East Grand Forks صاحب کسب و کار می گوید PPP وام staved کردن سخت گیری

جیمز کارلسون متعلق به A و H شرکت تلوان. برای نزدیک به 40 سال است. این شرکت که حدود 60. کارلسون گفت: او در زمان

توسط NEWSATROPAT در 1 تیر 1399

جیمز کارلسون متعلق به A و H شرکت تلوان. برای نزدیک به 40 سال است. این شرکت که حدود 60. کارلسون گفت: او در زمان از یک بخشایش PPP وام پس از فروش کاهش یافت که این بیماری همه گیر آورده و کسب و کار در این منطقه تقریبا به توقف. وام به عنوان یک تاسیسات برای کسب و کارهای کوچک از طریق مراقبت عمل می کنند. او با استفاده از پول خود را برای حقوق کارکنان و پرداخت یک دوره از چپ قبل از آن رفته و سپس او می تواند آغاز روند بخشش وام.

"قبل از PPP اعلام شد من به نقطه که در آن من نمی دانم آنچه که من می خواهم به انجام," کارلسون گفت هرالد. "در صد و زرنگ من احتمالا رفت از 100% به 30% به مدت یک شب." گزینه های خود را شد بانک های رهنی و یا با استفاده از پس انداز خود را به مطمئن شوید کارکنان خود را, برخی از آنها شده اند با شرکت 30 سال تا به حال کار برای بازگشت به.

کارلسون نیست به تنهایی. با توجه به اریک Giltner ارشد منطقه manager برای SBA بیش از 19,000 PPP وام شده اند سرچشمه در داکوتای شمالی و در مجموع بیش از $1.75 میلیارد دلار به طور متوسط $91,000 هر وام. در مینه سوتا شده اند وجود دارد بیش از 93,000 PPP وام به اضافه کردن بیش از 11 میلیارد دلار.

ژوئن 10 گزارش در واشنگتن پست با اشاره به PPP وام به عنوان "واجد شرایط موفقیت است." در این گزارش اشاره کرد که سه چهارم از ایالات متحده کسب و کارهای کوچک موفق به دریافت وام با ساخت و ساز و تولید و بهداشت و درمان و صنایع و ضربه اقتصادی shutdown با استفاده از آنها به طور خاص است.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

همه گیر علائم بار دوم کارلسون است نیاز به کمک مالی با کسب و کار خود را. برای اولین بار بود که پس از بیشتر Grand Forks سیل در سال 1997 که از بین برود بسیاری از مشتریان خود را. او در زمان مدیریت کسب و کار کوچک وام برای دیدن و شرکت خود را از طریق پس از سیل. او به پایان رسید پرداخت وام که سه سال پیش. کارلسون تشبیه وضعیت در اطراف همه گیر که از سیل تنها "در استروئید."

"حداقل شما می دانید آب است که رفتن به دور" او گفت:.

کارلسون گفت: کسب و کار شده است به آرامی برداشت و برگشت تا در مورد به نصف آنچه در آن بود قبل از همه گیر. او انتظار دارد که افزایش خواهد یافت به عنوان شرکت آماده شدن را بیشتر کارکنان به دفاتر خود را که باید کمک به او تلوان و "میکرو-بازار" عملیات. میکرو-بازار کار مانند خود پرداخت کیوسک در سوپر مارکت ها. او منابع شرکت شکستن اتاق با غذا و نوشیدنی که کارکنان را اسکن و برای پرداخت در حالی که در محل کار است.

چه می آید بعدی این است که وام بخشش چیزی کارلسون گفت که او انتظار دارد اتفاق می افتد به عنوان او با استفاده از وام خود را برای آن هدف مورد نظر: حقوق.

"من تا به حال بدست نمی PPP من نمی دانم چه تصمیم من را به" کارلسون گفت. "خدا را شکر من را به این تصمیم."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب