جلب حل و فصل به او اغل گاو یا حشم نقش در NDSU

"در آغاز این فصل بازوی من احتمالا احساس بهترین آن تا کنون است" درو گفت. "من مطمئن شوید که من در نگه داشتن بازو

توسط NEWSATROPAT در 22 خرداد 1399

"در آغاز این فصل بازوی من احتمالا احساس بهترین آن تا کنون است" درو گفت. "من مطمئن شوید که من در نگه داشتن بازوی من سالم با تقویت که در آن نیاز به مقدار نوبت من بود رفتن به زمین در این سال است."

درو تا به حال تامی جان عمل جراحی در سمت راست او پرتاب آرنج در سال 2016. یک پارچ شروع در اوایل دبیرستان حرفه ای او حل و فصل را به یک نزدیک تر نقش از اغل گاو یا حشم برای اسکندریه در سال 2017 به کمک کاردینالز به حالت مسابقات.

درو هرگز چپ اغل گاو یا حشم و آن را به یک نقش است که مناسب او هست. از طریق سال آن را نجات داده نوبت در بازوی خود را به عنوان او رفت و برگشت به احساس قوی و 100% موثر و دوباره.

"با عمل جراحی من فکر نمی کنم من بازو می تواند رسیدگی به استقامت از فرشهای تمام بازی" درو گفت. "بنابراین من فکر می کنم مسکن نقش برای من بهتر است. من می توانید در رفتن و پرتاب یک یا دو نوبت پرتاب به عنوان سخت به عنوان نیاز دارم. این نوع از رفتن من به عنوان یک پسر که می آید در و مراحل بالا بر روی تپه و آن را فقط, 'در اینجا می آید, آمار, آن است."

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

کشید کار می کرد برای پیدا کردن خود را در NDSU اغل گاو یا حشم از او دانشجوی سال اول در سال 2018 است.

او انداخت 15 2/3 نوبت که فصل نوشته شده و یک 1-0 رکورد با یک 4.02 عصر و 17 strikeouts.

"من سال اول پاییز بود و در سخت ترین, انتقال," او گفت:. "گفتم این بچه ها دو و سه سال از من بزرگتر بود. آنها خیلی بهتر از من.' هنگامی که من رو در حل و فصل و شروع كردند به قرار دادن من در شرایط بازی من دانشجوی سال اول بهار و من فکر می کنم من بهتر است به عنوان یک پارچ."

درو دوم فصل شامل 15 حضور و 24 2/3 نوبت. او نوشته شده 4.74 عصر با 23 strikeouts و نه پیاده روی. در حال حاضر به عنوان یک تازه وارد جلب شد حل و فصل را به عنوان یک مرد گاومیش کوهان دار امریکایی (8-9) در شمارش به آنها را از برخی از نقاط دشوار است.

"من این پسر در آینده در موقعیت های که در آن وجود دارد یک پسر در روز اول و دوم با هیچ استراحتی پایگاه حاوی هیچ استراحتی یا یکی از" درو گفت. "من یک پسر نگاه کرد به خارج شدن از موقعیت های شبیه به آن. من پله را به چالش."

به خود جلب کرد در حال حاضر ساخته شده شش ظواهر و پرتاب 10 1/3 نوبت در 17 بازی برای NDSU قبل از فصل به پایان رسید با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر. او برگزاری batters به .237 میانگین با 10 strikeouts و چهار به دست آورده اجرا می شود مجاز (3.48 عصر).

Alexandria's Jake Drew pitches in a game against the University of Minnesota. (Photo courtesy of North Dakota State University)

اسکندریه را جیک درو زمین در بازی مقابل دانشگاه مینه سوتا است. (حسن نیت ارائه میدهد عکس از دانشگاه ایالتی داکوتای شمالی)

کشید کار می کرد به عنوان بسیاری به عنوان سه نوبت در ظاهر در مقابل کلرادو شمالی در مارس 7. او همچنین پرتاب یک زن و شوهر بدون گل قاب در برابر دانشگاه مینه سوتا در یک گاومیش کوهان دار امریکایی برنده شدن در مارس 3.

درو fastball نشسته بود بین 89-91 مایل در ساعت در ابتدای فصل. او به دست آورده است اعتماد به نفس زیادی در خود لغزنده است و همچنین شامل یک changeup به مخلوط.

"من از آن لذت ببرید. من اعتماد به نفس با دفاع پشت سر من بود و من بیشتر از یک مرد در تلاش برای دریافت زمین توپ یا پاپ مگس" به خود جلب کرد گفت:.

اهداف آینده

وجود دارد بدون شک به خود جلب کرد و بقیه عمر خود را گاومیش کوهان دار امریکایی هم تیمی نا امید شد در مورد از دست دادن فصل خود را در اوایل.

NDSU برنده شده بود پنج نفر از آن گذشته هفت بازی قبل از آن برنامه ریزی اجلاس لیگ بازکن در برابر اوماها در 13 مارس لغو شد. گاومیش کوهان دار امریکایی از دست داده و 39 بازی در برنامه خود را با توجه به همه گیر با بیشتر بازی ها که ممکن است بسته به هر دوره از مسابقات موفقیت این تیم ممکن است داشته اند.

"سخت ترین بخش این است که ما نورد خیلی خوب" به خود جلب کرد گفت:. "ما تا به حال واقعا خوب شانس رقابت برای آن اجلاس لیگ. من فکر کردم که بیشتر دلخراش ، ما تا به حال همه چیز جریان بین hitters در کوزه ما دفاع. ما فقط قرار دادن آن هم درست زمانی که ما شروع کنفرانس بازی و این که چه bummed همه ما بیشتر است."

درو و بهار دیگر ورزشکاران اعطا شد یک سال دیگر از ورزشکاران واجد شرایط بودن توسط NCAA پس از فصل لغو شد. اینکه آیا یا نه یک ورزشکار استفاده می کند که سال فوق العاده زیادی بستگی به فرد است. به خود جلب کرد گفت: او خودش را اعلام کرده است تاریخ دوباره رفتن به فصل بعدی اما او نامشخص است اگر او را با استفاده از سال فوق العاده در بیس بال با بودن در مسیر تحصیلات تکمیلی در سال آینده.

"خواهیم دید چه اتفاقی می افتد," او گفت:.

قبل از او برگ NDSU او می خواهد به بخشی از آوردن یک کنفرانس قهرمانی به فارگو برای بیس بال برنامه.

"ایده آل فصل (در سال آینده) خواهد بود برنده شدن در یک اجلاس لیگ قهرمانی" به خود جلب کرد گفت:. "ما انجام داده اند که پس از سال 2014 است که به طور کلی هدف است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب