دلوت کارخانه کاغذ سازی را تعطیل

دلوت — Verso شرکت اعلام کرد که آن آغاز خواهد شد به طور نامحدود معطل ماندن کارخانه کاغذ سازی در دولوت و دیگری

توسط NEWSATROPAT در 20 خرداد 1399

دلوت — Verso شرکت اعلام کرد که آن آغاز خواهد شد به طور نامحدود معطل ماندن کارخانه کاغذ سازی در دولوت و دیگری در ویسکانسین.

به دلیل COVID-19 گیر Verso دیده است "بی سابقه" بازار کاهش در گرافیک مقاله با توجه به انتشار اخبار.

این Duluth, کارخانه کاغذ سازی در مورد استخدام 225 مردم اکثر آنان خواهد بود گذاشته. برخی از کارکنان باقی خواهد ماند شاغل پس از 30 ژوئن به ادامه عملیات محدود و حفظ تاسیسات هر چند Verso نمی دانید که چگونه بسیاری از است یا چه مدت آنها را نگه داشته است.

شرکت کاوش جایگزین برای آسیاب از جمله بازاریابی آن برای فروش, بسته شدن به طور دائم و یا راه اندازی مجدد اگر شرایط بازار بهبود بخشد.

Verso خواهد شد و معطل ماندن آن آسیاب در ویسکانسین رپیدز, Wis., در پایان ماه ژوئیه. بین دو آسیاب حدود 1000 نفر از کارکنان خواهد بود گذاشته.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"پس از یک بررسی جامع از پس همه گیر پیش بینی تقاضا و ظرفیت ما تصمیم دشوار برای بیکار به دلوت و ویسکانسین رپیدز میلز" رئیس جمهور و رئیس اجرایی آدم سنت جان در بیانیه ای گفت. "این مهم است که ما به حفظ یک تعادل سالم ورق و تمرکز بر جریان نقد در حالی که تعادل ما عرضه محصولات و مشتریان ما تقاضا است."

این دلوت آسیاب کاغذ را باز کرد در سال 1987 و Verso به دست آورد و آن را در سال 2015.

برای حفظ شغل ورسو شد و به دنبال کمک های عمومی در اوایل سال جاری در قالب یک 2 میلیون دلار وام در حالی که eyeing گفتگو به تولید مواد بسته بندی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن