ده ها تن از اسکلت ماموت در بر داشت زیر آینده شهر مکزیک فرودگاه

توسط: | منتشر شده در تاریخ: 22 مه سال 2020 8:42:50 pm این تیم در گزارش ماه دسامبر که آن را پیدا کرد

توسط NEWSATROPAT در 2 خرداد 1399
توسط: | منتشر شده در تاریخ: 22 مه سال 2020 8:42:50 pm
این تیم در گزارش ماه دسامبر که آن را پیدا کرده بود استخوان به مراتب کوچکتر تعدادی از حیوانات در قدیمی سانتا لوسیا پایگاه هوایی یک فرودگاه نظامی تبدیل شده برای استفاده غیرنظامی.

یک تیم از باستان شناسان مشغول به کار در نزدیکی شهر مکزیک کشف شده است باقی مانده از بیش از 60 ماموت در این شهرستان در آینده فرودگاه.

مکزیک موسسه ملی انسان شناسی و تاریخ (INAH) گفت: استخوان های موجود در سایت ساخت و ساز برنامه ریزی شده Felipe Angeles International Airport تاریخ بازگشت برخی از 15000 سال.

بقایای کشف شد نزدیک به نقطه ای که در آن فرودگاه را در آینده کنترل برج ساخته شود. INAH بیل کار کرده اند در سایت – برخی از 50 کیلومتر (حدود 30 مایل) در شمال پایتخت – پس از مارس سال گذشته به دنبال حیوانات باقی مانده از دوران پلیستوسن.

این تیم در گزارش ماه دسامبر که آن را پیدا کرده بود استخوان به مراتب کوچکتر تعدادی از حیوانات در قدیمی سانتا لوسیا پایگاه هوایی یک فرودگاه نظامی تبدیل شده برای استفاده غیرنظامی.

منطقه بود که قبلا مستغرق تحت خلتکن دریاچه بخشی از مکزیک حوضه و یک نقطه کانونی این کشور قبل از کلمبیا تمدن. تله برای شکار ماموت فکر به حفر شده اند به زودی پس از دریاچه خشک شد در این سایت در سال گذشته است.

تقریبا تمام اسکلت های غول پیکر در حال فکر متعلق به کلمبیا ماموت گونه است.

انواع دیگر جانوران از جمله گاومیش کوهان شتر و اسب نیز یافت می شود و همچنین استخوان های انسان های دفن شده در قبل از اسپانیایی دوره های مختلف و آثار باستانی.

"چالش اصلی این است که غنای جانوران و آثار بیشتر از ما تا به حال در نظر گرفته شود" پدرو فرانسیسکو سانچز نوا INAH ملی انسان شناسی هماهنگ کننده گفت: مکزیک Excelsiornewspaper.

INAH می گوید: اکتشافات در نظر گرفته شده برای قرار دادن ترمز در ساختمان فرودگاه که آنها تا به حال تاثیر کمی در این ساختمان کار می کنند.

"این امر می تواند دروغ می گویند که ما نه تا به حال تاثیر بر کار در حال انجام است اما ما در حال کار در هماهنگی با مسئولان آن گفت:" سانچز نوا. "ما قادر به ادامه در ما خود را به سرعت و بدون داشتن نفوذ بیش از حد در زمان کار می کنند."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب