مرکز شهر کافی شاپ شهری رم برای فروش; صاحبان می خواهید به آن را ببینید ادامه

شرکای کسب و کار کلی تامپسون و پتی Eider اعلام ساخته شده در مورد فروش کسب و کار در مارس 1 پست در رسانه های اجتم

توسط NEWSATROPAT در 15 اردیبهشت 1399

شرکای کسب و کار کلی تامپسون و پتی Eider اعلام ساخته شده در مورد فروش کسب و کار در مارس 1 پست در رسانه های اجتماعی که در آن آنها تشکر خود را به مشتریان و کارکنان برای سال خاطره که ساخته شده اند در کافی شاپ. شهری رم بسته است, هر چند آن را بازگشایی زمانی که شرایط اطراف همه گیر اجازه می دهد.

تامپسون و Eider تا به حال هیچ وجه قصد فروش کسب و کار قبل از همه گیر آمد و نشان داد آنها چه زندگی مانند از آن دور.

"این فقط به ما یک فرصت برای تجربه بودن و تحت فشار عامل کسب و کار" گفت: تامپسون در یک شنبه تماس تلفنی با هرالد.

تعدادی از احزاب در حال حاضر رسیده ابراز علاقه در کسب و کار که تامپسون به عنوان "عملی" و "سودآور است." او نمی خواهید برای دیدن این فروشگاه نزدیک است و به دنبال یک خریدار که دارای ایده های جدید برای کمک به رشد کسب و کار.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"این برای ما مهم است که کسی که همچنان با آنچه ما" تامپسون گفت. "ترجیح من این است که برای یک خریدار است که در ادامه شهری رم."

تامپسون و Eider دیگر کسب و کار که در آن آنها درگیر هستند. با هم آنها را روی صفحه نمایش چاپ شرکت Ink, Inc., نهفته است که در مجاورت شهری رم. آنها همچنین عوامل املاک و مستغلات و تامپسون دارای خواص اجاره در گرند فرک.

"من چهار مشاغل," او گفت:. "این آسان ببینید که چرا من ممکن است می خواهم به پوست یکی است."

شرکای کسب و کار آغاز شده شهری رم در سال 1993. نشستن در گوشه ای از Kittson خیابان و جنوب چهارم خیابان مغازه تبدیل به یک نقطه عطفی در مرکز شهر کسب و کار, خدمت, قهوه پس از آغاز قهوه خوراک شناس بوم. در آن روز تامپسون گفت: کارکنان تا به حال برای کمک به مشتریان درک تفاوت بین انواع مختلف قهوه تا روند منفجر شد به سمت بالا و مردم آگاه تر است.

"ما تا به حال برای آموزش بسیاری از مردم پس از آن" تامپسون گفت. "مردم نمی دانند چه اسپرسو بود یا کاپوچینو."

ایجاد ارتباطات شخصی با مشتریان خود شده اند برخی از به یاد ماندنی ترین لحظات برای تامپسون و Eider. فروشگاه شاهد چند درگیری و مراسم در طول سال و همچنین به عنوان دهه حمایت از برخی از مشتریان. دختر barista که در آنجا کار می کرد زمانی که فروشگاه باز در سال 1993 نیز مشغول به کار در شهری رم.

"ما تا به حال دو نسل از کارکنان بود که نوع سرگرم کننده" تامپسون گفت.

این روزها مغازه نشسته بسته و پنجره ها تاریک است. تامپسون و Eider انتخاب برای بستن کسب و کار حدود شش هفته پیش به جای ارائه منظقه وانت. فروشگاه ندارد یک درایو از طریق پنجره و بخش بزرگی از پایه مشتری خود را از بین میره زمانی که چنگال بزرگ شهرستان منتقل بسیاری از کارکنان خود را به کار از خانه و سپس بسته شهرستان ساختمان اداری و دادگاه در اواسط ماه مارس.

Eider گفت که او موافق با این تصمیم به فروش شهری رم. او به دنبال ندارد در یک فروش بالقوه از کافی شاپ با قلبی سنگین.

"این فقط یک بار در زندگی ما که ما فکر می کنم ما تا به حال مشغول, مشغول, زمان زیادی از همه چیز," او گفت:. "زمان خوب است."

تامپسون گفت: او کاملا انتظار کافی شاپ به فروش می رسانند و اگر آن را نمی کند, او و قوی شمالی آماده برای ادامه کسب و کار خود را.

"این نوع از flukey چیز" تامپسون گفت. "ما نمی فکر کردن در مورد ارائه آن برای فروش و اگر آن را به فروش نیست ما کاملا خوب ادامه دهیم و دوباره باز خواهد شد."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن