داستین جانسون آویزان به نفع خود مسافران قهرمانی

کرامول, Conn. — یک جفت bogeys در پشت و نه باران تاخیر نمی شد به اندازه کافی برای از خط خارج داستین جانسون که

توسط NEWSATROPAT در 9 تیر 1399

کرامول, Conn. — یک جفت bogeys در پشت و نه باران تاخیر نمی شد به اندازه کافی برای از خط خارج داستین جانسون که شات 19 زیر پر را به نفع خود قهرمانی مسافران توسط یک سکته مغزی در کرامول, کانکتیکات, روز یکشنبه, ژوئن 28.

2016 آمریکا قهرمان باز پشت سرگذاشته همکار آمریکایی کوین Streelman پس از تیراندازی حرفه ای-کم 61 روز قبل ادعا 21 خود PGA عنوان خود را به علامت 13th فصل متوالی با حداقل یک پیروزی است.

"من قطعا با افتخار خودم را برای ادامه این خط... این بود که یک مدت زمان طولانی بین برنده هر چند — امیدوارم از آن نخواهد بود که برای یک بعدی" جانسون گفت: در یک مصاحبه تلویزیونی.

او به دقت اجتناب از فاجعه در 15 هنگامی که او مجبور به پاک کردن کفش های خود را و ایستاده در یک برکه به ضربه توپ خود را که فرود آمد در چمن مرطوب در کنار آب است. او همتراز تنها به دیو در سوراخ بعدی پس از باران مجبور مختصری تاخیر در پاورهای مسابقات است.

"حتی اگر هیچ طرفداران در اینجا شما می توانید هنوز هم احساس فشار گفت:" 36 ساله آمریکایی. "باران تاخیر نداشت خیلی چون من در واقع تا به حال زمان به فکر می کنم در مورد همه چیز."

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

آمریکا خواهد گوردون پرورشی نه نقاط تا قهرمانی به پایان برده برای سوم با کانادا مکنزی هیوز.

جانسون که به پایان رسید دوم در هر دو بخش کارشناسی ارشد و تحصیلات تکمیلی قهرمانی در سال 2019 موفق به ایجاد برش در اوایل این ماه در چارلز شواب چالش هنگامی که تور را از سر گرفت پس از COVID-19 مجبور به مدت سه ماه تعلیق از بازی.

آمریکایی ایمپلنت تاد که در سرب پس از یک حرفه ای کم و نه تحت 61 در دور سوم خود-تخریب بر 12 با سه دیو و موفق به بازیابی پایان این مسابقات بسته 11th.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن