مصر: یک تاریخچه از دولت برخورد

توده اخراج مستاجران در حال حاضر آغاز شده است. در یک روستا در جنوب شهرستان بندر گفت: نیروهای امنیتی ادعا می شود

توسط NEWSATROPAT در 17 اردیبهشت 1399

توده اخراج مستاجران در حال حاضر آغاز شده است. در یک روستا در جنوب شهرستان بندر گفت: نیروهای امنیتی ادعا می شود انجام فرمانداران دستور حمله به خانه ها از 560 خانواده. خانواده ها در حال تحقیر خود را در زمینه های سوخته و اموال آنها را مصادره کردند. هنگامی که برخی از روستاییان در برابر یورش آنها گرد و شکنجه و در ایستگاه پلیس محلی. هنگامی که روستاییان تولید اسناد و مدارک برای اثبات مالکیت خود را از زمین به آنها گفته شد که مالکیت زمین نقل مکان کرده بود به مقامات ارشد دولتی و اعضای پارلمان از جمله اراضی که اصلاح شده توسط روستاییان و مولد. هنگامی که روستاییان اعتراض آنها شکنجه و مجبور به زور اسلحه به حق خود را به زمین آنها را بی خانمان.

صحنه 2

15 ژوئن 1960 این رهبر برجسته مصری کمونیست جنبش Shoudy Attiya است تحت بازداشت به عنوان بخشی از Nasserist سرکوب جنبش کمونیستی. قبل از آن که روز Attiya بود در دادگاه که در آن او در دفاع از خود و همکاران خود را. در طول دفاع وی با تمجید از ملی اندازه گیری انجام شده توسط ناصر به عنوان یک گام به سمت عدالت اجتماعی, درخواست آزادی وی توسط دادگاه به منظور حمایت از Nasserist رژیم در مبارزه با امپریالیسم.

پس از محاکمه او بود نقل مکان کرد به بدنام ابو Zabal زندان جایی که او شکنجه شد. او خود را berated شكنجه گر به عنوان او پرسید: می گویند "من یک زن هستم", Attiya خودداری کرد. شکنجه که شامل ضرب و شتم وحشیانه با ضخامت سهام و غرق شدگی ادامه داد: تا زمانی که یک ضربه سنگین شنیده شد. Attiya درگذشت در دست خود را شكنجه گر. مرگ او باعث بین المللی و بیداد از مصر بلوک شرق متحدان باعث موقت توقف شکنجه.

صحنه 3

ژوئن 1906 در مصر ایجاد کرد از Dunshway واقع در غرب دلتا یک گروه از پنج افسران انگلیسی تصمیم به رفتن به روستا برای شکار کبوتر. کبوتر در حال یک منبع محلی از مواد غذایی است. یک درگیری معافیت از بین روستاییان و افسران آغاز شده توسط یک روستایی بود که نگران انبار خود را catching fire از باروت. در میان درگیری های تفنگ از یکی از افسران اخراج شده است و زخمی شدن یک زن مصری.

روستاییان قادر به غلبه افسران باعث برخی از جراحات جزئی. یکی از افسران قادر به فرار و اجرا می شود برای هشت کیلومتر در تاول خورشید. او فرو می ریزد و می میرد از یک سکته گرما. یک روستایی می آید به کمک او در همان زمان که دیگر افسران انگلیسی در صحنه می رسند. آنها فرض کنیم که او مقصر در مرگ و بلافاصله او را بکشند. یک دادگاه است که به سرعت برگزار شد و برای روستاییان یازده روز پس از حادثه. محاکمه سریع است و احکام خشن با هیچ جایی برای تجدید نظر شود.

قاضی دستور اعدام سه روستاییان طولانی مدت حبس برای نه دیگران و شلاق هشت دیگران است. اعدام و شلاق در حال انجام در مکان های عمومی با خانواده های خود مجبور به تماشای. اولین مرد آویزان است و بدن خود را به سمت چپ آویزان در حالی که شلاق انجام شده است در دو مردان دیگر و این چرخه تکرار شده است.

جورج برنارد شاو در توصیف این صحنه:



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب