دلوت شهری قزل آلا جریان حلق آویز در, اما نیاز به کمک

از ماموریت نهر در غرب به Lester رودخانه در شرق شهر عبور توسط جریان است که شروع به بالا بیش از تپه و جست و خیز

توسط NEWSATROPAT در 8 تیر 1399

از ماموریت نهر در غرب به Lester رودخانه در شرق شهر عبور توسط جریان است که شروع به بالا بیش از تپه و جست و خیز کردن به سنت لوئیس رودخانه و یا دریاچه سوپریور.

جف Jasperson از دلوت را دوست دارد به لوله تنفس در این سطحی سرد جریان و نگاه پشت, پیر, سیاهههای مربوط در آب است. او را به پیدا کردن نه تنها کوچک ماهی قزل آلا بروک بچه ها اما همچنین برخی از بزرگتر سهام پرورش ماهی در مکان های که لزوما شبیه ماهی قزل آلا جریان ما را در پرواز ماهیگیری مجلات یا فیلم.

"من فکر نمی کنم بسیاری از مردم در Duluth, چگونه متوجه بسیاری از این جریانهای محلی هنوز هم وحشی ماهی قزل آلا در آنها" گفت: Jasperson یک زیست شناس برای آژانس کنترل آلودگی مینه سوتا در دولوت. "این فقط بزرگتر رودخانه. ما در حال پیدا کردن ماهی قزل آلا در کوچک آب سرد شاخه های فرعی شما می توانید پرش در سراسر در یک مرحله."

زمانی که Jasperson نیست غواصی برای تفریح و یا نظارت بر جریان به عنوان بخشی از روز خود را در کار او صید ماهی قزل آلا با بچه های خود. او حتی اسیر برخی از ویدئو در زیر آب شهری قزل آلا در Go-Pro.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"این واقعیت که ما می توانید راه رفتن از خانه ما در دولوت و گرفتن چند ماهی قزل آلا و طبخ آنها را برای شام بچه ها فکر می کنم که خیلی باحاله. پس من به" او گفت:.

Owen Jasperson of Duluth releasing a brook trout on Tischer Creek in Duluth. Jeff Jasperson photo.

اوون Jasperson از دلوت انتشار یک ماهی قزل آلا بروک در Tischer کریک در دولوت. جف Jasperson عکس.

اما بسیاری از دلوت شهری قزل آلا جریان اختلال هستند در برخی از مرتب کردن بر اساس از مشکلات ناشی از مظاهر زندگی شهری: بیش از حد رسوب از رواناب نمک از زمستان جاده پاکسازی و E. coli باکتری آلودگی از مردم و حیوانات.

همه که بتن و blacktop در شهر به معنی آب اجرا می شود, نمی خیس و اغلب بیش از حد گرم و بیش از حد کثیف و یا کدر برای دیدار با ماهی قزل آلا استاندارد. برخی از دلوت جریان در حال حاضر بیش از حد گرم در زمان برای ماهی قزل آلا به زندگی می کنند. بدتر ترین پیش بینی می شود در اواسط قرن — فقط 30 سال از هم اکنون به گرم به سطح که منجر به مرگ ماهی قزل آلا به لطف آب و هوای گرم.

به همین دلیل PCA را توسعه داده است یک گزارش در مورد وضعیت آن جریان و منتشر شد یک برنامه در مورد چگونگی ساخت 11 از آنها بیشتر مهمان نواز به ماهی. 11 در حال جریان با به اندازه کافی بلند مدت اطلاعات در دسترس نشان می دهد آنچه اختلالات هستند یک موضوع است.

نام یک لقمه — از دلوت شهری جریانهای مجموع حداکثر بار روزانه — بخشی از گاهی-منفرجه فدرال دستور به درخواست پاک کردن قانون آب به سطح زمین آبراه. تلاش ایجاد مقدار هر یک از آلاینده بار است که هر جریان می تواند قبول کند و هنوز دیدار با استانداردهای کیفیت آب. این روند را فراهم می کند یک تصویر لحظهای از آن جریان هستند و می گذارد از یک نقشه راه در مورد چگونگی بهبود کیفیت آب بیش از 10-30 سال است. اما آن را به بیش از یک طرح برای دریافت وجود دارد. دولت های محلی حوزه آبخیز منطقه و به خصوص ساکنان را مجبور به صرف زمان و پول و تلاش.

"این را نمی گویم که تا سال 2030 یا حتی سال 2050 همه چیز خوب است. اما آن را شناسایی مسائل و ارائه یک طرح در مورد چگونگی بهبود" گفت: کارن صاف است که منجر به تلاش برای PCA. "و آن را به ما می دهد یک راه برای اندازه گیری پیشرفت در طول راه."

وجود دارد هیچ ماهی قزل آلا پلیس برای اجرای این تلاش است.

"این نه تجویزی. ما نمی توانیم نظم جامعه به انجام این کارها" لک اشاره کرد. "آن مشترک است."

A brook trout caught on Tischer Creek in Duluth. Jeff Jasperson photo.

یک ماهی قزل آلا بروک در Tischer کریک در دولوت. جف Jasperson عکس.

رفع شامل بیشتر و بهتر خیابانی جارو توسط شهرستانها برای حفظ آلوده رسوب از سیفون به جریان با هر باران; بهتر سروصدا ذخیره سازی و مدیریت; تمیز کردن رسوب های تله ای در طوفان فاضلاب; حفاظت کوچک آب سرد شاخه های فرعی که حفظ بزرگتر جریانهای سرد و اکسیژن به اندازه کافی برای ماهی قزل آلا; محدود کردن و یا حداقل برنامه ریزی بهتر برای توسعه نزدیکی جریانهای; و حفظ پوشش گیاهی در امتداد آبراه.

E. coli باکتری در جریان شستشو نه تنها از انسانها بلکه حیوانات خانگی و حیوانات وحشی. در سمت انسان, رفع نشت لوله های فاضلاب و عدم جایگزینی سیستم سپتیک کلیدی هستند. اضافه کردن بیشتر و بهتر دستشویی در پارک های شهر کمک خواهد کرد. کاهش ضایعات پت باقی می ماند یک مسئله بزرگ است. وجود دارد ممکن است در مناطقی که مزاحمت حیوانات وحشی جمعیت — راکون, گوزن, بیش از حد, و غیره. نیاز به کاهش و یا که در آن پرندگان مانند غازها و اردک باید تشویق به ماندن.

در حالی که بسیاری از مردم درک ماهی قزل آلا بروک به بیش از حد حساس به گونه ای است که نیاز به آب بکر برای زنده ماندن Jasperson می گوید: Duluth, ماهی قزل آلا بروک اقتباس کرده اند بیش از قرن گذشته شدید, توسعه, با قوی ترین ماهی عبور در ژن های خود را.

"زنده ماندن ماهی می دانید که در آن آب سرد چشمه ها و شاخه های فرعی هستند; من دیده ام ماهی واقعا بسته بندی شده در اطراف آن. آنها همچنین می دانید که به کجا بروید در ماه اوت و یا در خشکسالی سال بود در حال حاضر به قطع زمانی که این جریان واقعا کم," او گفت:.

این که چگونه میلر کریک می تواند جریان حق را از طریق بارگذاری-طراحی و توسعه میلر هیل بازار منطقه و هنوز هم دوام جمعیت وحشی ماهی قزل آلا بروک. اما نوسانات در نهر جمعیت — از عنوان بالا به عنوان 448 ماهی قزل آلا در هر 1000 فوت در سال 1993 به فقط 34 در سال 2005 نشان می دهد مشکلات باقی می ماند: نمک رسوب کمبود آب سرد مخفیگاه و رواناب از عظیم پارکینگ و روبان جاده در این منطقه است.

"هنگامی که مردم درک کنند که این نه تنها خندق زهکشی در حال اجرا را از طریق شهر. هنگامی که شما آنها را نشان می دهد آنها یک عملکرد سیستم های زندگی با ماهی — شاید نه عملکرد به عنوان به خوبی به عنوان آنها می تواند — اکثر مردم در حال حاضر به کمک" Jasperson گفت. "اما بسیاری از مردم نمی دانند. صحبت کردم به مالکان که حتی نمی دانند که آنها تا به حال سرما-جریان آب در زمین های خود را, اجازه دهید به تنهایی یک دین وحشی ماهی قزل آلا بروک. برخی از آنها فقط floored وقتی که من به آنها بگویید."

بیش از 30 سال به انجام همه پیشنهاد کار در PCA طرح هزینه می تواند جامعه بین $100 و 130 میلیون دلار به صرفه جویی در آن ماهی قزل آلا جریان Evens گفت. اما این نه همه-یا-هیچ چیز گزاره.

"ما می خواهیم به هدف تلاش به جایی که آنها در حال رفتن به باید بیشتر بنگ برای جفتک انداختن" او گفت:. "همین دلیل است که ما می خواهیم به ترکیب جریان (حمایت) به پروژه هایی که در حال حاضر اتفاق می افتد."

این بدان معناست که UMD برنامه های پیش رو برای بهبود پردیس سروصدا کنترل به عنوان بخشی از تلاش های جدید خود را در خوابگاه پروژه ساخت و ساز. مقامات شهر ترکیب جریان حفاظت از تلاش های آنها به عنوان بازسازی خیابان های شهرستان و فاضلاب. کاهش و ذخیره سازی آب گرم و آب کثیف در طراحی و توسعه سایت توسط یک گام بزرگ به سمت تمیز کننده جریان. بنابراین حفاظت از تالاب ها و چشمه های بالا در Duluth, تپه, منابع از هر جریان با استفاده از حفاظت easements و سخت تر قوانین ساخت و ساز.

Jeff Jasperson likes to snorkel in small Duluth streams to find out where the fish hang out, such as near old logs. Here he found several small brook trout near where a coldwater spring seeps into the stream. Jeff Jasperson photo.

جف Jasperson دوست دارد به لوله تنفس در دلوت جریان برای پیدا کردن که در آن ماهی آویزان مانند نزدیکی پیر سیاهههای مربوط. در اینجا او در بر داشت چند کوچک ماهی قزل آلا بروک در نزدیکی که در آن یک coldwater بهار تراوش به جریان. جف Jasperson عکس.

Deserae Hendrickson, مینه سوتا, اداره منابع طبیعی, Duluth, منطقه شیلات سرپرست گفت: بازپس طبیعی تر جریان کانال نیز کلیدی است برای ماهی قزل آلا و پروژه های مرمت است که به دنبال عظیم 2012 سیل انجام داده اند عجایب. چستر کریک به عنوان مثال دیده می شود یک تغییر و تحول از یک dammed, کانال جریان آهسته توسط یک برکه طبیعی تر جریان آزاد آبراه با تشکر از پروژه های جنوب St. Louis County حفاظت آب و خاک منطقه است. این تلاش نیز کمک کرده است تا جریان اقامت در آن دشت سیلابی در سیل حوادث.

سیل به خودی خود دارای برخی از مزایای شگفت آور. هنگامی که یک مرد ساخته شده از بقایای سد منفجر کردن ماموریت کریک در غرب دلوت در سیل آن را باز فوقانی جریان برای ماهی. در حال حاضر ماهی قزل آلا steelhead از دریاچه سوپریور در حال تخم ریزی به مراتب بالادست برای اولین بار در نیم قرن Hendrickson گفت.

"سیل انجام بسیاری از آسیب ، اما از آن جایی که منفجر کردن (کوچک پلچک و پل های کوچک) این اجازه را به ما بزرگتر معابر جایگزین در آن مناطق. بنابراین ما شاهد بسیاری از re-اتصال وجود دارد, باز کردن مناطق جدید برای ماهی قزل آلا," او گفت:.

در چند غربی, Duluth, جریان, DNR در بر داشت آب سرد اما هیچ ماهی قزل آلا وحشی باقی مانده است. به طوری که آنها مجهز به creeks و در حال حاضر ماهی قزل آلا در حال بازتولید خود به خود.

اما مشکل مناطق باقی می ماند. Tischer کریک فقط زیر هارتلی طبیعت منطقه در حال حاضر آب گرم dead zone برای ماهی قزل آلا Hendrickson اشاره کرد در بخش بزرگی چون نهر dammed است برای ایجاد هارتلی برکه. از بین بردن این سد کمک خواهد کرد ماهی قزل آلا اما از بین بردن تالاب نقطه های مورد علاقه برای ساکنان محلی است. وجود دارد راه حل های ممکن مانند جدا کردن نهر از برکه تا جریان آب می تواند جریان سریع تر است.

"ما باید امتداد جریان است که دچار اختلال هستند و نیاز به توجه" Hendrickson گفت. "اما ما نیز باید مقدار زیادی از جریان اجرا می شود که با وجود آنچه که ما انجام داده ایم به آنها در طول سال به نحوی قطع و پشتیبانی ماهی قزل آلا."

PCA را براحتی به توافق رسیدند.

"این ماهی قزل آلا, حتی اگر شما لازم نیست ماهی برای آنها بخشی از دلوت هویت بخشی از کیفیت زندگی" او گفت:. "داشتن ماهی قزل آلا رودخانه ها در شهرستان ما این است که بخشی از همین مردم می خواهند به اینجا زندگی می کنند."



آخرین مطالب