احساس نمی مانند پخت و پز ؟ سعی کنید این آسان و مورد پسند Antipasti سالاد

این مرزه Antipasti سالاد ترکیبی از دو دوره در یک برای یک وعده غذایی سریع و آسان و یا ظرف سمت هنگامی که شما احس

توسط NEWSATROPAT در 28 خرداد 1399

این مرزه Antipasti سالاد ترکیبی از دو دوره در یک برای یک وعده غذایی سریع و آسان و یا ظرف سمت هنگامی که شما احساس نمی مانند پخت و پز در یک تابستان داغ شب.

شامل ترد کاهو با جنوا گوشت prosciutto, پنیر موزارلا, مروارید, فلفل قرمز بو داده, قلب کنگر فرنگی گیلاس و گوجه فرنگی و پیاز قرمز و مخلوط زیتون, این, ساده, سالاد تابستانی تنها نیاز به کمی سفت قبل از آن را آماده برای جمع آوری و خدمت می کنند.

Cured meats, olives and cheese are staples on a traditional Italian antipasti platter. Featured here (from left) is Genoa salami, mixed olives, prosciutto and mozzarella pearls. Sarah Nasello / The Forum

درمان گوشت زیتون و پنیر به کالاهای اساسی در سنتی ایتالیایی antipasti صفحه گرامافون. در اینجا برجسته (از سمت چپ) جنوا گوشت مخلوط زیتون prosciutto و پنیر موزارلا مروارید. سارا Nasello / انجمن

ما اغلب در خدمت آن را با یک پانسمان ساده فوق العاده روغن زیتون و روغن و شراب قرمز سرکه بریزید اما برای این مناسبت من شامل یک دستور العمل برای یک زبانه دار و پونه و سرکه بریزید که مکمل به ایتالیایی دلچسب طعم گوشت درمان. علاوه بر روغن زیتون و سرکه شراب قرمز پانسمان است با طعم پونه کوهی خشک, تکه, پودر سیر, فلفل و ادویه و آماده می شوند تا یک هفته پیش از خدمت.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

زمانی که تونی و من بازنشسته از ما کروز مشاغل و رفت و برگشت به فارگو در سال 2000 پیدا کردن تخصص, ایتالیایی, موارد واقعا یک چالش است. خوشبختانه ما غذا صحنه تا حد زیادی بهبود یافته پس از آن و شما هم اکنون می توانید با کیفیت بالا و خوب-ارزش — درمان گوشت و پنیر در Costco و باشگاه سام و یا حتی Hornbacher آشپزی دایره با نام تجاری.

مرتبط:

این دستور غذا خواستار دو قلب از کاهو که در حال خرد شده را با یک چاقوی تیز به بخش های است که در حدود 1 اینچ گسترده ای برای تولید قطعات نیش اندازه. این یک ایده خوب برای شستشو و خشک و تازه کاهو به خصوص زمانی که خریداری شده توسط سر و عنکبوتی که تار میتند سالاد فوق العاده است و ابزار آشپزخانه به اطمینان حاصل شود که کاهو خشک به سرعت.

Antipasti Salad features crisp romaine lettuce combined with a colorful medley of cured meats, cheese, vegetables and a tangy Oregano Vinaigrette. Sarah Nasello / The Forum

Antipasti سالاد ویژگی های ترد کاهو همراه با رنگارنگ آمیزه ای از درمان گوشت و پنیر و سبزیجات و دارای مزه تند و پونه و سرکه بریزید. سارا Nasello / انجمن

برای گوشت بخرم 7-هر اونس چوب جنوا سالامی و قطع نیمی از آن را به دور مورد ¼ اینچ ضخامت و پس از آن قطع هر دور به چهارم. شما می توانید قبل از برش سالامی اگر شما ترجیح می دهند اما من مانند ضخامت برش که یک چوب اجازه می دهد تا به خصوص در مقایسه با نوار نازک prosciutto که نیز در این سالاد.

من تصمیم موزارلا مروارید برای این ظرف که در حال نیش اندازه کوچک توپ, موتزارلا, پنیر, اما شما همچنین می تواند استفاده از ترشی پنیر موزارلا توپ و یا خرید یک ورود و تکه پنیر به هر اندازه که شما ترجیح می دهید. نرم مناقصه ملایمت از موتزارلا مکمل خوش طعم گوشت و سبزیجات و fontina یا پنیر فتا نیز به خوبی کار می کنند.

فلفل قرمز بو داده یک شربت خانه اصلی ما در خانه و زمانی که من لازم نیست که زمان برای آنها را به خودم خرید یک شیشه بوداده فلفل تولید شده توسط Mezzetta نام تجاری است که به طور معمول واقع در ترشی راهرو. شما می توانید پیدا کردن قلب کنگر فرنگی در راهرو های گیاهی بسیاری از سوپر مارکت ها و یا ساده و یا خوابانده کار را برای این دستور غذا.

ترکیب دو دوره به یکی از این, تازه, ترد و دلچسب Antipasti سالاد کاملا مظهر سادگی و deliciousness از غذاهای ایتالیایی است. Buon Appetito!

The romaine lettuce is cut into pieces and topped with cured meats, vegetables and mozzarella pearls before tossing with the vinaigrette. Sarah Nasello / The Forum

به کاهو است که به قطعات برش داده شده و در صدر با درمان گوشت و سبزیجات و پنیر موزارلا مروارید قبل از ریختن با سرکه بریزید. سارا Nasello / انجمن

چاپ: اینجا را کلیک کنید برای چاپ نسخه ای از این دستور

خدمت: 4 تا 6

مواد لازم سالاد:

2 hearts کاهو خرد شده به قطعات نیش اندازه

3 اونس جنوا کالباس برش به 1/4-inch دور و سپس quartered یا نصف (حدود 1 فنجان)

3 اونس prosciutto خرد شده به قطعات نیش اندازه

1 فنجان پنیر موزارلا مروارید یا مکعب

1 فنجان مخلوط زیتون

1 فنجان فلفل قرمز بو داده خرد شده

1 فنجان قلب کنگر فرنگی, ترشی یا ساده خرد شده به قطعات

1 فنجان (حدود 15) گوجه فرنگی های نصف شده

¼ فنجان پیاز قرمز نازک

چاشنی مواد لازم:

2 قاشق چای خوری ریحان تازه خرد شده

5 تا 6 pepperoncini فلفل کل

پونه و سرکه بریزید مواد لازم:

¼ فنجان روغن زیتون فوق العاده خالص

2 قاشق غذا خوری سرکه شراب قرمز

½ قاشق چای خوری پونه کوهی خشک پرک

¼ قاشق چای خوری پودر سیر

خرج کردن خرد شده و تکه های فلفل قرمز

¼ قاشق چای خوری نمک کوشر

¼ قاشق چای خوری فلفل سیاه

جهت:

تهیه و پونه و سرکه بریزید برای اولین بار اجازه می دهد تا طعم به ترکیب. در یک کاسه کوچک یا شیشه اضافه کردن همه مواد تشکیل دهنده و ماهوت پاک کن زدن و یا تکان شدید تا سس به طور کامل ترکیب شده و امولسیون; طعم و تنظیم ادویه و طعم دهنده به عنوان مورد نظر. کنار در دمای اتاق تا سالاد مونتاژ شده است.

پانسمان ممکن است در پیش ساخته شده و ذخیره شده در یخچال و در ظروف محفوظ از هوا به مدت 1 هفته.

به جمع آوری سالاد را در یک کاسه بزرگ اضافه خرد شده کاهو و سپس تمام باقی مانده مواد تشکیل دهنده سالاد ، پور تمام پونه و سرکه بریزید بالای سالاد و استفاده از انبرک به آرامی شیر یا خط تا مواد تشکیل دهنده به نظر می رسد به طور مساوی توزیع شده است. به خدمت انتقال سالاد به یک صفحه گرامافون خدمت و یا صفحات و چاشنی زدن با ریحان خرد شده و کل pepperoncini.

باقی مانده ممکن است ذخیره شده در ظروف محفوظ از هوا به مدت 3 تا 4 روز.

این هفته در...

دستور العمل های را می توان با مقاله در InForum.com.

"خانه با از دست, ایتالیایی" یک ستون هفتگی نوشته شده توسط سارا Nasello این برنامه شامل دستور العمل توسط شوهرش تونی Nasello. زن و شوهر متعلق به Sarello را در مورهد و زندگی در فارگو با پسر جیووانی. خوانندگان می توانند به آنها در رسیدن sarahnasello@gmail.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن