مصر اهداف فعالان در, موج جدید دستگیری

توسط: | به روز رسانی: 27 ژوئن 2020 3:02:12 pm در طی ماه گذشته مقامات مصری را بازداشت روزنامه نگاران

توسط NEWSATROPAT در 7 تیر 1399
توسط: | به روز رسانی: 27 ژوئن 2020 3:02:12 pm
در طی ماه گذشته مقامات مصری را بازداشت روزنامه نگاران نورا یونس, Mohamed Mounir مهر Seif و بستگان ما مبتنی بر حقوق بشر مدافع محمد سلطان. (ایسنا/بازنمودی)

در طی ماه گذشته مقامات مصری را بازداشت چند تن از فعالان به اتهام ارتکاب جرائم عمومی, حقوق بشر, ناظران می گویند, از جمله تحریک به تروریسم و انتشار اخبار جعلی و سوء استفاده از رسانه های اجتماعی. دولت مصر این لحظه رسیده است برای هدف قرار دادن منتقدان.

جهانی موجب کمبود توجه در این بیماری همه گیر کوروناویروس به معنی دولت های غربی با تمرکز بر مسائل داخلی به جای نقض حقوق بشر در خارج از کشور.

اجازه داده است که دولت رئیس جمهور عبد فتاح ال-Sissi "بیشتر خود را وحشیانه سرکوب در مصر گفت:" Amr مجدی مصر محقق دیده بان حقوق بشر.

"Sissi دولت احساس می کند به طور فزاینده ای نا امن به دلیل عدم کنترل COVID-19 شیوع در مصر این کشور را ضعیف سیستم بهداشت و درمان و اقتصادی خرید اینترنتی از بحران" مجدی گفت.

"سازمان های امنیتی می دانم که بسیاری از مصری ها عصبانی هستند و وجود یک محیط رسیده را برای تظاهرات. آنها در حال تلاش برای جلوگیری از کوچکترین انتقاد قبل از آن رشد می کند."

ایجاد outlaws

در طی ماه گذشته مقامات مصری را بازداشت روزنامه نگاران نورا یونس, Mohamed Mounir مهر Seif و بستگان ما مبتنی بر حقوق بشر مدافع محمد سلطان.

مقامات به نظر می رسد به طور فزاینده ای نگران چگونه مسائل حساس هستند تحت پوشش علنا با مصر شورای رسانه های تنظیم هشدار در هفته گذشته که هر خروجی گزارش در COVID-19 لیبی سینا یا رنسانس بزرگ سد خارج از رسمی خطوط خواهد بود و منظم.

اخیر بازداشت آمد در روز چهارشنبه زمانی که هشت پلیس لباس شخصی حمله به دفاتر مستقل خروجی Al-Manassa جستجو کامپیوتر و بازداشت سردبیر آن نورا یونس.

یونس او با قرار وثیقه در اواخر روز پنج شنبه پس از اینکه به اتهام "ایجاد یک حساب کاربری در اطلاعات شبکه طراحی شده برای ارتکاب و تسهیل ارتکاب جرم" با توجه به al-Manassa حساب توییتر. خروجی قبلا گزارش شده است که آن را تا به حال اعمال شده و پرداخت شده برای یک مجوز برای کار در سال 2018 بود اما هیچ پاسخی دریافت نکرده.

سید ترکی اجرایی سردبیر Al-Manassa گفت: موج بازداشت شد "وضعیت عادی در مصر در حال حاضر." او گفت که سایت خبری "اصطلاح بحث" پوشش COVID-19 ممکن است یک عامل در بازداشت است.

Al-Manassa وب سایت یکی از بسیاری است که مسدود شده اند را در مصر پس از 2017.

ارزش های خانواده

در اوایل این هفته صریح فعال سانا Seif بود "ربوده شده" خارج دادستان عمومی خانواده اش گفت: قاهره-بر اساس اخبار خروجی Mada Masr.

سیف سفر کرده بود کار به شکایت و پس از او بود که حمله در خارج از قاهره تورا زندان در مقابل نیروهای امنیتی روز قبل که به نظر می رسد به تشویق به خشونت است.

آن روز Seif, مادرش لیلا سیف و خواهر مونا سیف در تلاش بودند به انتخاب کنید تا یک نامه از خود را فعال برادر علا عبد فتاح که آنها می گویند منوط به شرایط نا امن در زندان در میان coronavirus بیماری همه گیر.

دادستان عمومی صدور بیانیه ای ادعا Seif بود "پخش جعلی اخبار و شایعات در مورد این کشور رو به وخامت شرایط بهداشتی و گسترش coronavirus در زندانها" در Facebook در میان دیگر اتهاماتی از جمله تحریک به تروریسم است.

فعال حقوق بشر و وکیل جمال عید که همچنین نشان دهنده al-Manassa به یونس گفت: DW که یونس حاضر "به عنوان یک بلند گو حرف زدن برای رژیم" و سیف دستگیر شد در اقدامی تلافی جویانه برای "شدت از او انتقاد" از رئیس جمهور Sissi و دادستان پس از حمله.

'اخلاقی' تاکتیک

مصر را هدف قرار داده در زمان مبارزات انتخاباتی بین المللی به نوبه خود هفته گذشته هنگامی که مقامات پنج عموزاده ما بر اساس مخالف محمد سلطان.

نیروهای امنیتی حمله کردند و خانه ها و از سلطان مصر را مبتنی بر بستگان و دو بار بازداشت پنج تن از آنها در 15 ژوئن به منظور فشار او را به رها کردن طرح دعوی در دادگاه در برابر سابق مصر نخست وزیر Hazem ال-Beblawi سلطان دیده بان حقوق بشر گفت.

Soltan ظ اتهامات تحت US' شکنجه قربانی قانون حفاظت در اوایل ماه ژوئن ادعا 21 ماه از رحم, درمان نظارت توسط el-Beblawi در حال حاضر یک مدیر اجرایی در صندوق بین المللی پول. سلطان دستگیر شد در سال 2013 به صورت مستند Rabaa قتل عام دوبله مصر کشنده ترین در تاریخ مدرن است.

Soltan مورد برنده شده است حمایت مقامات آمریکایی از جمله سناتور پاتریک لیهی که گفت: برگزاری بستگان "گروگان به منظور تلاش برای ارعاب و نفوذ آمریکا روند قضایی خلاف قانون ایالات متحده و غیر اخلاقی است."

فراخوانی برای اقدام

حتی اگر مصر آخرین موج از دستگیری به دست آورد تا کمی توجه در پایتخت های غربی گروه های مدافع حقوق بشر خواستار اقدام است.

"آلمان و اتحادیه اروپا و آمریکا باید مسئولیت را به محکوم کردن این افزایش حمله به ماهیت کرامت انسانی و حقوق اساسی بشر در مصر گفت:" مجدی دیده بان حقوق بشر.

در خصوص مجدی با اشاره به دولت های غربی تصویب سلاح های نقل و انتقال و موافقت نامه همکاری های امنیتی با مصر از جمله 10 $میلیارد دلار (€8.9 میلیارد دلار) در ایران بنا به گزارش های تایید شده توسط دولت ایتالیا هفته گذشته است.

در آلمان دولت را تایید کرده است بیش از €300 میلیون در نقل و انتقال اسلحه به مصر از ماه ژانویه در حالی که ال-Sissi شد افتخار در ماه فوریه با یک جایزه در یک رویداد به میزبانی Semperoper خانه اپرا در درسدن. منظور از سنت جورج جایزه شد لغو قبل از این مناسبت است.

"آنها نه فقط سکوت آنها حتی ارسال پیام از حمایت" گفت: مجدی. "اگر شما نمی خواهید به محکوم Sissi دولت به هر دلیل شما باید حداقل ادامه ندهید سوخت خود را سرکوب ماشین با این همه حمایت. این غیر اخلاقی است و باید متوقف شود."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن