اتحادیه اروپا پیش بینی عمیق تر اقتصادی ضربه از همه گیر

توسط: AP | بروکسل | به روز شده در: جولای 7, 2020 3:49:51 pm کمیسیون اروپا گفت: تاثیر بر فعالیت های ا

توسط NEWSATROPAT در 17 تیر 1399
توسط: AP | بروکسل | به روز شده در: جولای 7, 2020 3:49:51 pm
european union, EU economy, coronavirus pandemic, world news, indian express کمیسیون اروپا گفت: تاثیر بر فعالیت های اقتصادی در سال 2020 خواهد بود بدتر از حد انتظار به دلیل بلند کردن اجسام از مستند اقدامات اقدام در بیشتر تدریجی سرعت از عهده گرفت و در بهار ما پیش بینی است."

اتحادیه اروپا اجرایی پیش بینی است که بلوک اقتصاد خواهد قرارداد بیشتر از آنچه قبلا انتظار می رود به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس که موجب شده است تا مستندات در کسب و کار و زندگی عمومی است که تنها به آرامی کاسته شود.

27 کشور اتحادیه اروپا اقتصاد پیش بینی شده است به قرارداد با 8.3% در این سال قبل از رشد 5.8 درصد در سال 2021 با توجه به آخرین پیش بینی در سه شنبه منتشر شد.

جاده به بازیابی است که هنوز هموار با قطعیت" اقتصاد اتحادیه اروپا کمیسر Paolo Gentiloni به خبرنگاران در بروکسل.
در پیش بینی های قبلی منتشر شده در ماه مه هنگامی که بسیاری از این قاره تحت مستند بلوک تولید ناخالص داخلی پیش بینی شده برای قرارداد حدود 7.5 درصد در سال جاری و به گزاف گویی برگشت 6 درصد در سال 2021.

کمیسیون اروپا گفت: تاثیر بر فعالیت های اقتصادی در سال 2020 خواهد بود بدتر از حد انتظار به دلیل بلند کردن اجسام از مستند اقدامات اقدام در بیشتر تدریجی سرعت از عهده گرفت و در بهار ما پیش بینی است."

این گروه از 19 اتحادیه اروپا و سازمان ملل که با استفاده از یورو به عنوان ارز خود را ببینید, رکورد کاهش 8.7 درصد در سال جاری و رشد 6.1 درصد در سال 2021 کمیسیون اروپا گفت: در آن روز پیش بینی به نام تابستان پیش بینی شده است. ممکن است آن را پیش بینی کرده بود یک 7.8% کاهش در سال جاری و رشد 6.3 درصد در سال 2021.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب