انگلیسی 'استثنایی' ایتالیا با وجود هشدار

در مارس 9, من هنوز هم در شمال ایتالیا. من می خواهم یک مرد انگلیسی تحصیل و کار در بولونیا برای دو سال گذشته است

توسط NEWSATROPAT در 30 اردیبهشت 1399

در مارس 9, من هنوز هم در شمال ایتالیا. من می خواهم یک مرد انگلیسی تحصیل و کار در بولونیا برای دو سال گذشته است. روز بعد از کونته به نام ملی مستند من موفق به پرواز به لندن راه رفتن بدون کنترل از طریق استانستد و بر روی حمل و نقل عمومی. من نمی توانستم یک آزمون. پس من رفتم به خود انزوا برای دو هفته گیج و آشفته انگلستان را آرام اعتماد به نفس و بدون تغییر روال. این بود که با وجود همه شواهد از ایتالیا که این ویروس بیش از یک ساده آنفولانزا و به سرعت به عنوان ما در راه است. هنگامی که جانسون اطمینان ما است که آن دسته از بازگشت از خارج از کشور بود در نهایت آزمایش می شود در آخرین روز یکشنبه اعلام عمومی بیش از دو ماه پس از بازگشت من تقریبا خندید.

فقط چند هفته پیش ما در مورد به عنوان آخرالزمانی: در حال حاضر بریتانیا در رتبه دوم مرگ و میر در جهان است. در اواسط ماه مارس 'گله ایمنی' قرار داده شد رو به جلو تنها چند روز پس از ملی ایتالیا مستند. این بود که به رغم هشدار از سابق که مدیر آنتونی Costello که "بریتانیا شد و خارج از ماشین چین دهنده با کشورهای دیگر" و باید به دنبال انبوه, تست ردیابی و خود انزوا. در این مرحله انگلستان تا به حال 596 مورد تأیید. در 13th جرمی هانت سابق محافظه کار وزیر بهداشت با انتقاد از استراتژی "شخصا تعجب است که ما هنوز هم اجازه می دهد بازدیدکننده داشته است به مراقبت از خانه." دو ماه در بیش از یک سوم از انگلستان 50,000 تایید مرگ شده اند در مراقبت از خانه چیزی است که می تواند اجتناب شده است به عنوان Starmer موثر توضیح داد: در هفته گذشته PMQs.

در اوایل ماه مارس من مسلما متقاعد شده توسط بریتانیا در مطبوعات جریان اصلی پوشش است که ایتالیا مواجه شد منحصر به فرد خود فاجعه قابل اجرا نیست به بقیه اروپا. 'ایتالیا دارای یک جمعیت سالمندی' ما گفته شد چیزی من را پذیرفته و گفت: پس به من, ایتالیایی, دوستان بود که به من هشدار داد که بریتانیا را به زودی در همین وضعیت بود که آنها بودند. من متقاعد شد با مشاوره من از شنیدن است که بیمه خدمات درمانی خواهد بود بیشتر "قابل اعتماد" از ایتالیا است مورد حمله بر سیستم مراقبت های بهداشتی (با وجود لمباردی شهرت به عنوان یکی از بهترین در اروپا). اساسا من احساس اطمینان که انگلستان خواهد بود به اندازه کافی هوشمند برای جلوگیری از, ایتالیا, اشتباهات, با بهره مندی از پیشرفته هشدار دهنده است. به صورت گذشته نگر من احساس می کنم من هم احتمالا به جرم خود من اعتقاد انگلیسی 'استثنایی'. در حال حاضر من بدانم که در آن این ایده از کجا آمد.

استثنایی

'استثنایی' ایده این است که یک فرد کشور و یا نظام سیاسی متفاوت است و یا حتی بهتر از دیگران است. این یک حس خاص خود را وضعیت خود ایمنی به مشکلاتی که پریشان دیگران است. ریشه جالب است. از آن ریشه لاتین 'شرایط استثن' یعنی 'خروج', چیزی است که ما انجام داده ایم ترین و بدیهی است که از طریق Brexit. اخیرا در اوج بحران همه گیر دولت بریتانیا تصمیم گرفتند به خارج از اتحادیه اروپا یک طرح با وجود عظیم کمبود سراسر ریاضت زده NHS.

سیاسی و یا فرهنگی استثنایی می رود دور برگشت در تاریخ ما است. "به دنیا آمد زبان انگلیسی است که برای برنده شدن اولین جایزه در قرعه کشی از زندگی" گفت: Cecil Rhodes امپریالیستی در این نکته به خداوند خاکستری در سال 1853. لغزنده ساخت از 'Englishness' پیش فرض یک 'دیگر' – خارجی و تحتانی راه انجام کارها در طرف دیگر کانال انگلیسی. البته هر کشور برای خود احساس غرور و افتخار. اما زبان انگلیسی استثنایی رشد کرده است به طور فزاینده nativist در تعریف در چند سال گذشته است. سیسیل رودز به عنوان یک سفید supremacist که زاییده افکار بود که آفریقای جنوبی آپارتاید بود صحبت از یک "انگلیسی" Anglo-Saxon هویت. "اولین مسابقه" را به عنوان او آن را به نام که مجموعه خود را به عنوان برتر به سیاه و مدیترانه و یا هر نژادی دسته.

البته این کار از بریتانیا استعمار مردمان بردگان و کار کلاس که ساخته امپراتوری رودز شد تا افتخار. امروز از آن است که دوباره کار-کلاس عمدتا بام مردم شده اند که به طور موثر مجبور به کار رقابتی ستون بر روی تب tubetrains در خطر زندگی خود و زندگی دیگران. با توجه به IFS داده بام نرخ مرگ و میر بیش از دو برابر است که از سفید انگلیسی, جمعیت.

تصاویری از 'دیگر'

در اطراف اواسط ماه مارس و برخی از بدترین perpetators از یک اقلیت گوشه ای از رسانه های بریتانیا شد, رد, ایتالیایی, مستند فقط به عنوان "بهانه ای" برای یک مدت طولانی خواب نیمروز' به صراحت در قرن نوزدهم کلیشه های نژادپرستانه از 'هرج و مرج' مدیترانه تنبل آفتاب خیس فرهنگ نسبت به مولد پروتستان کار-اخلاق از شمال اروپا. بریتانیا به عنوان 'پیشتاز' از پیشرفت لیبرال دموکراسی پارلمانی و "دست نامرئی" از آدام اسمیت احتمالا نمی تواند سقوط به همان ظروف سرباز یا مسافر به عقب ایتالیا – بنابراین منطق رفت – که زمین از مافیا داغ طبع و هر گونه کلیشه.

در حالی که این کلیشه ها در مورد ایتالیا هنوز امری عادی آن را به ارزش اشاره به این که با توجه به OECD اطلاعات از سال 2018 ایتالیایی ها کار می کنند بیشتر به طور متوسط در هر سال نسبت به انگلیسی ها. در ضمن در سال 2016 روبرتو ساویانو نویسنده فیلمنامه و ایتالیا پیشرو روزنامه نگار تحقیقی در ایتالیا اعلام کرد لندن "قلب مالی جهانی فساد" و در انگلستان "جهان فاسد ترین کشور".

برای یک کشور که تبریک خود را برای جهانی آن روابط و در حال حاضر با brexit بستگی به این انگلستان بسیار محدود درک درستی از آن ادراک خارج از کشور – کشور قادر به relativise تجربیات خود و با کسانی که از کشورهای دیگر.

ایتالیایی ها شده اند مشاهده انگلستان استراتژی با مخلوطی از بی اعتقادی و ترحم بدونم که اگر فداکاری آنها ساخته شده و اخطار آنها به ما کاهش یافته است در گوش کر. زمانی که بوریس جانسون ساخته شده و جمله معروف او در مارس 12, که ما می 'از دست دادن عزیزان خود را قبل از زمان' من دریافت پیام از بولونیا اگر درخواست این یک شوخی بود. چگونه می تواند از مرگ ما عاشق-آنهایی که اعلام می شود با این موضوع-از-factness? کونته بود که مورد ستایش قرار داد به عنوان یک قهرمان برای اولویت بندی عزت از زندگی و آغاز یک ملی مستند. در ضمن خود ما عقل سلیم نخست وزیر نزدیک مرگ-طریق-Covid شد پوچ از تبلور غرور ملی ما در عرصه جهانی.

Congiunti

هفته در یکی از اصلی ترین بحث در ایتالیا شده است در اطراف اصطلاح "congiunti' (عزیزان). این یک اصطلاح است که به طور مداوم باعث می شود حضور در رسانه های اجتماعی من, اخبار سایت, روشن buzzword از ایتالیا فاز 2. برجستگی آن در واژگان سیاسی نشان دهنده این کشور prioritisation از خانواده بیش از هر ملاحظات اقتصادی. زمانی که کونته اصلی مستند سخنرانی در مارس 9, کلمه "aperitivo' ذکر شده بود و ده ها بار در سخنرانی خود باعث همه من با خنده با محبت. ما این بیانات را به عنوان به رسمیت شناختن چیزی مرکزی به ایتالیایی فرهنگ: نیاز به ارتباط اجتماعی.

شکاف بین کسانی که اکو اتاق من Ital-UK اخبار هرگز نگاه غریبه. این تعریف مبهم از کلمه "عزیزان" در ایتالیا شده است فلفلی با جوک ها در مورد که تعداد (دوستان عاشقان دوم عموزاده)? در انگلستان در مقابل تماس را به پایان مستند به نظر می رسد در اطراف کار می کنند. بخش از نیروی کار داده شد فقط دوازده ساعت به توجه کارفرمایان خود تماس بسیار سریع تر از آن بود که در ایتالیا با وجود ما بطور قابل توجهی بالاتر مرگ و میر. پاک کننده و نگران سلامت خود و معیشت هستند که به نام بازگشت به تمیز کردن خانه از وسط کلاس. در غم انگیز پرونده هفته گذشته امانوئل Gomes, یک تمیز کننده در وزارت دادگستری درگذشت Covid19 پس از بازگشت به کار از حس تعهد و همراه با فشار مالی یک انتخاب او هرگز تا به حال به.

عادی از فارسی حس مشترک' گره به ویکتوریا ایده های شخصی مسئولیت'. به عنوان اوون جونز به تازگی استدلال ارائه این دولت با یک فرصت برای سرزنش عمومی برای افزایش مرگ و میر به ناچار اتفاق می افتد پس از دوشنبه گذشته از سیاست های موثر تابع طبقات زحمتکش از جمله آسیب پذیر ترین گروه بام به کار می کنند. خارج از لمس دلتنگی برای بی بند و faire همچنان به تسلط دولت رویکرد با وجود آمار اخیر نشان می دهد که 73 درصد از جمعیت بریتانیا مایل به باقی می ماند در مستند و اولویت زندگی بیش از اقتصاد است. حتی دولت های ایرلند و اسکاتلند و ولز حاضر به دنبال راه انگلیسی.

ایتالیا La Repubblica گزارش در لندن را مستند به تازگی توصیف چندساله حضور دیکنز در یک شهرستان که در آن "پول نشان می دهد خود را به عنوان تنها تنظیم کننده روابط انسانی". در Bleak House, دیکنز توصیف کار خانواده زندگی می کردند که با هم در شلوغ مسکن مانند امروز. کلمه "تب" است به کار به عنوان یک استعاره برای "فر داغ" لندن زندگی پر از وبا و حصبه که به کشته شدن محافظت نشده. آنها تا به حال هیچ چاره ای اما برای انجام کسب و کار به عنوان معمول است.

ایتالیایی نقص

البته ایتالیا بیش از حد ساخته شده است که اشتباهات خود را و برخورد با خود را چشمگیر سختی و پیچیدگی آن را به عنوان وارد فاز 2. از آن شده است مجبور به تصمیم گیری مخاطره آمیز به خاطر اقتصاد از بازگشایی مرزهای ملی برای گردشگری در این هفته به اوایل بازگشایی کسب و کارهای کوچک با سخت اجتماعی فاصله گرفتن قوانین است. آسیب پذیرترین شهروندان ایتالیایی نیست furloughed به عنوان آنها در بریتانیا با توجه به ایتالیا عمیق بحران مالی است.

و فقط مانند زبان انگلیسی, هویت, 'ایتالیایی' نیز می تواند منحصر به فرد. سخت میراث Salvini امنیت احکام برگ بام مهاجر جوامع محافظت نشده و مجبور به کار نا امن و یا بی خانمانی قادر به دست آوردن اجازه اقامت. سپس اخیر به شدت مورد بحث و مجادله در بحث مسلط جریان اصلی مطبوعات ایتالیا بیش از دولت مذاکره برای نجات گروگان سیلویا رومانو که زندگی (در حال حاضر به عنوان یک تبدیل به اسلام) برخی ادعا می کنند نیست ارزش این هزینه به دولت است.

هنوز حرف و شعار از بالا فاش کردن چیزی در مورد ملی نگرش ها و ارزش ها است. حداقل آن را نشان می دهد آنچه که دولت درک شود مهم است. کونته نه تنها دارای اولویت دسترسی به عزیزان' اما عذر خواهی کرد به مردم برای مدیریت بحران است. عذرخواهی از بوریس جانسون یا هر عضو از رهبری سیاسی است که متاسفانه غیر قابل تصور – اجازه دهید به تنهایی افزایش پرداخت برای ما کلید کارگران است.

سرمایه داری رئالیسم

در انگلستان ما یادآوری می شود که دولت ما به طور مداوم 'هدایت علم". اما اگر این مورد است, چرا نبود علم از ایتالیا و اسپانیا و فرانسه بیشتر جدی گرفته در آن بسیار مهم هفته ؟

انگلستان در میان کشورهای دیگر دارای یک تثبیت ایدئولوژی چه مارک فیشر به نام "سرمایه داری رئالیسم" پذیرش که هیچ جایگزین امکان پذیر است. من حتی متوجه این نگرش در مقایسه تفاوت بین ایتالیایی در مقابل بریتانیا در واکنش به جانسون اصلی گله ایمنی گفتار. این نئولیبرالی واقع گرانه تاچریسم با ریشه در آدام اسمیت 'دست نامرئی' است پرکوله شده به ما فرهنگی و روان به حدی است که ما همچنان اقتصادی ما زندگی بدون سوال که چرا به عنوان تعطیلات آخر هفته اگر کار به نوعی باعث می شود شما یک فرد بهتر است. کار به عنوان یک هویت. همانطور که ما شروع به بازسازی ما باید از خود بپرسیم سوالات عمیق تر در مورد آنچه که به ارمغان می آورد ارزش به زندگی ما.

چگونه است که در انگلستان از لحاظ فنی تصور نهاد مانند سود تقدم بیش فیزیکی بدن از عزیزان ؟ مردم که ما مطرح پرورش ما برخی از آنها جنگیدند برای دفاع بریتانیا از فاشیسم شد یک نسل زندگی در خانه های سالمندان نادیده گرفته فضاهای در طول این همه گیر و سریع رشد ویروس.

به عنوان برخی از معلمان در بولونیا به من گفت در حالی که این عمل قطعا رشد در سال های اخیر نسل خانه های پرستاری برای ایتالیایی ها به طور عمده در نظر گرفته شده به انگلیس پروتستان پدیده است. همانطور که در دیگر کشورهای اروپایی مراقبت از خانه ها در شمال ایتالیا بحرانی شده است به برآورد Covid مرگ و میر. این عمل مورد نظر در ایتالیا به طور کلی به نظر می رسد که از مراقبان' (badanti). این است که فردی در خانه-مراقبت از محل کار به طور معمول انجام شده توسط کارگران مهاجر اروپای شرقی. با توجه به داده ها از 2018, مسن, ایتالیایی هستند احتمال بیشتری برای دریافت مراقبت در خانه های خود (16%) نسبت به خود و یا آلمانی به همتایان آمریکایی (5%). در جنوب به خصوص multigenerational خانواده ها که در آن پدربزرگ و مادربزرگ در حال مراقبت است که بخشی از سنت است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب