دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به اعلام قوی هنگ کنگ پاسخ این هفته

توسط: عصر ایران | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 27 مه سال 2020 9:41:09 am رئیس جمهور دونالد مغلوب سا

توسط NEWSATROPAT در 7 خرداد 1399
توسط: عصر ایران | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 27 مه سال 2020 9:41:09 am
Donald Trump to announce strong Hong Kong response this week رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن پیاده روی با رئیس جمهور چین در مغلوب ساختن پیشی جستن Mar-a-لاگو رفت و آمد مکرر در پالم بیچ فلوریدا., 7 آوریل 2017. (نیویورک تایمز/داگ میلز/فایل)

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در روز سه شنبه گفت ایالات متحده مشغول به کار بود در یک پاسخ قوی به چین برنامه ریزی امنیت ملی قوانین برای هنگ کنگ و آن را اعلام خواهد کرد قبل از پایان هفته.

چین در مجلس شورای اسلامی است که انتظار می رود به تصویب یک پیشنهاد امنیتی قانون را کاهش دهد که هنگ کنگ را جداگانه وضعیت حقوقی در پنجشنبه خواستار به سوال ویژه اقتصادی وضعیت خاک در حال حاضر برخوردار است تحت قانون ایالات متحده.

در یک خانه اخبار جلسه تهمت بود پرسید: اگر او برنامه ریزی شده تحریم ها علیه چین بر هنگ کنگ و اگر او در نظر گرفته شده برای قرار دادن محدودیت های ویزا برای دانشجویان و محققان از چین است. "ما در حال انجام چیزی در حال حاضر. من فکر می کنم شما پیدا کردن آن بسیار جالب ... من صحبت کردن در مورد آن طی چند روز آینده" به او پاسخ داد.

فشرده اگر این امر شامل تحریم ها گفت: "هیچ چیزی از آن شما در حال رفتن به شنیدن در مورد ... قبل از پایان هفته بسیار با قدرت می کنم."

مغلوب ساختن پیشی جستن نداد اما زودتر کاخ سفید سخنگوی Kayleigh McEnany گفت: او ناراضی پیشنهادی و امنیت و قانون آن را در بر داشت "چطور هنگ کنگ می تواند باقی می ماند مالی hub اگر چین طول می کشد."

همچنین به عنوان خوانده شده | مقیاس بالا نبرد آمادگی یازدهم می گوید, چینی, نظامی

پرسید که آیا این ممکن است به معنای پایان دادن به ویژه اقتصادی درمان واشنگتن می توان به هنگ کنگ است که آن را فعال کنید تا برای حفظ موقعیت خود به عنوان یک مالی جهانی مرکز McEnany گفت که او تا به حال هیچ چیزی را اعلام کند که به پاسخ دقیق.

مغلوب ساختن پیشی جستن مشاور اقتصادی لری Kudlow پیش از آن به نام پکن اقدامات "بسیار نگران کننده است." "چین در حال ساخت یک اشتباه بزرگ رک و پوست کنده," او گفت:.

Kudlow گفت: واشنگتن خواهد خوش آمدید هر گونه شرکت های آمریکایی از هنگ کنگ یا چین سرزمین اصلی. "ما آنچه که ما می توانیم به صورت کامل expensing و پرداخت هزینه های در حال حرکت اگر آنها بازگشت خود را در زنجیره تامین و تولید خود را به ایالات متحده آمریکا," او گفت:.

مغلوب ساختن پیشی جستن مقامات دولت و نمایندگان مجلس بوده است, بررسی راه هایی برای تشویق شرکت های ایالات متحده به حرکت زنجیره تامین برای بحرانی محصولات به ایالات متحده آمریکا از چین در میان به طور پیوسته بدتر شدن روابط و تلخ recriminations بیش از coronavirus همه گیر آغاز شد که در چین است.

طرح های پیشنهادی تا کنون مورد بحث شامل معافیت مالیاتی یارانه ها از جمله پتانسیل 25 میلیارد دلار "reshoring صندوق" جدید و محتوای محلی قوانین.

وزیر خارجه آمریکا مایک Pompeo است که با توجه به انتشار congressionally موظف ارزیابی اینکه آیا هنگ کنگ برخوردار استقلال کافی برای توجیه ادامه داد: ویژه اقتصادی درمان گفت: در هفته گذشته این قانون خواهد بود "ناقوس مرگ" برای این سرزمین خودمختاری.

اگر وزارت امور خارجه decertifies قلمرو آن خواهد سقوط به ناروا آیا برای تصمیم گیری برای پایان دادن به برخی از, همه یا هیچ یک از امتیازات هنگ کنگ در حال حاضر برخوردار است.

مغلوب ساختن پیشی جستن قبلا هشدار داده بود که واکنش قوی و مشاور امنیت ملی رابرت اوبراین گفت: این قانون می تواند منجر به تحریم های آمریکا و تهدید هنگ کنگ وضع مالی توپی.

به طور جداگانه مجلس نمایندگان آمریکا است که انتظار می رود در روز چهارشنبه به تصویب قانون تشدید واشنگتن در واکنش به چین را سرکوب آن اویغوری اقلیت مسلمان ارسال آن به مغلوب ساختن پیشی جستن میز کنگره منابع گفت.

پرسید: اگر او می خواهد ثبت نام در این لایحه که خواستار تحریم ها علیه ارشد مقامات چینی تهمت گفت: او را به شنیدن بیشتر در مورد این موضوع بعد از آن در روز سه شنبه خواهد بود و "نگاهی به آن به شدت" اما نمی گویند که چگونه او واکنش نشان خواهد داد.

Kudlow همچنین گفت که در حالی که مغلوب ساختن پیشی جستن فاز 1 معامله تجارت با چین رسید و در ژانویه دست نخورده بود در حال حاضر رئیس جمهور بود "miffed" با پکن بیش رمان coronavirus و مسائل دیگر آن را به عنوان مهم به عنوان آن را یک بار بود.

اتاق بازرگانی ایالات متحده کسب و کار لابی خواست پکن به د-تشدید این وضعیت گفت: این امر می تواند "یک اشتباه جدی" را به خطر اندازد هنگ کنگ وضعیت خاص است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب