در مرکز شهر ساری بازار کشاورزان به اجرا به عنوان برنامه ریزی شده با تغییرات

بازار باز خواهد بود هر شنبه از 20 ژوئن از طریق سپتامبر. 26. فروشنده غرفه را اشغال خواهد کرد این منطقه بین شهر

توسط NEWSATROPAT در 4 خرداد 1399

بازار باز خواهد بود هر شنبه از 20 ژوئن از طریق سپتامبر. 26. فروشنده غرفه را اشغال خواهد کرد این منطقه بین شهر و سالن سابق لیون خودرو عرضه ساختمان در شمال چهارم خیابان Rognerud گفت.

بازار ساعت خواهد بود و از ساعت 9 صبح تا 1 بعد از ظهر با 8 تا 9 صبح می باشد برای کسانی که مسن هستند و یا دارای سیستم ایمنی بدن, او گفت:.

حدود 50 فروشندگان انتظار می رود برای شرکت در بازار و بسیاری از آنها محلی و تولید کنندگان و صنعتگران است که تا به حال به طور منظم حضور در گذشته, فروش, تولید, صنایع, محصولات پخته شده و مواد غذایی دیگر محصولات Rognerud گفت.

"این است که ما بیشترین اولویت ما ارائه به مشتریان و فروشندگان ما با امن, بازار, تجربه," او گفت: از غیر معمول فصل است.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

مشتریان متوجه تغییرات متعددی که ساخته می شود در پاسخ به COVID-19 همه گیر و CDC توصیه می کند.

"ما به تمدید طرح بازار تا فروشندگان پخش خواهد شد و از شستن دست و مطابق با اصول بهداشتی ایستگاه های واقع خواهد شد در سراسر بازار" Rognerud گفت.

جهت علامت با "یک راه" نشانه ها کمک خواهد کرد که کنترل جریان ترافیک پا "بنابراین بسیاری از مردم در حال رفتن در برابر دانه," او گفت:.

نشانه گذاری در پیاده رو به یاد مردم برای اقامت شش پا از جلوی فروشنده غرفه.

فروشندگان و کشاورزان بازار کارکنان مورد نیاز خواهد بود برای پوشیدن ماسک.

فروشندگان در خدمت مشتریان از پشت پلکسی گلاس سپر و اجناس خود را قرار داده خواهد شد در پشت سپر.

"مشتریان را به آنها بگویید که چه می خواهند و فروشندگان خواهد شد کیسه موارد برای آنها گفت:" Rognerud توضیح داد که این اقدامات با هدف به حداقل رساندن از دست زدن به اشیاء.

در حالی که وجود دارد ویژگی های اضافه شده در این سال مشتریان متوجه خواهد شد برخی از چیزهایی که از دست رفته است.

"ما در حال قرار دادن جداول پیک نیک و صندلی به منظور به حداقل رساندن سطوح است که مردم در تماس با" Rognerud گفت.

نوازندگان انجام خواهد شد اما مخاطبان صندلی نمی تواند در محل به منظور دلسرد کردن مردم از تجمع, او گفت:.

"آن را بیشتر شبیه به موسیقی پس زمینه," او گفت:.

"پس از همه گیر آمار و خاموش شدن ناگهانی شروع به رفتن به جای همه در اینجا در میدان شهر بازار کشاورزان شده است تلاش برای کشف کردن آنچه در این سال مانند برای ما و امید ما می تواند نگه دارید ما بسیار مورد نیاز در بازار," او گفت:. "با همیشه در حال تهدید رو به رشد به مواد غذایی ما سیستم های داکوتای شمالی وزارت کشاورزی تلقی شده است بازارهای کشاورزان ضروری است."

در طول برنامه ریزی اعضای شهر میدان بازار کشاورزان هیئت مدیره را دریافت ورودی از داکوتای شمالی وزارت کشاورزی داکوتای شمالی بازار کشاورزان و تولید کنندگان انجمن و چنگال بزرگ' شهرستان کارکنان.

"ما به اندازه کافی خوش شانس قرعه کشی در بازارهای دیگر با تجربه پس از برخی از در حال حاضر باز شده است در دیگر نقاط کشور" Rognerud گفت. "آنها انجام شده است بسیاری از نوآورانه چیز است. ما شده ایم به تماشای آن و ما را و انطباق با آنچه آنها انجام می دهند."

دولت بخش کشاورزی نیست دستور چگونه بازارهای کشاورزان باید انجام شود اما پیشنهاد "پیشنهادات در مورد چگونه به ایجاد بازارهای کشاورزان امن است. دستورالعمل های خود را فوق العاده مفید," او گفت:.

Rognerud و دیگر TSFM اعضای هیئت مدیره شده اند همکاری و مقایسه یادداشت ها با رهبران بازارهای کشاورزان در فارگو و بیسمارک به اشتراک گذاری ایده ها با خیال راحت به مرحله حوادث حتی به عنوان coronavirus است مختل تابستان جزء اصلی است که بسیاری از نگاه به جلو به او گفت.

"ما خواهید بود با قرار دادن اطلاعات بیشتر در چند هفته آینده به عنوان برنامه های تحکیم," او گفت:, و اشاره کرد که مردم را دعوت به بازدید از میدان شهر بازار کشاورزان وب سایت tsfarmersmarket.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب