East Grand Forks, کتابخانه, drop-off, pick-up, خدمات رزومه

این East Grand Forks کمپبل کتابخانه اتحاد دوباره باز آن کتاب رها در خارج از کتابخانه و رزومه کاری خود را مقاب

توسط NEWSATROPAT در 29 اردیبهشت 1399

این East Grand Forks کمپبل کتابخانه اتحاد دوباره باز آن کتاب رها در خارج از کتابخانه و رزومه کاری خود را مقابل درب انتخاب کنید تا خدمات در سهشنبه, مارس 19.

آیتم هایی که بیرون کشیده شده اند نیست با توجه به عقب تا زمانی که مه 30, بنابراین بدون نیاز به عجله گفت: شارلوت Helgeson مدیر.

همه بازگشت مواد خواهد بود قرنطینه قبل از آنها گردش دوباره Helgeson گفت. آنها قرار داده شده در یک اتاق تعیین شده تنها برای قرنطینه موارد برای چند روز و عشا را با سفید کننده قبل از اینکه در کنار گذاشتهشدن او توضیح داد و اعضای هیات پوشیدن دستکش در طول این فرایند است.

کاربران ممکن است تماس بگیرید یا ایمیل کتابخانه یا محل نگه می دارد در کتابخانه به درخواست مواد. آنها پس از آن باید منتظر یک کتابدار به تماس به ترتیب زمان برای وانت در خارج از کتابخانه را از درب جلو. مواد پیچیده شده در یک ورق کاغذ و باند لاستیکی; بدون کیسه های پلاستیکی استفاده می شود.

همه وانت برگزار خواهد شد بین ساعت 9 صبح و 5 بعد از ظهر سه شنبه ها و پنج شنبه ها.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

ثبت نام باز است برای تابستان, خواندن برنامه از طریق وب سایت egflibrary.org و گزینه های وجود دارد برای همه سنین, Helgeson گفت. وب سایت ارائه می دهد برخی از منابع آنلاین در "استفاده از ذهن خود را!" صفحه: او گفت:.

کتابخانه 422 چهارم سنت, n. w. بسته است اما کارکنان در حال کار از خانه و در دسترس هستند از طریق ایمیل یا تلفن برای پاسخ به سوالات و کمک به مدیریت کتابخانه حساب و یا دسترسی به e-مواد از 9 صبح تا 5 بعد از ظهر روزهای هفته تا کی.

برای کسب اطلاعات بیشتر تماس کتابخانه در (218) 773-9121 و ارسال پیام های صوتی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن