دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن استفاده می شود کاخ سفید در پناهگاه به عنوان تظاهرات تشدید

توسط: اکسپرس وب میز | به روز شده در: 1 ژوئن 2020 9:18:48 am یک معترض حمل پرچم ایالات متحده صعودی نشا

توسط NEWSATROPAT در 12 خرداد 1399
توسط: اکسپرس وب میز | به روز شده در: 1 ژوئن 2020 9:18:48 am
Explained: Why George Floyd’s death has sparked violent protests in the US یک معترض حمل پرچم ایالات متحده صعودی نشانه ای از ناراحتی در کنار یک ساختمان در حال سوختن پنج شنبه, 28 مه سال 2020 در مینیاپولیس. (AP Photo/Julio کورتز)

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن بود با عجله به کاخ سفید پناهگاه پس از صدها نفر از معترضان با تجمع در مقابل ساختمان کاخ سفید با برخی از آنها توسل به سنگ pelting. این حادثه با توجه به آسوشیتد پرس (AP) اتفاق افتاده است در شب جمعه به تظاهرات در برابر جورج فلوید مرگ گسترش به شهرهای مختلف. به گزارش AP گفت: تهمت صرف نزدیک به یک ساعت در پناهگاه بود که طراحی شده برای استفاده در شرایط اضطراری مانند حملات تروریستی است.

"کاخ سفید نیست اظهار نظر در مورد پروتکل های امنیتی و تصمیم گیری گفت:" سخنگوی کاخ سفید در جاد Deere. سرویس مخفی " را که در مورد معنی و روشهای حفاظتی آن عملیات. رئیس جمهور حرکت به پناهگاه برای اولین بار در گزارش نیویورک تایمز.

آن را بلافاصله روشن نیست اگر بانوی اول Melania Trump و زوج 14 ساله و پسر بارون پیوست جمهور در پناهگاه. سرویس مخفی پروتکل را به نام برای تمام کسانی که تحت آژانس حفاظت در پناهگاه زیرزمینی.

مغلوب ساختن پیشی جستن با توجه به AP و جلب اعتماد او به مشاوران است که او نگرانی در مورد ایمنی خود را.

رئیس جمهور و خانواده اش شده اند متزلزل اندازه و سم از جمعیت با توجه به یک جمهوری خواه صحبت کرد که به شرط ناشناس ماندن.

روز دوشنبه معترضان آغاز آتش سوزی در نزدیکی کاخ سفید با استفاده از نشانه های جاده ای و پلاستیکی موانع. برخی از کشیده یک پرچم آمریکا از یک ساختمان در نزدیکی انداخت و آن را به فروغ. دیگران اضافه شده شاخه های کشیده شده از درختان. یک بلوک خاکستر ساختار در ضلع شمالی پارک که تا به حال حمام و سرویس بهداشتی و تعمیر و نگهداری دفتر فرا گرفته بود در شعله های آتش یکی دیگر از گزارش AP گفت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن