدت بودجه.

سوال بزرگ خواهد بود که چگونه مقدار پول را در قالب کمک های مالی و چه مقدار خواهد بود وام. اتریش و دانمارک و هلند و سوئد یک گروه از کشورهای دوبله صرفه چهار برای خود بودجه rectitude تمایلی به دیدن پول داده شده را بدون هیچ رشته های متصل و مخالفت خود را به کمک های مالی می تواند نگه دارید تا پروژه.

آن را کمک های مالی و یا وام ؟ و اگر از آن خواهد شد کمک های مالی که در حال رفتن به پرداخت کمک های مالی? وام من فکر می کنم جالب تر راه رو به جلو گفتگو و اما ما نیز باید به بحث تحت چه شرایطی ما باید به این وام سوئدی وزیر دارایی مگدلنا اندرسن روز سه شنبه گفت.

هر چه محتوای آن کمیسیون طرح است به احتمال زیاد به جرقه بحث و اتحادیه اروپا را برای کشمکش به کشیدن. بودجه در دوره جدید آغاز می شود در Jan 1 و کشورها در سراسر اتحادیه اروپا در حال از جان گذشته برای کمک های مالی در حال حاضر. تمام 27 کشور عضو باید توافق می کنید برای بازیابی صندوق را به اثر.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب