مصر: هیچ کشوری برای همه زنان

این یک پیام است که منحصر به فرد خاص زنان از یک کلاس خاص حمله توسط یک درنده جنسی که قرار گرفت با توجه به شجاع ت

توسط NEWSATROPAT در 3 مرداد 1399

این یک پیام است که منحصر به فرد خاص زنان از یک کلاس خاص حمله توسط یک درنده جنسی که قرار گرفت با توجه به شجاع تلاش ده ها تن از زنان جوان که جلو آمد با داستان های خود و تقویت دیگران. این صدق نمی کند به زنان آمده است که از زمینه های مختلف اجتماعی مانند از کمتر ممتاز طبقه متوسط پایین تر زنان به عنوان مثال که حتی مجاز به ارسال فیلم ها در Tik Tok.

یک مورد در نقطه است که از Menna Abdel Aziz که پس از پخش یک ویدیو ادعا او تجاوز و فیلم برداری شد و بعد از آن دستگیر خودش به جای احضار برای شهادت و ادعا متجاوز دستگیر شد.

در واقع زن دیگری Mustafa ال هادی دستگیر و بازداشت تنها یک روز پس از این دادستان عمومی و انقلاب شد مورد ستایش قرار داد دستگیری زکی.

آن است که نه فقط در مورد طبقه اجتماعی بلکه در مورد وضع سیاسی. برای مثال زنانی که متعلق به مخالفان سیاسی اعطا بدون حفاظت. به جای ضرب و جرح در برابر آنها توجیه می شود. این مورد برای لیلا مونا و صنعا. یک روز پس از آن که مورد حمله قرار گرفتند آنها رفت و به دفتر دادستان به پرونده شکایت علیه خود را از مهاجمان. به جای ارائه حفاظت به زنان سانا هنوز مبتلا به صدمات پایدار از این حمله ربوده شد دشت پوشیده و مردان در خارج دادستان عمومی تنها به ظهور در دولت امنیتی است.

دادستان عمومی و انقلاب با صدور بیانیه ای توجیه ربایی به جای محکوم کردن رفتار. همان انفعال بود و درست زمانی که فعال Esraa عبد فتاح ربوده شد و شکنجه های امنیتی مصر.

در زمان نوشتن صنعا باقی می ماند قفل شده است تا در بدنام پیش از محاکمه بازداشت که تبدیل شده اند به مصر رژیم عطر و طعم مورد علاقه حبس بدون دلیل روند. بسیاری از زنان مانند Mahienour ال-Massry, Solafa Magdy و دیگران دستگیر شده اند داشتن مرتکب هیچ جرم و همچنان در زندان است.

انفعال پیگرد قانونی به بی عدالتی بر سانا Seif نشان دهنده همدستی است که فراتر از حد معمول است. به همین دلیل است که داستان بسام احمد زکی ارائه شده خود را به عنوان یک فرصت برای ماست مالی کردن دولت خشونت علیه زنان یک فرصت بود که به طور کامل به دست گرفت و با حروف بزرگ است.

عیب پوشی یک سیستم

یک جنبه مهم از زکی این جنایات است که آنها در برابر زنان در کلاس خود; دختران به بسیار ثروتمند و قدرتمند مردم است. این شاید بهترین نمونه توسط یک مجری در Al Kahera Wal Nas یک کانال وفادار به رژیم مصر زمانی که او با اشاره به احمد زکی را به عنوان قربانیان banatna, است که می تواند ترجمه برای "دختران ما" یا "دختران ما'.

زکی بود نه تنها instrumentalized به توجیه رفتار دادستان عمومی رکورد شرم آور علیه زنان, فعالان, اما قربانی او را در خدمت به کاهش فشار نخبگان موسسات مانند AIS و AUC که نه تنها موفق به عمل می کنند اما ارائه زکی حمایت می کند.

AIS رفت تا آنجا که برای محافظت از زکی در آن زمان اتهامات علیه او را یک جرم و جنایت نه فقط در برابر دختران او در حال حاضر حمله اما در مقابل زنان او را بعد از حمله در دانشگاه آمریکایی در قاهره ،



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن