دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن پاکستان برای جلوگیری از اراذل و خشونت' اعتراض جورج فلوید مرگ

توسط: تابناک | به روز شده: مه 31 سال 2020 8:02:03 am رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی

توسط NEWSATROPAT در 11 خرداد 1399
توسط: تابناک | به روز شده: مه 31 سال 2020 8:02:03 am
Donald Trump, George Floyd death, SU protests, trump on US protests, world news, US coronavirus, Indian express رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: "وجود خواهد داشت هیچ هرج و مرج." (AP)

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن قول داد دولت او خواهد شد و آنچه که او به نام "اراذل و اوباش خشونت" در شهرهای آمریکا پس از مرگ گزارشی در دست مینه سوتا پلیس سرزنش چپ گروه برای درگیری با پلیس و آسیب به اموال در سراسر کشور.

"اوباش ویرانگر زندگی را از مردم خوب و از بین بردن رویاهای خود را" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: در کیپ کاناورال فلوریدا در سخنان زیر راه اندازی اولین فضانورد آمریکایی به مدار از خاک ایالات متحده از سال 2011 است.

"وجود خواهد داشت هیچ هرج و مرج" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت. "تمدن را باید گرامی داشت دفاع و محافظت می شود. صدای مطیع قانون شهروندان باید شنید و شنید با صدای بلند."

شنبه موفق پرتاب موشک توسط ایلان SpaceX که حمل دو فضانوردان ناسا به ایستگاه فضایی بین المللی تا به حال به عنوان یک فرصت برای مغلوب ساختن پیشی جستن به یک پیروزی دامان برای یک انتخابات وعده دوباره آمریکا تسلط در فضا است.

آن را نیز نمادین گام; ایالات متحده از سرگیری پروازهای فضایی سرنشین دار فقط به عنوان بسیاری از نقاط کشور آغاز می شود به ظهور از مستندات از coronavirus همه گیر است و در رکود اقتصادی است. مغلوب ساختن پیشی جستن تبلیغ راه اندازی به عنوان بخشی از خود را "امریکا برای اولین بار" دستور کار است.

تظاهرات در سراسر

این روز تحت الشعاع قرار بود با تظاهرات در مینیاپولیس, Louisville, آتلانتا و واشنگتن و شهرهای دیگر ادامه درگیری های سیاسی و نژادی را بدست آورد که به همراه مغلوب ساختن پیشی جستن در انتخابات ریاست جمهوری. معترضان خواستار عدالت برای جورج فلوید درگذشت این هفته پس از یک مینیاپولیس افسر پلیس به زانو در گردن او برای بیش از هشت ساعت در طول بازداشت به اتهام تقلبی $20 bill.

افسر درک چوین بوده است دستگیر شده و به اتهام قتل عمد و غيرعمد. او سفید است.

"چپ رادیکال مجرمان و اراذل و اوباش و دیگران در سراسر کشور ما و در سراسر جهان اجازه داده نخواهد شد به مجموعه ای از جوامع به آتش کشیده" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت. "ما نمی خواهد اجازه دهید آن اتفاق می افتد."

مغلوب ساختن پیشی جستن مشخص نیست چگونه دولت او را در مقابل عمل خشونت آمیز معترضان.

"رهبری گارد ملی و وزارت دادگستری در حال حاضر در ارتباط نزدیک با وزارت امور خارجه و مسئولان شهرستان در مینه سوتا," او گفت: "ما در حال هماهنگی تلاش های ما با اجرای قانون محلی در سراسر کشور."

روز جمعه درگیری

حتی به عنوان تهمت صحبت در فلوریدا معترضان تجمع دوباره در خارج از کاخ سفید است. تظاهرکنندگان در پارک لافایت در سراسر از کاخ سفید skirmished با سرویس مخفی روز جمعه که منجر به دستگیری شش و "متعدد" صدمات میان این سازمان و پرسنل آن در بیانیه ای گفت.

در اوایل روز شنبه رئیس جمهور با تشویق هواداران خود را به تجمع در خارج از محل اقامت خود و همچنین دعوت از یک برنامه به طور بالقوه خطرناک رویارویی است.

در راه خود را به فلوریدا تهمت و تهدید به از بند باز کردن "قدرت نامحدود" از ارتش آمریکا به روی تظاهرکنندگان نادیده گرفتن موانع قانونی برای استقرار نظامی در داخل مرزهای کشور برای اجرای قانون اهداف است. او همچنین بارها و بارها سوزن دموکراتیک شهردار مینیاپولیس یعقوب فری ابراز خشم این است که معترضان در شهر قادر به وارد کردن و سوزاندن یک پلیس در حوزه ایستگاه.

"کسانی که به بهانه یا توجیه خشونت نیست کمک منکوب اما ارائه جدید غم و اندوه و درد و" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: در کیپ کاناورال.

بد سیب

با وجود فوران خشم از معترضان که استدلال می کنند که فلوید مرگ شد سیستمیک خشونت پلیس و نژادپرستی تهمت دفاع از "اکثریت" از پلیس که او گفت: "باور نکردنی در هر راه است."

"هیچ کس ناراحت تر از همکار مأموران اجرای قانون توسط تعداد انگشت شماری کوچک که موفق به رعایت سوگند خود به خدمت و حفاظت" رئیس جمهور گفت:.

در یک سری از توییت صبح روز شنبه تهمت به نظر می رسد به شادی کردن در پتانسیل خشونت در خارج از کاخ سفید هشدار داد که روز جمعه معترضان شده اند ملاقات با "سگ باطل" و "شوم ترین سلاح" به حال آنها جرأت به نقض حصار در اطراف ملک.

واشنگتن شهردار موریل Bowser خود گفت: با اشاره به حمله سگ بود "هیچ ظریف یادآوری به آفریقایی-آمریکایی از segregationists که اجازه دهید سگ را بر زنان و کودکان و مردم بی گناه در جنوب." او به نام نظرات "حمله به بشریت است."

مغلوب ساختن پیشی جستن به تصویر کشیده شده راز, خدمات, عوامل به عنوان مشتاق به نبرد شدند و بعد از آن صادر شده درخواست تجدید نظر به هواداران خود را به جمع آوری: "امشب من درک می کنم این است MAGA شب در کاخ سفید???"

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن