ESPN 'از بین رفته تابستان' revisits 1998 تعقیب از ماریس خانه اجرا ضبط

تراشه Caray تماس وجود دارد را به شما بازگشت به جادویی که تابستان سال 1998 زمانی که آن سه کلمه های ریخته شده از

توسط NEWSATROPAT در 23 خرداد 1399

تراشه Caray تماس وجود دارد را به شما بازگشت به جادویی که تابستان سال 1998 زمانی که آن سه کلمه های ریخته شده از دهان خود را با خیره کننده نظم. که تماس حمل و نقل خواهد شد شما را به سامی Sosa قابل توجه به ظهور و بازگشت به تاریخی تعقیب و گریز یکی از بیس بال ترین مقدس ثبت شده است.

Sosa در مقابل علامت McGwire.

چوب در مقابل یا پوست گاو.

توپ بیسبال موشک به سمت مشتری فقط در مورد در هر روز است.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

راجر ماریس های فارگو-مطرح مشت زن متعلق به تک فصل صفحه اصلی اجرای ثبت برای 37 سال که از سال 1998 نجومی آغاز شد. McGwire آینده خاموش 58-صفحه اصلی اجرای کمپین فصل قبل آشکار مورد علاقه برای به چالش کشیدن ماریس' خوانده شده را علامت. بنابراین بیش از حد بود Mariners ستاره کن Griffey جونیور اما پس از آن Sosa ساخته شده تعجب ورودی را نشان می دهد. با او نوسان خود را مغناطیسی جاذبه و لذت بردن از نور افکن Sosa اضافه شده به نمایشهایش از یک نقطه عطفی فصل است.

Roger Maris, seen here in the 1950s with the F-M Twins, would break Babe Ruth's home run record by hitting 61 in 1961 with the New York Yankees. Forum News Service file photo

راجر ماریس دیده می شود در اینجا در 1950s با F-M, دوقلو, شکستن, دخترک معصوم, اموزش خانه اجرا رکورد با زدن 61 در سال 1961 با نیویورک یانکیز. فروم اخبار سرویس عکس فایل

مدیر A. J. Schnack همیشه مجذوب شده است که فصل انرژی, سرگرم کننده خود را و ارزش تاریخی دارد. و در آخرین فیلم "بلند رفته تابستان" Schnack گرفته شده از میکروسکوپ به بیشتر از نزدیک به بررسی آن است.

مستند خود را خواهد شد برای اولین بار در 8 p. m. CDT یکشنبه آخرین قسط از ESPN تحسین شده "30 30" سری فیلم است.

Schnack به تازگی در زمان زمان برای دیدار با تریبون را دن Wiederer برای عمیق تر بحث و گفتگو در مورد رویکرد خود را به این فیلم و آنچه که او در زمان دور از کامل بازگویی تابستان 1998 در شیکاگو و سنت لوئیس.

(برخی از پرسش ها و پاسخ ها ویرایش شده برای وضوح و اختصار.)

در اینجا در شیکاگو شما رو دشوار عمل به دنبال پس از "آخرین رقص" شعلهور این شهر بولز ، آنچه که افکار خود را در آن فیلم و آن اعتصاب شما را در هر راه را با قطعه "بلند رفته تابستان" که وجود دارد این است که همپوشانی با این دو قطعه بزرگ از سابقه ورزشی در هر دو زمان و مکان — تابستان 1998 در شیکاگو ؟

من به تماشای "آخرین رقص" و آن را سرد بود دوباره به همه که در این مجموعه است. من نمی دانم ESPN بود که پروژه در این کار تا زمانی که من در حدود یک سال به تلاش برای بدست آوردن من فیلم ساخته شده است. پس آن را به من زده و سپس به این باور نکردنی همزمانی این است که این دو داستان مستقر در آن دوره زمانی است. و به وضوح برای بیس بال به یک لحظه که احساس بزرگ مانند (مایکل) اردن با اجرای بولز که در تابستان فوق العاده قابل توجهی به این ورزش است. عالی بود برای دیدن که بازی در همان زمان.

هنگامی که شما شروع به ساختن این فیلم چه بود شما بیشتر علاقه مند به کاوش در آن بسیار به یاد ماندنی تابستان و خانه تاریخی اجرا تعقیب ؟

من همیشه علاقه مند به بازبینی چیزهایی است که مردم فکر می کنم آنها می دانند که داستان در مورد. به طوری که بخش بزرگی از آن را — به سعی کنید برای پیدا کردن چیزهایی که من را فراموش کرده بود و یا چیزهایی که من نمی دانم حتی اگر من تا به حال به دنبال آن بسیار نزدیک است. من می دانستم که نه علامت و نه سامی واقعا صحبت در مورد که در تابستان و قطعا هم برای همان پروژه است. بنابراین به هر دو آنها را به منعکس کننده باور نکردنی بود. زمانی که من شروع به آن را حدود 20 سال از آن اتفاق افتاده بود. اما بدیهی است که این داستان که در اطراف تابستان است کمی cloudier در حال حاضر. و چیزی که برای من جالب بود به سعی کنید به گفتن باشه ما می دانیم که بسیاری در مورد آنچه اتفاق افتاده در بیس بال در طول استروئید عصر. اما می تواند ما را به عقب بروید و نشان می دهد آنچه که در تابستان واقعا احساس مانند? چرا که اگر ما قرار نیست شما در آن لحظه در زمان آن را بسیار آسان به فقط فکر می کنم از آن به عنوان چیزی یا هر کسی را می دانستند و یا همه فکر می کردند در مورد در آن زمان به عنوان مخالف به واقعیت آنچه در آن بود آن را به عنوان اتفاق می افتد زمانی که ما در آن بودند.

که چیزی است که برای همیشه به من زده است که شکاف عظیم بین چگونه است که در تابستان سال 1998 احساس در لحظه — با آدرنالین و هیجان و شادی — و چگونه آن را مشاهده و تفسیر این همه سال بعد از آن با آنچه که ما در حال حاضر درک کنند. چگونه توصیف می کنید که کنتراست برای مردم بین انرژی '98 و نوع فهم تمسخر می آید که با نگاهی به گذشته?

آنچه که من پیدا کردم در ساخت فیلم این است که همه دیدگاه ها بسیار متفاوت است. وجود دارد مقدار زیادی از احساسات تضاد. برخی از مردم می گویند: شما می دانید, آن را واقعا مهم نیست برای من. من خاطرات گرم. من می دانم آنچه در آن احساس می شود مانند زمانی که آن اتفاق می افتد. و تمام که شد و واقعی است به من. که یک تجربه واقعی است. اما پس از آن کسانی هستند که فکر می کنم از آن همه جعلی است. به من ؟ من همیشه برای پیدا کردن این مقایسه کمی بی دست و پا. اما من ساخته شده یک فیلم در مورد Kurt Cobain و در قسمت اول ساخته شده که فیلم از آنجا که من احساس طریق رقیق از مرگ او و استفاده از مواد مخدر, مردم واقعا نمی دانم در مورد چه بود معنی دار در مورد او در زمان نیروانا تبدیل می شد ، و چه آن را مانند احساس برای کسی که از آن نسل صحبت کردن در مورد چیزهایی که او صحبت کردن در مورد آواز خواندن در مورد چیزهایی که او آواز خواندن در مورد ؟ برای من این مهم است که واقعا درک این لحظات در تاریخ با قرار دادن شما را به آنچه در آن بود. و سپس شما می توانید شروع به باز کردن آن و مقابله با همه چیزهایی که ما در حال حاضر می دانیم و چیزهایی که اتفاق افتاده است در این زمان. بنابراین امیدوارم این مطلب مکالمه واقعی ما می توانیم پس از این واقعیت است. حداقل این است که قطعا یکی از اهداف من در ساخت این فیلم است.

وجود دارد تنها در حدود 15 دقیقه یا تا باقی مانده در این فیلم زمانی که نور سیاه و سفید واقعا شروع به درخشش بیش از عملکرد-افزایش مواد مخدر subplot از داستان است. به عنوان یک مدیر شما چه بود و چه شد فرایند تصمیم گیری مانند تعیین چگونه به تعادل همه که ؟

چالش این است که شما در حال تنظیم به دو ساعت فیلم برای تلویزیون است. بنابراین ما باید محدود به زمان ما. وجود دارد بنابراین بسیاری از داستان من آرزو می کنم ما می تواند گنجانده شده است. برای کسی که تحت پوشش سامی و یا می داند که تاریخ از توله ها وجود دارد مقدار زیادی از داستان خود را با توله که ما فقط نمی باید املاک و مستغلات برای رسیدن به. من دوست داشتم به صرف زمان بیشتری را در کن Griffey جونیور بیش از حد. ما سعی می کنیم به او به دلیل آنجا که ما می توانیم. اما این چالش هنگامی که شما یک مجموعه ای از محدودیت زمانی برای کار با. قطعا اگر آن را به 10 قسمت سری, ما می تواند مختلف گفتگو در مورد آنچه که در هر قسمت می خواهم نگاه. اما این نبود که. در نهایت این چالش این است که سعی کنید به متن. چالش این است که سعی کنید به انواع صداهای خود را می گویند. و این چالش این است که به مردم بگویید که برخی از چیزهایی که در مورد استفاده از استروئیدها و همچنین استفاده از مکمل های که بیشتر آن قانونی در زمان و که برخی از آنها هنوز هم هستند و چگونه است که ممکن است تیره درک مردم از چیزهای مختلف مردم انجام شد در آن زمان.

"I don't want to try to get too deep into his head. But it does strike me that he is somebody who understands what was wrong and also understands how he can continue to be a positive force in an around baseball. He has certainly done that as a coach," says "Long Gone Summer" director A.J. Schnack of Mark McGwire, shown here in 2017 as the bench coach of the San Diego Padres. Jake Roth / USA TODAY Sports

"من نمی خواهم به سعی کنید به بیش از حد عمیق به سر خود را. اما آن را به من اعتصاب که او کسی است که می داند چه چیزی اشتباه بود و همچنین می داند که چگونه او می تواند همچنان به عنوان یک نیروی مثبت در اطراف بیس بال. او قطعا انجام می شود که به عنوان یک مربی می گوید:" "بلند رفته تابستان" مدیر A. J. Schnack از علامت McGwire نشان داده شده در اینجا در سال 2017 به عنوان نیمکت مربی San Diego Padres. جیک راث / USA TODAY Sports

با سوسا و McGwire شما بدیهی است که دو نفر با شخصیت های مختلف. در ساخت این فیلم و داشتن فرصت برای نشستن با آنها چه چپ تصور شما در مورد آن بخش از این معادله ؟ و هنگامی که شما به عقب نگاه چگونه است که در برخی از راه کمک به شکل دادن به نمایشهایش که از تابستان سال 1998 ؟

که یکی از چیزهایی که ساخته شده است که در تابستان چه در آن بود. صادقانه میگویم. شما تا به حال دو بسیار متفاوت از بچه ها که به نوعی گرد هم آمدند به عنوان رقبا و پس از آن نیز به عنوان این دوستانه رزمندگان به علت بیس بال. آنچه که من زده بود در مصاحبه بود که من احساس مثل من از دیدن سمت های مختلف به هر دو آنها است. من پیدا نکردم سامی به همان اندازه خوشحال-به-خوش شانس به عنوان او تا به حال شده است در طول سال 1998 فصل و مصاحبه دیده بودم قبلا. و با علامت من فقط زده است که او واقعا به فاش کردن بسیاری در مورد خود است که او هرگز واقعا صحبت در مورد قبل است. جالب بود که این دو نفر هنوز هم بسیار متفاوت به عنوان افراد بلکه حتی در راه های مختلف از من تا به حال آنها را درک که در طول تابستان است.

امروز McGwire نظر می رسد که برخی از پرداخت آن به جلو طرز فکر که مایل به در کلمات "با تصویب در دانش" از بزرگترین پیروزی و بزرگترین اشتباهات. چه چیزی شما را از آن بعد از آن-در-زندگی رویکرد او ،

من نمی خواهم به سعی کنید به بیش از حد عمیق به سر خود را. اما آن را به من اعتصاب که او کسی است که می داند چه چیزی اشتباه بود و همچنین می داند که چگونه او می تواند همچنان به عنوان یک نیروی مثبت در اطراف بیس بال. او قطعا انجام می شود که به عنوان یک مربی. اگر شما صحبت کردن با هر کسی از هر یک از تیم های است که او کار کرده است با او شده است بسیار قوی و بسیار قادر به هدف قرار دادن مربی و یک نیمکت مربی بعد با Padres. نشان می دهد که تعهد خود را به آنچه شما در حال صحبت کردن در مورد که می خواهید به انتقال دانش است. علامت هرگز زرق و برق دار. آن را سخت برای پیدا کردن عکس های او را در نقش خود را به عنوان یک مربی. او هرگز یک مرد که واقعا در خارج وجود دارد در رسانه ها. و تونی لا تخصصی Russa می گوید: در این فیلم که او (McGwire) می خواستم هرگز به اصلی مرد صحبت کردن. و من پیدا کردم که واقعا جالب و طراوت است. این یکی از مهم ترین بازیکنان بیس بال از 25 سال گذشته و او را صرف یک دهه دیگر تقریبا در این بازی به عنوان یک مربی و او واقعا آن را با سر خود را پایین و بدون نیاز به توجه زیادی در آنچه که او انجام شده بود.

در سمت تلنگر, سامی همیشه عاشق توجه است. و او تا به حال این نوع از تزلزل در موضع امتناع از اذعان به طور مستقیم به شخصی تخلف در حرفه خود. چگونه شما روند که ؟

دوباره ما نمی تواند به طور کامل فرو رفتن به برخی از چیزهایی که اتفاق افتاده است با او و توله در پایان وقت خود را وجود دارد. او با ما صحبت می کنند در مصاحبه خود در مورد احساس او را تحمل کنم روز آخر در شیکاگو (در سال 2004) راه او بخواهد او را داشته باشد. او گرفته برخی از مسئولیت است. اما استروئیدها قطعه واقعا از روی حیله و تزویر قطعه. آن است. قبل از علامت مورد استفاده وجود داشته است بسیاری از تحقیقاتی داستان. وجود دارد به گفته های شاهدان عینی. ما لازم نیست که هر که با سامی. بنابراین من همیشه کمی مردد. همه بسیار متقاعد شده است که او چیزی. هنوز به عنوان فیلم می گوید: گذشته از نیویورک تایمز گزارش (در سال 2009 که دخیل او را برای یک شکست خورده زنبیل-آزمون در طول سال 2003 فصل) ما نمی دانیم. بنابراین من کمی ناراحت کننده است که ما به تازگی تصمیم گرفتیم که سامی گناه است از استفاده از استروئید. و در همان زمان, آن را حس برای او بیشتر می گویند ؟ من نمی دانم. من فکر می کنم او احساس می کند مانند او گفت که او نمی با استفاده از استروئید. و او تکرار اتهامات و سوالات به توهین. اما او را مجبور به پاسخ این سوال به طور مستقیم.

A Roger Maris billboard is seen in 2011 in Fargo. Forum News Service file photo

راجر ماریس بیلبورد دیده می شود در سال 2011 در فارگو. فروم اخبار سرویس عکس فایل

وقتی که می آید به "آیا او و یا او نبود ؟" بحث و سوء ظن و هر چیز دیگری چه چیزی شما را از کمی تاثیر می گذارد که خود شادی در زندگی در این مرحله ؟

علامت می خواستم به عقب در سراسر بازی. او می خواست دوباره به کاردینالها به عنوان یک مربی و بخشی از بیس دوباره. با سامی? من فکر می کنم قطعا او می خواهد برای به رسمیت شناختن دستاوردهای خود را. او می خواهم برای توله به اذعان چقدر او به این تیم است. اما گذشته از احساس بی احترامی من فکر می کنم او در غیر این صورت احساس می کند مانند او راه اندازی یک زندگی خوب برای خود است. و او نمی خواست به احساس به عنوان اگر آن است که او برای آشتی دادن چیزی که شاید نه به عنوان مهم به او — غیر از شناخت او احساس می کند او باید دریافت کنید.

افرادی هستند که تحت پوشش سامی و یا بازی با سامی بودند و یا در اطراف سامی برای مدت های طولانی از زمان که اذعان کرد که مرتب سازی بر اساس طراوت و شادی و جذابیت و مغناطیس او به وضوح به حال در سال 1998 متفاوت بود شاید از روی خودپسندی و خود جذب که به نظر می رسید برای تبدیل شدن به یک بخشی از او را بعدها در حرفه خود. آیا شما هر گونه حس چگونه است که '98 فصل و توجه است که آمد با آن تغییر کرده است ؟

که سخت است برای من که می دانم شده در اطراف او ، من پیدا کردن آن جالب است ESPN "خارج از خط" گزارش که مرکز سامی سقوط از فضل با توله بلافاصله پس از فصل گذشته. و استیو سنگ گفت: چیزی به اثر است که "هنگامی که شما ایجاد فرانکشتاین شما نمی توانید شگفت زده خواهد شد هنگامی که او تلاش می کند برای سوزاندن ایجاد کرد." من فکر می کنم که وجود دارد. به نظر می رسد تحقق است که سامی تحت درمان قرار گرفت به عنوان سوپراستار در توله که او بود. او پسر بود که در جذب جمعیت عظیمی و توجه و آوردن درآمد. و با آن چه سامی خواسته برای او به طور معمول کردم. که بسیار متفاوت سناریو از آنچه خوانده شده را علامت McGwire بود. او کسی است که تبدیل کردن یک چند دلار حقوق و دستمزد در پایان از آنجا که او احساس او نمی تواند انجام دهد به سطح او معتقد است که او باید. کسانی که همه چیز اتفاق افتاده در طی چند سال. و که تغییر سامی روابط با مردم در سازمان و تیم خود را. و زمانی که او بود انجام در همان سطح آن را آسان تر برای مردم را به شورش علیه او و توجه بیشتر به چالش کشیدن جنبه های شخصیت او را. اما من به این می گویند: من تا به حال فراموش شده در مورد توله حذفی اجرا در سال 2003 که در آن همه است که هنوز هم تشویق سامی بسیار سخت آمد و پس از corked-بت حادثه است. مردم در مورد آن صحبت corked-بت حادثه به عنوان اگر آن را نهایی کلش با سامی. آن نبود. او هنوز هم کمک کرد و منجر توله برگشتی که در همان سال و طرفداران هنوز هم خیلی خوشحال با او. اما از آن رو که بسیاری از کسانی که همه چیز ساخته و باعث دشواری است.

بدیهی است که همه ما به یاد داشته باشید که McGwire به پایان رسید 1998 فصل را با 70 صفحه اصلی اجرا می شود و رکورد. و سامی به حال 66. از آنجا که من فکر می کنم آن را آسان به را فراموش کرده ام که در فینال آخر هفته از فصل home run تعقیب خورده است و Sosa در واقع طول می کشد بیش از رکورد انفرادی تا کنون به طور خلاصه در آن شب جمعه. شما چه بود ماندنی از ساخت این فیلم چقدر رقابتی که تعقیب بود و چگونه آن را واقعا باقی مانده پرچین و سرگرم کننده تا روز آخر فصل ؟

اوه آره. منظورم این است که آخر هفته نهایی دیوانه است. آن را واقعا است. اما چیزی که من تا به حال به طور کامل فراموش کرده بود که اوت بازی در انوری که ما صرف زمان در این فیلم است. که بعد سامی رفت و جلوتر از علامت در این بازی تنها به علامت آمار دو خانه اجرا می شود در همان بازی به او کراوات و سپس پیش افتادن از او. چه خنده دار است من نشان داد که برای علامت گذاری و حتی او نمی به یاد داشته باشید که سامی رفته بود جلوتر از او. او مانند "من به یاد داشته باشید که در تمام." که برای من بسیار نشان می دهد از آنچه اتفاق افتاده است که در سال. سامی خواهد کراوات علامت در یک روز بازی و پس از آن علامت بازدید یکی دیگر از آن شب. من نمی یاد تعداد دقیق. اما وجود دارد 18 یا 19 بار جایی که آنها هر دو homered در همان روز. آن قابل توجه بود. هر دو در راه است که سامی را در آینده Mark اما اگر علامت به حال کشش پایین و یا رکود از یک هفته یا بیشتر و سامی را داغ کنید و یا کراوات او و یا به جلو بروید علامت همیشه به حال چیزی در درون او ذهنی است که او را تحت فشار قرار دادند و به او اجازه رفتن به بالا. که باور نکردنی بخشی از آن تابستان است. سوال من خواسته شده را علامت بود: "آیا شما آمار 70 بدون سامی راست پشت؟" بسیاری از افراد صحبت کردم فکر می کنم او نمی خواهد که که سامی مهم بود راننده که رکورد.

در نهایت اگر وجود دارد یکی Sosa subplot که شما را در زمان اختصاص داده شده به اگر شما تا به حال فراهم شده است 10 یا 15 دقیقه بیشتر, چه شد آن شما خواهد خواست که شامل? و زمانی که مخاطبان خود را به پایان می رسد از این فیلم چه چیزی شما را از آنها آموخته و یا در نظر گرفته و یا تفکر عمیق تر در مورد ؟

بخشی از ما پیشنهاد اولیه و چیزی که من در مورد بحث با سامی از ابتدا این بود که من عاشق این ایده او این نوع از تعجب شرکت کنندگان در این رشته بیس بال داستان. من می خواستم به نگه داشتن او را از داستان به عنوان آنجا که ممکن است تا ماه ژوئن لحظه فقط به نشان می دهد آنچه که یک شوک آن بود که آن را Griffey. این مرد دیگر. نظر سامی من آرزو می کنم ما را به حال کمی زمان بیشتری برای رسیدن به آنچه که او به معنای به جمهوری دومینیکن در زمان و آنچه که او به معنای به جمهوری دومینیکن در آمریکا و چه که مهم بود. بدیهی است که ما را دوست دارند به صرف زمان کمی بیشتر در هر دو بازیکنان در شرایط از آنچه اتفاق افتاده که پس از تابستان است. اگر ما می تواند داشته باشد. اما ما بهترین های ما با زمان ما است. تا آنجا که من امیدوارم که مردم را دور ؟ آن را آسان برای هر کسی به یک شخصیت کارتونی. ما می توانیم مردم فقط یک چیز و این تنها چیزی است که آنها هستند. و می شود که واقعا آسان مختصر. اما مردم پیچیده است. و مردم خوب و بد کیفیت. آنها همه چیز را برای دلیل و دلایل خودخواه. ما اجازه Bob Costas رفتن در طول و در پایان فیلم فقط در تلاش برای اشاره به کسانی که عوارض. اما من فکر می کنم سامی پیچیده است مانند بسیاری از مردم است. هنوز من امیدوارم که مردم فراموش نخواهد شد همه چیز او را برای شهر شیکاگو و برای توله سازمان طی آن کشش از سه یا چهار سال زمانی که او در بالای جهان و مایل به گرفتن همه با او همراه است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب