دلوت حرکت به اسکراب 'رئیس' از عناوین شغلی

شهردار امیلی لارسون گفت: بحث در مورد تغییر نام شغل شروع داخلی در تالار شهر. "شما می دانید نام و زبان و آنچه ما

توسط NEWSATROPAT در 29 خرداد 1399

شهردار امیلی لارسون گفت: بحث در مورد تغییر نام شغل شروع داخلی در تالار شهر.

"شما می دانید نام و زبان و آنچه ما تماس بگیرید استفاده از چیزهایی که واقعا مهم," او گفت:.

لارسون گفت که بسیاری از این زبان در شهرستان منشور هنوز کج به سمت مردانه و گفت: "وقتی که یک جنس شناخته شده است, آن را همیشه 'او.'"

او معتقد است که به روز رسانی دلوت زبان در شهر منشور بود بیشتر جنسیتی خنثی و حساس به فرهنگ های دیگر حس می کند.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

Duluth Mayor Emily Larson

دلوت شهردار امیلی لارسون

"واقعا این زمینه ما در کار ما و آن را بهتر می تواند منعکس کننده کار ما در حال حاضر در شرایط مدرن تر زبان" لارسون گفت: توضیح برخی از تفکر پشت یک پیشنهاد منشور اصلاح خواهد شد که رفتن به دلوت شورای شهر در روز دوشنبه ، شورای خواسته خواهد شد که به تصویب تغییر زمان عنوان رئیس اداری افسر به شهر مدیر و لارسون ابراز امیدوار یکشنبه که نمایندگان به اتفاق آرا حمایت از عنوان جدید.

اگر چه آن را نمی کند نیاز به یک تغییر به شهرستان منشور لارسون گفت: Wayne پرشن این شهر رئیس امور مالی خود را نیز دریافت خواهد کرد یک عنوان جدید: مدیر امور مالی.

لارسون گفت: او هنوز مطمئن نیست در مورد دقیقا چگونه و یا اینکه آیا برای تغییر عناوین این شهر پلیس و آتش ندارند.

"هنگامی که شما در رسیدن به امنیت عمومی است که به زبان بسیار ساخته شده را به چارچوب انجمن ها و peer-to-peer تلاش و اتصالات," او توضیح داد.

اما لارسون گفت: Duluth, رئیس پلیس مایک Tusken و رئیس آتش نشانی شاون Krizaj هستند و نه مخالف با این ایده از عنوان تغییرات.

"پس فقط پیدا کردن حق زبان ما روسای علاقه مند در آن و برای آن آماده, اما آن چیزی است که ما واقعا در حل و فصل در این نقطه," او گفت:.

وقتی پرسیده شد که برای توضیح سوء ظن مردم در خصوص استفاده از اصطلاح "رئیس" لارسون پاسخ داد: "این زبان است که توهین آمیز است به افرادی که بومی هستند و در واقع توهین آمیز به بسیاری از مردم به ویژه هنگامی که وجود دارد این است که زبان های دیگر در دسترس است."

آلیشیا Kozlowski جامعه مسئول روابط برای شهرستان است که همچنین عضو فوند دو لک گروه از دریاچه سوپریور, Chippewa گفت: "بعضی اوقات کلمه "رئیس" استفاده شده است به عنوان من می خواهم بگویم یک نژادی لقب و آن را تبدیل به یک microaggression."

حتی اگر خارج انتقاد شده است کارگردانی در شهرستان برای استفاده از آن از اصطلاح "رئیس" در عنوان شغلی Kozlowski در دفاع از ایده ساخت یک فعال تغییر دهید.

"ما این فرصت را به انجام بهتر و بهتر بود قبل از ما پرسید:" او گفت:.

لارسون اشاره کرد که دلوت منشور کمیسیون بررسی و به اتفاق آرا توصیه می شود به عنوان تغییر رئیس اداری افسر نوح Schuchman on May 6.

"این یک تغییر زبان به دقت بیشتری منعکس شهر ما و شهر ما در حال تبدیل شدن به," او گفت:. "ما در حال حذف نام 'رئیس' با قصد و با هدف به طوری که ما بیشتر شامل رهبری و کمتر زبانی که ریشه در آزار و توهین آمیز و عمدی به حاشیه رانده است."

The city of Duluth selected a new flag in August 2019. (Image courtesy of the city of Duluth)

شهر دولوت انتخاب یک پرچم جدید در ماه اوت سال 2019. (حسن نیت ارائه میدهد تصویر از شهر دولوت)

شهر پرچم بیانیه بهینه سازی

در یک جبهه جداگانه دوباره در روح از ساخت شهر بیشتر احساس استقبال و فراگیر از دلوت شورای شهر نیز خواسته خواهد شد که دوشنبه به تایید تجدید نظر "دلوت پرچم بیانیه است."

پس از یک فرایند است که درگیر جامعه ورودی های دلوت شهرستان به تصویب شورای جدید شهر پرچم و یک طراحی بیانیه ای در ماه اوت سال 2019. اما مقامات شهرستان در حال حاضر احساس می کنم این روند با عجله بود.

"ما قدم اشتباه بزرگ آمد از نه کند کردن این روند و انجام هدف کمک رسانی به جوامع کمتر در دولوت. ... مهم صدای بودند از دست رفته" گفت: Mollie Hinderaker شهر ریز.

این شهر پس از همکاری با اعضای دلوت شعبه NAACP به بررسی و تجدید نظر در طراحی پرچم بیانیه "به بیشتر انعکاسی از همه دلوت را در جوامع است." Hinderaker گفت: این شهرستان رسیده به سیاه بومی و جوامع دیگر از رنگ.

"این فرایند شامل گوش دادن عمیق به بزرگان و رهبران و جوانان از رنگ در جامعه ما" Hinderaker گفت. "این خیلی مهم به مکث و به وقت اضافی برای مردم به احساس دیده و شنیده و با ارزش و منعکس شده است."

Kozlowski گفت: کار اضافی که رفت به یک پرچم جدید بیانیه ای به ارزش آن است. او گفت که این "ما در یک مسیر واقعا ساخت بر شتاب و تسریع ما به عنوان یک شهرستان برای بالا بردن دید همه ما باور نکردنی و متنوع اعضای جامعه."

که پرچم جدید طراحی بیانیه شامل اذعان "اجدادی و معاصر حضور Anishinaabeg و بسیاری دیگر از قبایل سازمان ملل که به نام این جامعه Misaabekong (محل giants) صفحه اصلی برای هزاران سال."

آن نیز اشاره می کند: "پرچم یک نماد است برای همه دلوت ساکنان و بازدید کنندگان و نشان دهنده تعهد ما به برابری و شمول." آن را در ادامه می گویند: "به عنوان یک جامعه ما را در آغوش کلمه Umoja — آفریقایی اصل به معنی وحدت خانواده ، جامعه ، ملت و منحصر به فرد ما ancestries."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب