آیا عرق آن: شیلی سگ خر خر کردن coronavirus در مراحل اولیه

توسط: رویترز | سانتیاگو | منتشرشده: اوت 1 سال 2020 10:44:49 am سگ در حال آموزش دیده در شیلی Carabiner

توسط NEWSATROPAT در 11 مرداد 1399
توسط: رویترز | سانتیاگو | منتشرشده: اوت 1 سال 2020 10:44:49 am
death of pet, pet death, dead pet, dead dog, burial of pet, pet cemetery, cemetery for pet, pet crematorium, mumbai pet cemetery, bmc, mumbai news, indian express سگ در حال آموزش دیده در شیلی Carabineros متخصص آموزش پایه در پایتخت, Santiago. (منبع: فایل عکس) (بازنمودی)

شیلی پلیس در حال معتاد به انفیه آموزش سگ ها برای تشخیص coronavirus در عرق افراد در مراحل اولیه پس از یک محاکمه مشابه در انگلستان نشان داد که نتایج دلگرم کننده است. چهار سگ انتخاب شده اند برای آموزش اولیه ترکیبی از labradors و retrievers طلایی که ورزش سبز "biodetector" کت برای کار خود را.

آنها در حال آموزش دیده در شیلی Carabineros متخصص آموزش پایه در پایتخت, Santiago.

معتاد به انفیه سگ بهترین و شناخته شده برای تشخیص مواد مخدر و مواد منفجره و مردم نیز قبلا آموزش داده شده است برای تشخیص بیماری های دیگر از جمله مالاریا و سرطان و بیماری پارکینسون.

سرهنگ Cristian اکودو Yanez مدیر پلیس آموزش های تخصصی مدرسه گفت: سگ تا به حال بیش از 3 میلیون گیرنده بویایی بیشتر از 50 بار آن از انسان به طوری که آنها منحصر به فرد قرار داده شده برای کمک به مبارزه با کروناویروس. او گفت: کانین می تواند بخش مهمی به عنوان شیلی به دنبال به تدریج بازگشایی مدارس و مغازه ها و مردم بازگشت به کار.

"نقش پلیس این است که به تقویت ما تشخیص توانایی های خود را در این 'new normal'," او گفت:. "ایده این است که سگ ما خواهد بود در مکان های شلوغ مانند مدارس, اتوبوس, پایانه ها و فرودگاه و می تواند شناسایی افراد در مراحل اولیه این بیماری قادر به منزوی کردن آنها و انجام مناسب تست PCR اجتناب از توده contagions," او گفت:.

"اساسا چه این سگ چهار و راهنمایی های خود را انجام خواهد داد این است که صرفه جویی در زندگی می کند."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.

© IE آنلاین Media Services Pvt Ltd



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب