"پایان یک عصر': Wayne Hattaway, دوقلو, باشگاه وانجمن تكیه درگذشت

دوقلوها گفت: Hattaway درگذشت و در خانقاه پس از یک نبرد کوتاه با سرطان در زادگاه خود از تلفن همراه علا. "او عاش

توسط NEWSATROPAT در 13 اردیبهشت 1399

دوقلوها گفت: Hattaway درگذشت و در خانقاه پس از یک نبرد کوتاه با سرطان در زادگاه خود از تلفن همراه علا.

"او عاشق بیس بال گفت:" چارلی والترز که مشغول به کار با Hattaway به عنوان یک بازیکن در اواخر دهه 1960 و یک سنت پل پایونیر پرس خبرنگار سال پس از آن. "بیس بال زندگی او بود."

Hattaway هرگز حرفه ای اما او شروع به یک حرفه ای در بیس بال به عنوان یک batboy برای موبایل خرس در سن 12 سالگی. او پیوست دوقلوها با خود جزئی لیگ باشگاه در دالاس در سال 1962 و در سال 2002 به عضویت تیم بزرگ لیگ به عنوان بخشی-زمان تجهیزات مدیر بلکه به عنوان دستیار مربی.

"او دوست داشت به فکر می کنم از خود را به عنوان یک مربی بود اما او بیشتر از یک محل باشگاه وانجمن مرد از یک مربی گفت:" دیرین دوقلوها سراغ رئیس جیم Rantz که به اشتراک گذاشته تولد با Hattaway و او را ملاقات کرد زمانی که او برای دالاس رنجرز.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"او همیشه لاف زدن در مورد خود را از قوی دست. او می گفت: "من رو قوی دست و کوزه همه به من می آیند. البته خود بزرگ خط, 'دیدن ya پس از ورود دوم بزرگ fella.'"

کسانی که jabs بیشتر اهل تفریح و بازی, اما گاهی اوقات نمی شد Hattaway کارت تلفن و به کمک آنها نگه داشتن دوقلوها clubhouses شل برای تقریبا 60 سال است. توقف تنها در مینه سوتا سازمان او را نمی شد سه گانه-A.

"من برای اولین بار ملاقات Wayne Hattaway در سال 1993 زمانی که من برای اولین بار امضا" گفت: سابق, دوقلو, all-star مرکز صحرا نورد توری آی شکارچی. "من با هواپیما به فورت مایرز, Fla., و دو نفر اول من تو را دیدم جری سفید و وین Hattaway و اولین چیزی که وین بود می گوید: "من امیدوارم که شما بهتر از گذشته برای اولین بار طفیلی.' من گفتم: این مرد چه کسی است?"

پرسید که چگونه Hattaway رو دوست والترز گفت: "از آنجا که او به نام همه بزرگ fella.' "و یا به عنوان هر کسی که عبور مسیرهای با Hattaway می داند "بزرگ" سازمان ملل متحد."

Hattaway شد شناخته شده در سراسر لیگ های عمده ای در بخشی از آنجا که او با بسیاری از بیس بال مردان در طول سال مانند همین زیمر و چارلی مانوئل و در آنجا به عنوان سابق, دوقلو, مدیر کل تری رایان گفت: "هنگامی که شما ملاقات Wayne شما را فراموش کرده هرگز او را."

"او سریع ذهن او همیشه به حال یک-بوش — و اگر نه همه بودند نه همه که تعریف" رایان گفت. "او می خواهم یک شات در فقط در مورد هر کسی مهم نبود که شما بودند. او یک کلاسیک شخصیت."

والترز ملاقات Hattaway در سال 1968 زمانی که او یک عضو از مینه سوتا آموزشی تیم لیگ در سنت پترزبورگ فلوریدا. زمانی که والترز نازل شد به شارلوت, N. C., در سال 1969 Hattaway وجود دارد.

"او ما تجهیزات پسر, رختکن/باشگاه وانجمن مرد" والترز گفت. "من به یاد داشته باشید یک بازی زمانی که من زدم در زمین باز یافته. گرم بود و من احساس افتضاح من عرق کردن مانند دیوانه و من نشسته در محل باشگاه وانجمن به تنهایی. وین می آید تا به من و سیلی به من در پشت و می گوید: "نگران نباشید تیرانداز. ما شما را سرزنش نیست ما را سرزنش دیده بانی که امضا شما.'

"او خواهد سوزن بچه ها در همه زمان من تنها کسی نیست که. اما او یک معشوق مرد واقعی هیچ و بی معنی پسر است."

Hattaway شد کاهش زمان دوقلوها نقل مکان کرد و به هدف زمینه در سال 2010 اما با ران Gardenhire مدیریت و رایان و بیلی اسمیت در خدمت به عنوان مدیر کل او همیشه جایی در دوقلوها' محل باشگاه وانجمن.

"بیلی و من سعی کردم به انجام کار درست با Wayne به نام" رایان گفت. "هر سازمان است یک نفر مثل وین, یک پسر شده است که در اطراف برای همیشه لطفا برای و زندگی برای بیس بال, آن چیزی است که می شود او را در صبح است. او رفاقت در محل باشگاه و سازمان است.

"هر مرد از تونی الیوا و هارمون و میله کارو فقط در مورد حق را به ارائه فهرستی رفو نزدیک همه آشنا بود با Fella."

Hattaway ازدواج کرده بود در Hornets' پارک در شارلوت والترز گفت.

"من در مراسم عروسی خود را در سال 1969 کل تیم بود," او گفت:. "همه ما برگزار شد تا خفاش ها از صفحه اصلی به تپه کوزه و آنها راه می رفت زیر خفاش ها پس از این مراسم در صفحه اصلی. همه عاشق Wayne."

پس از بیس بال Hattaway را عشق بزرگ شد Alabama football و او اغلب با عینک زرشکی جزر و مد کلاه کابوی در محل باشگاه وانجمن. شکارچی به یاد می آورد زمانی که این تیم بود بیرون رفتن با هم و Hattaway خانه ماندند و به تماشای آلاباما بازی فوتبال در تلویزیون.

"هنگامی که ما برگشتم Wayne به impaled تلویزیون در یک حصار قطب به دلیل آلاباما از دست داد," شکارچی گفت. "او خواهد گفت: 'وجود دارد تنها دو موجودات قدرتمند در جهان خدا و خرس برایانت.' "

"این پایان یک دوران برای اطمینان با عبور از وین," شکارچی اضافه شده "به ویژه برای دوقلوها مینه سوتا."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب