داستین جانسون بروکس Koepka رسما متعهد به 3M باز

BLAINE, Minn. — چند heavy hitters — در هر دو معنای تحت اللفظی و مجازی — اعلام شد و به عنوان رسمی مرتکب شنبه 2

توسط NEWSATROPAT در 4 تیر 1399

BLAINE, Minn. — چند heavy hitters — در هر دو معنای تحت اللفظی و مجازی — اعلام شد و به عنوان رسمی مرتکب شنبه 23 ژوئن به بازی در ماه آینده 3M باز است.

بروکس Koepka و داستین جانسون دو نفر از این شش بازیکن در این مقام گلف جهان رتبه بندی به عنوان به خوبی به عنوان مدافع عنوان قهرمانی متی ولف فرود در TPC شهرهای دوقلو در ماه جولای برای دومین نسخه از PGA Tour رویداد.

ولف برنده این رویداد در سال گذشته توسط یک سکته مغزی بیش از Bryson Dechambeau و Collin Morikawa, زمانی که پس از آن-تور rookie خشک یک عقاب زدن توپ در فینال سوراخ را به پایان برساند در 21-تحت همتراز برای این مسابقات است. Koepka قرار می گیرد 65 در سال 2019 در حالی که در ماه آینده خواهد mark Johnson اولین سفر به بلین.

Koepka در حال حاضر در رتبه چهارم جهان و جانسون ششم است. Koepka به تازگی در نظر گرفته شده است در این بازی بهترین بازیکن داشتن برنده چهار رشته پس از 2017. او به پایان رسید چهارم و یا بهتر است در هر چهار رشته در سال 2019. Koepka و جانسون هر دو به تازگی مشغول به کار راه خود را از صدمات و به نظر می رسد گرد کردن به فرم.

Koepka قرار می گیرد هفتم در هفته گذشته RBC میراث فرهنگی را در بندرگاه شهر گلف لینک در کارولینای جنوبی در حالی که جانسون به پایان رسید در یک کراوات برای 17th.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

Koepka جانسون و ولف سه از طولانی ترین hitters در بازی. هر سه رتبه در بالای 21 در تور PGA در فاصله رانندگی با هر راحتی به طور متوسط بیش از 306 متری در هر درایو.

3M باز برگزار خواهد شد از ماه جولای 23-26 بدون تماشاگر در آن حضور داشتند.

هر سه به تازگی اعلام کرد متعهد به مبارزه برای فدرال اکسپرس جام نقاط در این سال چگال فصل PGA Tour. وجود هشت حوادث باقی مانده و در این سفر را فصل به طور منظم قبل از فدرال اکسپرس پلی آف جام. بازیکنان باید در بالای 125 در امتیاز جدول رده بندی صعود به پلی آف.

جانسون در حال حاضر 103 و در نقاط ولف است 108th و Koepka است 148th.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن