Eriksmoen: داکوتای شمالی نمایشنامه نویس ارائه شده ضربه آهنگ برای فرانک سیناترا بینگ کرازبی و ویلی نلسون

اندرسون بود و نامزد دریافت جایزه اسکار به عنوان فیلمنامه نویس در سال 1930 برای "همه آرام در جبهه غرب" و در طول

توسط NEWSATROPAT در 13 اردیبهشت 1399

اندرسون بود و نامزد دریافت جایزه اسکار به عنوان فیلمنامه نویس در سال 1930 برای "همه آرام در جبهه غرب" و در طول این دهه او موفق به دریافت جایزه پولیتزر و دو نیویورک, درام, Critics' Circle Awards.

بیش از 1500 نقش های متفاوت ارائه شده در برادوی در دهه 1930 اما کمتر از 300 نفر از آنها را زد برای 100 یا بیشتر در اجرای برنامه. نه از اندرسون "نقش آمار در قرن علامت" و دیگر هیچ نمایشنامه نویس تا به حال به این سطح از موفقیت است.

در سال 1930 اندرسون نوشت: "الیزابت ملکه" یک بازی که داستان از زبان انگلیسی سلطنتی از ملکه الیزابت اول و خائنانه اقدامات شخص او گزارش loved ارل اسکس. این بازی بسیار مورد ستایش منتقدان و زد در برادوی برای 147 اجرای برنامه از اوایل ماه نوامبر 1930 به مارس سال 1931.

به دلیل اندرسون موفقیت به عنوان یک فیلمنامه برای فیلم "همه آرام در جبهه غرب" در سال 1930 مدیر Lewis Milestone به ارمغان آورد او را به هالیوود در سال 1931 به نوشتن فیلمنامه برای W. Somerset Maugham محبوب رمان "باران."

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

در سال 1932 اندرسون نوشت: دو نمایشنامه "شاهزاده تبادل نظر" و "شب بیش از Taos." شاهزاده خانم تبادل نظر هرگز آن را به برادوی و شب بیش از Taos تا به حال صبر کنید تا 1939 قبل از آن اولین برادوی که منجر به تنها 13 اجرای برنامه.

در سال 1933 اندرسون نوشت: در این بازی هر دو خود را در خانه" و عنوان آن را از یک خط در رومئو و ژولیت "طاعون در هر دو خانه خود را." آن را منعکس عمومی نارضایتی از دولت در طول دولت پرزیدنت هربرت هوور و اهدا شد جایزه پولیتزر برای درام. آن را "اولین بازی نوشته شده توسط یک آمریکایی است که تا حد زیادی برخورد با سیاسی را كه هيچ انحرافى در دولت فدرال است." اگر چه این بازی دریافت تحسین منتقدان آن را تنها برای فرار 72 اجرای برنامه.

بعد از آن که در سال اندرسون نوشت دوم خود را با خانواده سلطنتی تودور بازی "ماری از اسکاتلند" است که در آن از هلن هیز بازی نقش عنوان و کوئنتین اندرسون ماکسول پسر که متولد Minnewaukan N. D., بازی نقش حمایت. بازی فرار برای 248 اجرای برنامه از اواخر ماه نوامبر سال 1933 تا اواسط ماه جولای 1934.

اندرسون پس از آن خود نوشت: آمریکا برای اولین بار تاریخی بازی "دره فورج" بود که در مورد جورج واشنگتن زمستان با ارتش قاره ای. در همان زمان بازی باز در برادوی در دسامبر. 10 سال 1934 اندرسون نیز برفلد در مجله تایم و تصویر خود را به نظر می رسد بر روی جلد. با وجود تبلیغات رایگان, این بازی تنها به طول انجامید 58 اجرای چون "امریکا بود که مبتلا به فلج اقتصادی افسردگی" و بسیاری از تئاتر نمی تواند استطاعت قیمت بلیط.

در سال 1935 اندرسون نوشت: "Winterset" یک بازی است که یک شرح حال گفته بود: "به وضوح اندرسون شاهکار است." Mio مرکزی شخصیت پسر یک مرد به دروغ به جرم قتل. Mio یاد می گیرد که یک کلید شاهدان عینی هرگز به نام پس از او مجموعه های خارج برای پیدا کردن او را. منتقدان شگفت زده در چگونه اندرسون قادر به بافت مرکزی از عناصر "رومئو و ژولیت" "هملت" "مکبث" و "شاه لیر" به بازی و او موفق به دریافت اولین نیویورک, درام, Critics' Circle Award برای بهترین بازی. "Winterset" باز در برادوی در سپتامبر. 25, 1935, در حال اجرا برای 179 اجرای برنامه و پس از آن رفت و در تور کشور در حال اجرا برای پنج سال یا بیشتر.

در سال 1936 اندرسون نوشت: یک بازی در مورد مرگ غم انگیز ولیعهد رودلف اتریش-مجارستان و در سال 1889 در "مسجد شاه" که زد 89 برای اجرا در برادوی شروع در ماه فوریه. بعد از آن سال او با الهام از اساطیر یونانی زمانی که او نوشت: "بدون بال پیروزی" یک تراژدی است که به بررسی اختلاف زناشویی. بازی فرار در برادوی برای 110 اجرای برنامه شروع on Dec. 23, 1936 و به این نتیجه رسیدند در مارس 1937.

"بالدار پیروزی" یکی از سه نمایشنامه نوشته شده توسط اندرسون که بیش از 100 اجرای برنامه در سال 1937. "بالا Tor" قله کوه مشرف به رودخانه هادسون در نیویورک بود و به عنوان یکی از موفق برادوی نقش آن سال. آن را در مورد همسایه خود را صاحب این کوه که حاضر به فروش آن به یک معدن معدن کنگلومرا. بازی آغاز شد و در ژانویه 1937 در حال اجرا برای اجرای 171. اندرسون دوباره دریافت نیویورک, درام, Critics' Circle Award.

در سپتامبر. 29 اندرسون بازی "ستاره واگن" عرضه در برادوی و فرار برای 223 اجرای برنامه. آن را یک کمدی در مورد یک مخترع که ایجاد یک ماشین زمان خود را ناراضی همسر مبارک و ماکسول دوم پسر آلن اندرسون تا به حال نقش عمده ای در بازی.

در سال 1938 اندرسون رو هم با دیگر اشاره کرد نویسان و سازمان نویسان تولید شرکت "برای اطمینان از که تولید نیست (باید) به مبارزه با بیش از کدام نقش را انتخاب کنید و یا رد می کنند." این شرکت اولین بازی "Knickerbocker تعطیلات" یک موسیقی که در آن اندرسون نوشت: بازی و شعر به آهنگ و کورت ویل موسیقی تشکیل شده است. با وجود این واقعیت است که این بازی صورت گرفت در قرن 17th, New York در واقع یک طنز از رئیس جمهور فرانکلین روزولت قرارداد جدید سیاست. آن را برای اولین بار در برادوی روی Oct. 19, 1938 و فرار برای 168 اجرای برنامه.

بزرگترین چیزی که از آن آمده بود "سپتامبر ترانه" با شعر نوشته شده توسط Anderson. با توجه به مجله بیلبورد "بیش از 300 هنرمندان مختلف انجام شده این آهنگ" و این یک ضربه برای فرانک سیناترا بینگ کرازبی و ویلی نلسون. حق امتیاز از فروش سوابق موسیقی ورق و سایر اقلام ساخته شده این بازی "اندرسون بیشترین سود را نشان می دهد."

ما را به این نتیجه داستان Maxwell Anderson هفته آینده.

بایگانی: "آیا شما می دانید که" ستون

"آیا شما می دانید که" نوشته شده است توسط Curt Eriksmoen و ویرایش شده توسط Jan Eriksmoen از فارگو. ارسال نظرات و پیشنهادات خود را تصحیح و یا پیشنهادات خود را برای ستون به Eriksmoens در cjeriksmoen@cableone.net.

Curt Eriksmoen, Did You Know That? columnist

کوتاه و مختصر Eriksmoen آیا می دانید که ؟ مقاله نویس




tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب