اقتصاددانان هشدار می دهند که یک داغتر جهان خواهد بود فقیر و نابرابر

توسط: تابناک | منتشرشده: ژوئیه 7, 2020 9:09:10 pm مسافران خروج از Chhatrapati Shivaji Maharaj پایانه

توسط NEWSATROPAT در 18 تیر 1399
توسط: تابناک | منتشرشده: ژوئیه 7, 2020 9:09:10 pm
مسافران خروج از Chhatrapati Shivaji Maharaj پایانه (CST) ایستگاه راه آهن در بمبئی هند در دوشنبه 6 جولای سال 2020 است. هند به طور خاص توسط آکسفورد اقتصاد به عنوان زیر به خصوص ویرانگر مسیر با تولید ناخالص داخلی کاهش 90% در 2100 اگر کشورها را بهبود نمی بخشد سیاست های کنونی. (منبع: ایسنا)

درجه حرارت گرمتر توسط 2100 می تواند بریده بریده جهانی تولید ناخالص داخلی بیش از 20% با توجه به تحقیقات جدید و راه های اقتصادی تاثیر توزیع خواهد شد تهدید به نوبه خود تغییر آب و هوا به یک راننده در سراسر جهان نابرابری.

تجزیه و تحلیل جدید از رابطه بین گرما و عملکرد اقتصادی منتشر شده در این هفته توسط آکسفورد اقتصاد جهانی پیش بینی شرکت شناسایی شکاف بین ملت ها در هر دو طرف از 15 درجه سانتیگراد (59° فارنهایت) و "جهانی نقطه شیرین" برای فعالیت های اقتصادی است. کشوری که میانگین سالانه دمای امروز سردتر از 15° C از جمله کسانی که در آمریکای شمالی و اروپا به نفع ایستاده کمی در کوتاه مدت از افزایش درجه حرارت. کشورهای گرمسیری و نیمه گرمسیری که به طور متوسط درجه حرارت در حال حاضر در حال گرمتر از 15° C امروز از جمله کل جهانی, جنوب, چهره اقتصادی فاجعه بار تخریب است.

هند به طور خاص توسط آکسفورد اقتصاد به عنوان زیر به خصوص ویرانگر مسیر با تولید ناخالص داخلی کاهش 90% در 2100 اگر کشورها را بهبود نمی بخشد سیاست های کنونی. گریم بینی های متکی بر گرفتن تاریخی رابطه بین تولید ناخالص داخلی و متوسط. پس از تاسیس, محققان با استفاده از آب و هوا پیش بینی برای بقیه قرن به تولید ناخالص داخلی تخمین می زند. در این مقاله فرض می شود انتشار یک مسیر است که می تواند به افزایش جهانی دمای درجه حرارت 3°C قبل از 2100 و بدون تهاجمی تر تلاش به آن را متوقف کند.

جدید تجزیه و تحلیل مستقل و به روز رسانی به یک نقطه عطفی 2015 مطالعه در مجله Nature که معرفی تکنیک برای پیش بینی اثرات اقتصادی از یک داغتر جهان است. بالا-خط—نتیجه 21% تولید ناخالص داخلی جهانی آمار توسط 2100—در خط با اصلی کار می کنند. به روز شده در پژوهش شامل اضافی دهه از داده ها و 40 بیشتر کشورهای آوردن مجموع تحت تجزیه و تحلیل به 203. مطالعه اصلی تبدیل شده است و با نفوذ ابزار در حال حاضر که اقتصاددانان جریان اصلی در حال ساخت, علمی, پیش بینی گرم شدن کره زمین به مدل های رشد. اصلی مطالعه 2015 در رفته است برای اطلاع رسانی صندوق بین المللی پول آب کار می کنند و بسیاری از دیگران.

اقتصاددانان مدتها اخراج تغییر آب و هوا به عنوان یک آینده مشکل باقی مانده است که در دهه های دور گفت: James نیکسون رئیس اقتصاددان اروپا در اقتصاد آکسفورد و نویسنده جدید کاغذ سفید. "بدیهی است که هنگامی که شما به ادبیات شما متوجه است که کاملا مورد," او گفت:. "از آنجا که ما در حال تولید پیش بینی های بلند مدت برای کشورهایی مانند هند که به احتمال زیاد به طور منفی تحت تاثیر تغییرات آب و هوایی ما نیاز به پیدا کردن یک راه از کمیت و فکر کردن در مورد چقدر ما باید خود را نوشتن هوا."

نیکسون تولید برآورد "counterfactual" سرانه تولید ناخالص داخلی—و یا آنچه را که باید اتفاق افتاده است و اگر جهان تا به حال نه گرم 1.1°C بالاتر از پیش صنعتی به طور متوسط. در هند, تولید ناخالص داخلی ممکن است حدود 25 درصد بالاتر بدون گرم شدن کره زمین است که اتفاق افتاده است تا 2019; نیجریه اقتصاد دیده اند تولید ناخالص داخلی افزایش 35 درصد بدون گرم شدن.

آب و هوا اقتصاددانان unenviable کار: Nixon توصیف کار خود را به عنوان "تلاش برای قرار دادن یک شماره بر روی چیزهایی که هنوز اتفاق نیفتاده." که به تساوی یک بسیاری از انتقاد با پیچیدگی و عدم قطعیت خروج بینی باز به اختلاف است. و یا به عنوان جدید آکسفورد اقتصاد مقاله خشگی قرار می دهد و آن "قرار دادن یک شماره اقتصادی تاثیر گرمایش جهانی بسیار دشوار است."

نیکسون می خواستم برای قرار دادن آن را متفاوت در مقاله جدید: "جمله اول من تا به حال قبل از ویرایشگر من آن را در زمان خارج شد چیزی شبیه 'قرار دادن یک عدد در تغییر آب و هوا یکی از قهرمانانه ترین چیزهایی است که اقتصاددانان می توانید انجام دهید.'"

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن