اتحادیه اروپا سبز معامله و چگونه آن را برنامه ای برای تعادل آب و هوا و رفع نگرانی های اقتصاد

نوشته شده توسط Abhimanyu Chakravorty | دهلی نو | به روز رسانی: 28 مه سال 2020 8:33:17 pm اتحادیه ار

توسط NEWSATROPAT در 8 خرداد 1399
نوشته شده توسط Abhimanyu Chakravorty | دهلی نو | به روز رسانی: 28 مه سال 2020 8:33:17 pm
EU green deal, Europe green deal, Europe stimulus package اتحادیه اروپا سبز معامله: به عنوان جهان چنگ زدن با بیماری همه گیر کوروناویروس دولت ها در سراسر جهان تحت فشار هستند به تعادل انتقال از مدیریت یک بحران بهداشتی به نمودار یک بهبود اقتصادی.

در تلاش برای بازسازی خود بیمار اقتصاد و ایجاد شغل در پی شیوع بیماری ناشی از مستند, اتحادیه اروپا (اتحادیه اروپا) قرار داده است به جلو یک پیشنهاد است که باعث می شود آن آب و هوا-بی طرفی استراتژی محور 750 میلیارد یورو ($824 میلیارد دلار) طرح بازیابی. اتحادیه اروپا حرکت می کند در یک زمان می آید زمانی که 27 کشور بلوک است imminently به عنوان یک رکود اقتصادی به عنوان یک خرید اینترنتی از coronavirus بیماری همه گیر.

عظیم سبز محرک برنامه به نام نسل بعدی اتحادیه اروپااست که با هدف ارائه یک تلنگر به انرژی های تجدید پذیر در بخش سرعت بخشیدن به انتقال به پاک کردن تحرک و همچنین افزایش صرفه جویی انرژی. بودجه خواهد شد اما باید برای به دست آوردن رای اکثریت در پارلمان اروپا و متفق nod تمام 27 عضو از بلوک در شورای اروپا که ممکن است ماه ها طول بکشد در مذاکرات است.

به عنوان جهان چنگ زدن با بیماری همه گیر کوروناویروس دولت ها در سراسر جهان تحت فشار هستند به تعادل انتقال از مدیریت یک بحران بهداشتی به نمودار یک بهبود اقتصادی.

در سخنرانی خود به اعضای پارلمان اروپا در بروکسل در روز دوشنبه اتحادیه اروپا و رئیس جمهور Ursula von der Leyen گفت: "ما هم اکنون می توانید غیر روحانی کلنگ یک اتحادیه است که آب و هوا خنثی دیجیتال و مقاوم تر از همیشه قبل از. امروز زمان به نوشتن ما نسل سوره به داستان و دیگری شجاع گام به سمت قوی تر اتحادیه."

این نسل بعدی اتحادیه اروپا محرک برنامه بودجه خواهد شد از طریق اتحادیه اروپا کمیسیون استقراض در بازارهای مالی است. این شامل یورو 500 میلیارد دلار در کمک های مالی و حداقل 250 میلیارد یورو وام که "نشستن در بالای یک اصلاحی بلند مدت بودجه اتحادیه اروپا از یورو 1.1 تریلیون" گفت: von der Leyen.

هدف از این صندوق برای اطمینان از پول در دسترس است برای بخش انرژی های تجدید پذیر و پاک حمل و نقل در حالی که با تمرکز بر تدریجی فاز از سوخت های فسیلی است. به طور کلی هدف این صندوق به چین پایدار سرمایه گذاری با اتحادیه اروپا را از اهداف آب و هوا و همچنین اطمینان از سرمایه گذاری محدودیت به پروژه هایی که نمی مطابق با توافق پاریس تعهد به محدودیت افزایش درجه حرارت به زیر دو درجه تا سال 2050.

طبق جزئیات اعلام کرد روز گذشته یک یورو و 40 میلیارد دلار کمک داده خواهد شد برای 'فقط انتقال صندوق به حمایت از آسیب دیده ترین مناطق و کمک به آنها برای تغییر به دور از وابستگی به زغال سنگ به منظور از بین بردن گازهای گلخانه ای (GHGs). سپس نیز وجود دارد یک پیشنهاد برای تقویت بودجه کشاورزی صندوق به ارزش 15 میلیارد یورو کمک خواهد کرد که در کمک به کشاورزان در اجرای این قرارداد و اروپا در بخش کشاورزی افزایش آن نیاز دارد برای رسیدن به, تازه, تنوع زیستی اهداف.

جزئیات بیشتری از این معامله اعلام خواهد شد در روز آینده.

کمیسیون اروپا در فلسطين چشم انداز اروپا "سبز معامله" از دستیابی به آب و هوا بی طرفی و رشد اقتصادی را با تضمین این که هیچ سرمایه گذاری به خاطر بازیابی می تواند آسیب بلوک آب و هوا تلاش های مارکوس دوفور رئیس دفتر بروکسل آب و هوا فکر می کنم تانک E3G گفت: indianexpress.com بیش از یک ایمیل.

"اقدامات مقاوم سازی ساختمان های در حال توسعه پاک کردن زیرساخت ها و سرمایه گذاری در سرمایه های طبیعی باید هر دو مثبت اقتصادی و مزایای آب و هوا. سرمایه گذاری در اقتصاد پاک ارائه می دهند لازم است در کوتاه مدت محرک برای بهبود یافتن از این بیماری همه گیر ناشی از رکود" گفت: دوفور.

در حالی که برخی از کشورها مانند 'صرفه چهار' متشکل از هلند, دانمارک, سوئد و اتریش گفته اند که آنها می خواهم به سرعت در مسیر سفر خود را برای رسیدن به آب و هوا بی طرفی دیگران مانند لهستان اظهار کرده اند آن را در آن خود را به سرعت. آب و هوا خود را وزیر Michal Kurtyika گفته بود پیش از آن در ماه فوریه این سال است که در حالی که آنها می خواهند برای تبدیل بخش انرژی و اقتصاد, اما آنها محدودیت.

در یک صدای جیر جیر Kurtika بود گفت: "لهستان می خواهد برای تبدیل بخش انرژی و اقتصاد اما نمی توانیم فراموش کنیم که ما در حال پیوستن به انتقال از یک به طور کامل نقطه شروع متفاوت از کشورهای دیگر است."

به این آدرس پویا وضعیت دوفور گفت: کمیسیون اروپا انجام بهترین خود را به گرفتن اولویت ها و نگرانی همه کشورهای عضو است. "من باور دارم که پیشنهادات آنها صادر شده و در واقع انجام یک کار بسیار خوب از ایجاد توازن میان منافع مختلف است. این شامل پشتیبانی برای جنوب کشور سخت ترین ضربه گیر; آن را حفظ و حمایت برنامه ریزی شده برای کشورهای اروپای شرقی در انتقال به آب و هوا بی طرفی و آن را شامل قوی حکومت و معیار است که لطفا خواهد شد کشورهای شمالی" او گفت:.

کارشناسان صعودی دارد که رنگ سبز معامله می کشد مراقبت از آب و هوا و همچنین اطمینان از رشد پایدار اقتصادی. "با اولویت بندی در هر دو ملی بهبود استراتژی و همچنین بودجه اتحادیه اروپا به "بیل آماده" اروپایی سبز معامله پروژه ها با تمرکز بر انتشار کم سرمایه گذاری در ارتباط با جمله توسعه انرژیهای تجدید پذیر و صرفه جویی در انرژی و یا بازسازی دولت می تواند اطمینان حاصل شود که خود را در اقدامات کوتاه مدت در حال ابداع با ارزش بلند مدت ایجاد هدف" گفت: Zofia Wetmańska انرژی متخصص در WiseEurope (لهستان).

به عنوان اتحادیه اروپا در تلاش برای حک کردن یک مسیر جدید برای اقتصاد خود را به بیشتر انعطاف پذیر و رشد پایدار از طریق سبز ایران چه باقی مانده است دیده می شود این است که چگونه 27-ملت تجارت بلوک قرار داده خواهد شد در پایان این سال در آب و هوای خود را-بی طرفی هدف است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب