Eriksmoen: امینم در زندگی وارونه در حالی که زندگی در داکوتای شمالی

Marshall Mathers III, بهترین و شناخته شده به عنوان "امینم" را از سال اول زندگی خود را در شمال غربی این داکوتای

توسط NEWSATROPAT در 31 خرداد 1399

Marshall Mathers III, بهترین و شناخته شده به عنوان "امینم" را از سال اول زندگی خود را در شمال غربی این داکوتای شمالی, شهرستان, جایی که پدرش دستیار مدیر یک هتل زیبا. اگر چه نوزاد بود به طور کامل آگاه از آنچه اتفاق می افتد به اعتقاد من نتایج زناشویی آشفتگی رخ داده است که بین پدر و مادر خود را به حال پایدار و قابل توجهی تاثیر خود را در توسعه و سرانجام در موسیقی خود را.

من عمیقا ناراحت کلمات و كنايه در بسیاری از امینم در آهنگ ها اما من همچنین باید اذعان کرد موفقیت باور نکردنی و نفوذ او را در و در صنعت موسیقی. مجله بیلبورد او را به نام "هنرمند دهه" برای 10 سال اول قرن 21. در طول زندگی حرفه ای خود در سراسر جهان فروش بیش از 200 میلیون رکورد را ساخته اند او را به یکی از پرفروشترین هنرمندان ضبط تمام وقت است.

امینم بود "پرفروشترین هنرمند موسیقی در ایالات متحده 2000s و پرفروشترین مرد هنرمند موسیقی در ایالات متحده از 2010s." او موفق به کسب هشت جایزه گرمی و در سال 2002 موفق به دریافت جایزه اسکار برای بهترین آهنگ اصلی به صورت "خود را از دست بدهند."

Marshall Bruce Mathers III با نام مستعار میک متولد شد Oct. 17 سال 1972 به مارشال جونیور و دبورا (Briggs) Mathers در سنت جوزف, Mo. مارشال جونیور رفت که با نام بروس مشغول به کار برای یک روکش چوب شرکت و فرصت داده شد به بیش از موقعیت پدر او را به عنوان دستیار مدیر ظریف Plainsman هتل در ویللیستن. مارشال Sr. بود دچار مشکلات جدی قلبی و توصیه شد به بازنشسته و دو ماه پس از میک متولد شد بروس و خانواده اش نقل مکان به ویللیستن.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

بسیاری از اطلاعات در مورد میک اوایل سال می آید از کتاب "من پسر مارشال, پسر من امینم" نوشته شده ، از آنجا که هر دو پسر او و شوهر سابق او اعتراض بسیاری از اطلاعات در این کتاب من را محدود می کند آنچه من شامل به حوادث است که می تواند تایید و یا نشان می دهد که آن چه او نوشت یا ضمنی اگر آن را نمی تواند تایید شود.

دبی بریگز ازدواج بروس در سال 1970 زمانی که او 15 سال تا حد زیادی به دور از مشروبات الکلی و جسمی سوء استفاده ناپدری پس از او تا به حال اقدام به تجاوز ، بروس 1969 فارغ التحصیل از ویللیستن دبیرستان, همچنین مصرف بیش از حد و استفاده از مواد مخدر, اما او یک خوش آمدید پناه از زندگی خود را در خانه.

به زودی پس از دبی, بروس و فرزند نوزاد خود منتقل ویللیستن دبی یافت می شود کار پاره وقت به عنوان صندوقدار در قرمز جغد فروشگاه مواد غذایی و بروس نه تنها همچنان به سوء استفاده از الکل است اما با توجه به دبی شروع به تبدیل شدن به جسمی سوء استفاده. دبی ادعا کرد که مادر بروس هرگز او را دوست داشت اما بروس پدر شد او مدافع هنگامی که او کشف کرد که بروس شده بود به ضرب و شتم او.

اما در سپتامبر. 8 سال 1973 Marshall Mathers, Sr. درگذشت و دبی گفت: بروس حمله به او کردم خیلی بدتر است. او همچنین نوشت که پس از دریافت شدید ضرب و شتم زمانی که میک بود 14 ماه او جمع شده بودند و با هم چند وسایل و پسر جوان او را سوار یک قطار بازگشت به سنت جوزف به زندگی با او عمه ، خاله, Edna. میک هرگز نمی دیدم و یا ارتباط برقرار کردن با پدر خود را دوباره. Marshall Mathers جونیور درگذشت در سال 2019.

من باور دارم که به دلیل میک تا به حال هیچ پدر در زندگی او craved توجه و اغلب رو به دردسر با بزرگسالان است. دبی نوشت که زمانی که میک بودم او انداخت بداخلاقی به دست آوردن راه خود را. او همچنین اظهار داشت که به دلیل اقدامات خود را در حالی که او در کار بود او رو اخراج از چندین شغل مختلف.

در مدرسه میک a loner و تلاش خود را در کلاس. بسیاری از وقت خود را صرف خواندن کتاب های کمیک و نقاشی شخصیت های کارتونی و نوشتن شعر. میک امیدوار به ارتباط مجدد با پدر و نوشت: چند نامه به او, اما بروس پاسخ نمی دهند به هر یک از آنها بسیار به ناامیدی شود.

دبی و میک نقل مکان کرد به Roseville, Mich., در نزدیکی دیترویت و در سال 1981 زمانی که میک بود (9) او با حضور Dort مدرسه ابتدایی. از او بچه جدید در مدرسه و همچنین او به زودی هدف قلدر مدرسه. هنگامی که او به خانه آمد مادرش متوجه کبودی و خراشیدگی در او کشف کرد که یکی از بچه های بزرگتر بود و به عذاب میک هر دو شفاهی و جسمی.

یک روز هنگامی که دبی رفت و به او انتخاب کنید تا بعد از مدرسه او را نشان نمی دهد تا او وارد مدرسه در بر داشت و او را بیهوش در یک استخر از خون است. دبی با عجله میک به بیمارستان و پزشکان به او گفت که پسرش دچار یک مغزی ضربه مغزی با خونریزی مغزی. آنها همچنین گفت که او "هرگز همان خواهد شد دوباره" و ممکن است نیاز به نهادینه شود. اما میک را بهبود می یابند اما پزشکان گفته دبی که او نیاز به پوشیدن یک کلاه فوتبال هر زمان که او رفت به بازی.

چرا که او اغلب به حال کابوس و را از خواب بیدار جیغ, پزشکان دبی گفت که او مبتلا به حاد و اختلال استرس پس از سانحه. دبی ثبت نام میک در چند مدارس مختلف اما او به او گفت که او بود که مورد آزار واقع شدند در هر یک از آنها را به طوری که او به پایان رسید تا صفحه اصلی-تحصیل او.

دبی و میک و سپس رفت و برگشت به میسوری که در آن پسر او قادر به حضور در مدرسه. او تلاش می کرد با بسیاری از کلاس های خود را, اما سرآمد در هنر و شعر او نوشت و برنده جوایز. دبی برادر کوچکتر رونی بود که در همان سن به عنوان میک معرفی او به موسیقی هیپ هاپ. میک ساخته شده و سپس تصمیم گیری است که او برای رفتن به یک هنرمند هیپ هاپ.

دبی و میک بازگشت به میشیگان و میک پیوست و همراه با دوستان دیگر و تشکیل یک گروه قرار داده است که در کنسرت, که در آن او با استفاده از نام مرحله "M&M." یک روز هنگامی که او 15 میک به خانه آورد یک دختر به نام کیم اسکات, که گفت که او بود 16 و نیاز به یک مکان امن بماند چرا که ناپدری او را به حال اقدام به تجاوز ، از دبی تا به حال تجربه مشابه در همان سن و سال او موافقت کرد و به او اجازه ماندن در خانه او.

معلوم شد که کیم بسیار قدیمی-به دنبال 12 سال و با توجه به دبی, کیم قادر به تبدیل میک در برابر مادر خود را. دبی نوشت که کیم به سرقت برده از او نابود چیزهایی که او ارزش و حقه های کثیف ،

دبی بازگشت به سنت جوزف که او آموخته است که رونی فوت کرده و یک بررسی نشان داد که او مرده بود با خودکشی اگر چه او مشکوک بازی ناپاک است. دبی ادعا کرد که در حالی که او وجود دارد میک زد و گفت: خیلی از مبلمان جدید گرفته شده توسط فروشگاه. با توجه به دبی, کیم تا به حال نام فروشگاه تظاهر به دبی و گفت او دیگر نمی تواند پرداخت را در مبلمان است که نادرست بود و میک مجاز بود آن را. در خشم دبی پسر او گفت که او می خواست آن را به او دروغ گفتن در تابوت به جای رونی.

او ادعا می کند که عذرخواهی کرد اما ظاهرا میک هرگز او را بخشید. به دلیل آنچه که او گفت: در خشم و چیزهایی که هرگز همان بین دبی و میک.

در سال 1999 میک و کیم ازدواج کرده بودند. میک با استفاده از نام امینم منتشر شد اولین آلبوم "بی نهایت" در سال 1996. آلبوم دوم او, "Slim Shady," در سال 1997 و Slim Shady خود شد یار. کار خود را در زمان خاموش در سال 2000 زمانی که او امضا شده با Dr. Dre را پس سرگرمی.

در سال 2001 منتشر میک تک "Cleanin' Out My Closet," که در آن او به شدت انتقاد کرد و در هر دو از پدر و مادر به خصوص مادر خود را. این آهنگ شامل خطوط "به یاد داشته باشید زمانی که رونی درگذشت و به شما گفت شما آرزو آن را به من ؟ / حدس بزنید چه, من, مرده, مرده به شما به عنوان می تواند باشد!"

دبی شکایت کرد پسرش به قیمت 11 میلیون و رفت با تنها $1,600. برای میک/Marshall Mathers III/Eminem/Slim Shady فصل از این کتاب در دوران اولیه زندگی خود را بسته بود.

بایگانی: "آیا شما می دانید که" ستون

"آیا شما می دانید که" نوشته شده است توسط Curt Eriksmoen و ویرایش شده توسط Jan Eriksmoen از فارگو. ارسال نظرات و پیشنهادات خود را تصحیح و یا پیشنهادات خود را برای ستون به Eriksmoens در cjeriksmoen@cableone.net.

Curt Eriksmoen, Did You Know That? columnist

کوتاه و مختصر Eriksmoen آیا می دانید که ؟ مقاله نویس




tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب