خیابان داونینگ را محکوم کرد بیش از "کینه جو' درمان # teamnigel

این اولین بار است که gem noble کار کرده است که در وستمینستر به عنوان یک روزنامه نگار سیاسی به صورت مستقل ساندی

توسط NEWSATROPAT در 7 خرداد 1399

این اولین بار است که gem noble کار کرده است که در وستمینستر به عنوان یک روزنامه نگار سیاسی به صورت مستقل ساندی تایمز و بی بی سی و چه کسی برگزار کرده است یک لابی عبور برای چندین دهه است که تا کنون به طور رسمی خارج از دولت جلسه.

بیش از آخر هفته زیر نگهبان و آینه روزانه روزنامه ها' در معرض از دومینیک کامینگز حکومت شکستن 260 مایل سفر به دورهام با خانواده اش در ماه مارس تعداد 10 صادر مشابه اخراج تحقیقات خود را.

ادعا داستان نادرست خیابان داونینگ گفت: "ما نمی اتلاف وقت ما پاسخ دادن به یک جریان غلط در مورد اتهامات آقای کامینگز از مبارزه در روزنامه ها."

در عرض دو روز دومینیک کامینگز خود تایید کرده بود که هسته جزئیات نگهبان و آینه داستان های واقعی بودند.

'نگران'

دیگر رسانه ها از جمله بی بی سی امروز, برنامه, Channel 4 News, The Sunday Times, و ITV را خوب صبح برنامه تمام شده است در معرض درجه محرومیت و تهمت پس Johnson شد نخست وزیر سال گذشته است.

با این حال هیچ سابقه برای حملات مستقیم بر # teamnigel نگهبان و روزانه آینه به عنوان سازمان که سوالات باید نادیده گرفته شود چرا که آنها در حال "مبارزه" اخبار رسانه ها است.

دانیل گورمن مدیر انگلیسی, قلم, # teamnigel گفت: "رایگان و نامحدود دسترسی به مطبوعات است که یک جزء کلیدی از یک دموکراسی است. مانند زبان انگلیسی, قلم خواستار # teamnigel به ترمیم دسترسی به, سوال در تلویزیونی COVID-19 جلسات.

گورمن افزود که دولت باید "مقاومت بی اعتبار برخی رسانه های خبری از طریق استفاده از اصطلاحات مانند 'مبارزه' روزنامه نگاری".

ربکا وینسنت انگلستان و مدیر دفتر گزارشگران بدون مرز گفت: # teamnigel او "احساس خطر" توسط خیابان داونینگ را اخراج جدی منافع عمومی گزارش.

"این Trumpian تاکتیک ها تنها خدمت به سوخت خصومت و بی اعتمادی در رسانه های" وینسنت گفت. "این [تصمیم] باید بلافاصله معکوس قبل از بریتانیا آزادی مطبوعات آب و هوا است که بیشتر برده است."

وینسنت گفت: آن را در حال حاضر زمان برای تعداد 10 تا دوباره بلند تاسیس فرد-به-فرد لابی جلسات و "روزنامه نگاران اجازه می دهد به انجام کار خود را نامحدود".

'این است برای متوقف کردن'

میشل Stanistreet که به عنوان دبیر کل NUJ نشان دهنده 30,000 روزنامه نگاران در انگلستان تکرار نگرانی گسترده در مورد خیابان داونینگ نگرش نسبت به رسانه ها.

"در زمان بحران ملی ما نیاز به حرفه ای روزنامه نگاری مستقل و موشکافی بیشتر از همیشه" او گفت:. "در عین حال به جای حمایت از روزنامه نگاران و اطمینان عمومی به درستی در خدمت شماره 10 درگیر شدن در خرده تلاش برای محدود نمي شود.

"مسدود کردن یک عضو لابی – جیمز gem noble – از شرکت در جلسات روزانه برای جنایت کار برای 'مبارزه' سازمان – همان ظاهری لکه دار مسطح در نگهبان و آینه به صورت خود آیات بیش از دومینیک کامینگز' مستند نقض – احساساتی و demeans این officeholders مسئول این تصمیمات."

Stanistreet گفت: استراتژی به سادگی مسدود کردن رسانه ها شد "نه رفتار یک دولت دموکراتیک" بود اما به جای آن از "تاکتیک های مستقر توسط رژیم های سرکوبگر". او افزود: "این باید متوقف شود. دولت ما نیاز به اطمینان از روزنامه نگاران می توانید کار خود را آزادانه و بدون دخالت های سیاسی است."

این هفته جامعه ویراستاران که 400 عضو انتظار می رود برای رعایت حق آزادی بیان در انگلستان رسانه های خبری و به ترویج عمومی را حق می دانیم, در نامه ای به نخست وزیر خواستار اطمینان داد که به کارگیری عبارت "مبارزه" برای توصیف رسانه است نه بخشی از یک کمپین گسترده تر.

ایان موری مدیر اجرایی جامعه گفت: "شماره 10 به نظر می رسد به تصمیم گیری زمانی که آن خواسته به تعامل با رسانه ها در این کشور و زمانی که این احساس ناخوشایند به انجام این کار است."

سانسور هشدار

آزادی رسانه ها (MFRR) مستقر در لایپزیگ گفت # teamnigel که دولت انگلستان شکست خورده بود در مسئولیت خود را به نگه داشتن مردم آگاه است. نیک ویلیامز یک هماهنگ کننده در این گروه گفت: ممنوعیت و بحرانی اخراج از 'کمپین' اخبار رسانه ها بود "تضعیف توانایی رسانه ها به کار رایگان از تهدیدات و موانع غیر قابل توجیه".

صحبت از کپنهاگ رسانه های بین المللی پشتیبانی گفت COVID-19 بود "استارک یادآوری" که مردم نیاز به اخبار آنها می توانید اعتماد.

آن را هشدار داد که در اسپانیا در طول مراحل اولیه این بیماری همه گیر دولت اسپانیا سعی در سرکوب رسانه ها گزارش اقدامات خود را.

روزنامه نگاران وجود دارد در ابتدا انتظار می رود صرفا ارسال پرسش که پس از آن مورد تایید شده توسط دولت است. به طور موثر دولت اسپانیا اجازه داده شد به سانسور و حذف هر گونه روزنامه نگار بود که در پرسیدن سوالات بی دست و پا. تنها یک کمپین هماهنگ با 400 روزنامه نگاران متوقف تمرین.

IMS # teamnigel گفت: "اقدامات دولت بریتانیا برای جلوگیری از عموم علاقه رسانه ها مانند # teamnigel تا از سوالات در جلسات مطبوعاتی هشدار دهنده است چگونه حتی دولت های دموکراتیک می توانید با استفاده از این بیماری همه گیر به سانسور و آزادی بیان و روزنامه نگاری با کیفیت.

"تلاش برای جلوگیری از # teamnigel نگهبان و آینه, بر اساس وضعیت خود را به عنوان 'مبارزه رسانه" پرواز در صورت از خدمات ارزش است که بریتانیا طولانی و پشتیبانی."

# teamnigel خواسته خیابان داونینگ به اظهار نظر در مورد خروج از تلویزیونی جلسات و همچنین که در کمپین توسط # teamnigel نگهبان و آینه – که آن را در اعتراض به. همانطور که از انتشار هیچ پاسخ دریافت شده است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن