Ellen DeGeneres افتخارات میدوی عمومی, مدرسه, معلم,

Ralston یکی از 100 معلمان که DeGeneres افتخار در طول یک بخش از خود نشان می دهد در مارس 14. Ralston نام میگردین

توسط NEWSATROPAT در 7 خرداد 1399

Ralston یکی از 100 معلمان که DeGeneres افتخار در طول یک بخش از خود نشان می دهد در مارس 14. Ralston نام میگردین در سراسر صفحه نمایش با نام از معلمان سراسر ایالات متحده به عنوان DeGeneres, قدردانی خود را برای آنها.

معلمان که با دریافت این شناخت نامزد شدند توسط پدر و مادر و دریافت 250 دلار ویزا کارت هدیه از DeGeneres.

Ralston نمی دانم که نامزد او سپاسگزار است به آنها و برای کارت هدیه که در آمد یک ایمیل از DeGeneres.

ایمیل و گفت: در بخش "شما انتخاب شده بودند به عنوان یکی از برترین مربیان برای معلمان قدردانی هفته" Ralston گفت.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

ایمیل تعجب آور بود و فکر آن بود اسپم Ralston در ابتدا حذف آن. او خوشحال است که پدر و مادر یکی از دانش آموزان سابق خود را ارسال یک لینک به این ویدئو بخش که در آن او ذکر شد, هشدار به او در مورد جایزه.

پس از Ralston به تماشای لینک او برگرفته از کامپیوتر خود را سطل زباله ایمیل که شامل 250 دلار کارت هدیه از DeGeneres.

"از حالا من احتمالا شروع به دنبال در هر ایمیل" گفت: Ralston که برنامه ای برای استفاده از پول برای خرید تجهیزات برای او درس است. "آموزش بسیار زیبا در زندگی من است."

Ralston تدریس 16 4 ساله و 5 ساله پسران و دختران این مدرسه در سال گذشته دو ماه از خانه اش. علاوه بر سازماندهی و کمک به دست بسته پروژه های دانشجویان او صورت هفتگی برگزار می شود زوم جلسات با دانش آموزان خود را.

"همه بچه ها هیجان زده بودند به زوم. ما تا به حال یک پیک نیک و به حرف" گفت: Ralston, که همچنین ایجاد یک Facebook صفحه که در آن دانش آموزان و والدین آنها می تواند نگه داشتن در تماس با او و با یکدیگر است.

"من قرار داده و در ویدئوها از خودم تدریس و یا خواندن داستان گفت:" Ralston, که همچنین تشویق والدین برای ارسال تصاویر خود را به کودکان خواندن و خارج از بازی است. "من هنوز هم پدر و مادر که در حال ارسال تصاویر. من امیدوارم که آنها ادامه خواهد داد به انجام این کار در طول تابستان است. من فکر می کنم که یک راه خوب برای نگه دارید تا با دوستان خود."

قبل از مهد کودک پدر و مادر امی Grabanski به نام Ralston یک "فوق العاده" ، Grabanski دختر Everly فقط به پایان رسید قبل از مهد کودک و Ralston تدریس او خواهر بزرگتر اما چند سال پیش.

"او واقعا یک کار فوق العاده. بچه ها من او عشق ورزیدن" Grabanski گفت. "او رفتار کودکان و نوجوانان مانند آنها را به خود او."

Ralston رفت بالا و فراتر از آموزش او وظایف در طول دو ماه گذشته پس از coronavirus همه گیر ضربه و در کلاس درس به پایان رسید Grabanski گفت.

"ما Facetimed او به خاطر دختر من از دست رفته خود را," او گفت:.

در ضمن تصاویری که Ralston تشویق پدر و مادر به پست در Facebook, کمک های دانش آموزان باقی می ماند متصل به یکدیگر است.

"او ساخته شده آن را احساس می کنیم هنوز هم در مدرسه" Grabanski گفت.

Ralston تلاش به آنها یک حس عادی در طول همه گیر گفت: ارین Dickson, مادر توماس یکی دیگر از Ralston دانش آموزان.

توماس' اجتماعی و مهارت های حرکتی شکوفا تحت Ralston راهنمایی دیکسون گفت. او آموخته است که به مرتب سازی بر اساس رنگ تعداد به 30 و نوشتن نام خود را در حالی که داشتن سرگرم کننده است.

"او از جذاب ترین معلم مهد من دیده ام در تمام عمر من" Dickson گفت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب