اتحادیه اروپا امیدوار است به مرزهای coronavirus محدودیت تا پایان ماه ژوئن

توسط: AP | بروکسل | منتشر شده در تاریخ: 5 ژوئن 2020 6:42:10 pm بیش از 168,000 مردم کشته شده اند توسط

توسط NEWSATROPAT در 16 خرداد 1399
توسط: AP | بروکسل | منتشر شده در تاریخ: 5 ژوئن 2020 6:42:10 pm
Post-coronavirus travel in the Europe is up in the air بیش از 168,000 مردم کشته شده اند توسط coronavirus در اروپا است. (منبع: DW)

اروپا می تواند خود را رایگان-سفر منطقه بالا و دوباره در حال اجرا تا پایان ماه اما مسافران از بیشتر afield اجازه داده نخواهد شد در قبل از ماه جولای اتحادیه اروپا در امور کمیسر Lauren جوهانسون روز جمعه گفت پس از مذاکرات میان بلوک"s داخلی وزیران.

دست پاچه با شیوع کروناویروس در ایتالیا در ماه فوریه به کشورهای در 26 کشور منطقه شنگن — که در آن مردم و کالاهای حرکت آزادانه و بدون چک — تحمیل مرز محدودیت بدون مشورت با همسایگان خود به سعی کنید به نگه داشتن این بیماری ، این حرکت ناشی از ترافیک و مسدود تجهیزات پزشکی.

جنبش جواهر در اروپا"s تاج که کمک می کند تا کسب و کار شکوفا و بسیاری از مقامات اروپایی می ترسید که بسیار آینده منطقه شنگن در تهدید از محدودیت. این اضافه فشار ناشی از در حال حاضر با ورود در اروپا و بیش از 1 میلیون مهاجر در سال 2015.

"من شخصا معتقدم که ما را به بازگشت به یک عملکرد کامل از منطقه شنگن و آزادی شهروندان بعد از پایان ماه ژوئن" جوهانسون به خبرنگاران گفت: پس از ویدئو کنفرانس نشست.

او گفت: اروپا"s مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری معتقد است که حبس و دیگر اقدامات بهداشت مشغول به کار هستند. این مرکز می گوید که بیش از 168,000 مردم کشته شده اند توسط coronavirus در اروپا عمدتا در انگلیس و ایتالیا و فرانسه و اسپانیا.

"فاصله فیزیکی و دیگر مرتبط با سلامت اقدامات هنوز هم مورد نیاز است ، اما مقامات بهداشتی در حال روشن است که وجود دارد هیچ توجیه روشن یا محدودیت های مسافرتی و یا مرز اقدامات در اتحادیه اروپا و منطقه شنگن" جوهانسون گفت.

اخبار باید به عنوان یک کمک به میلیون ها نفر از اروپایی ها هنوز در تلاش برای کار کردن تعطیلات تابستانی خود را در نظر دارد — که برای بسیاری از افراد در ماه ژوئیه پس از سال تحصیلی است — و مضطرب هستند بدانند که آیا آنها اجازه خواهد داشت به سر به سواحل مدیترانه و یا به کوه ها.

اما ضروری سفر به اروپا از خارج محدود شده است تا ژوئن 15, اما بسیاری از وزرای پیشنهادی که آنها می خواهند این مهلت تمدید تا اوایل ماه جولای جوهانسون گفت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن