دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن نشانه به لایحه قانون مجازات چین بیش از سرکوب مسلمانان اویغور

توسط: PTI | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 18 ژوئن 2020 1:04:13 pm رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغل

توسط NEWSATROPAT در 30 خرداد 1399
توسط: PTI | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 18 ژوئن 2020 1:04:13 pm
Donald Trump, US-China, US law on Uyghur Muslims, Uyghur Muslims, world news رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن.

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است امضا و به قانون یک قانون است که محکوم به نقض فاحش حقوق بشر است از گروه های اقلیت اویغور در چین را ناآرام با اکثریت مسلمان سین کیانگ منطقه هموار کردن راه برای اعمال تحریم علیه ارشد مقامات چینی.

این اویغور حقوق بشر, سیاست, قانون 2020 دارای پاسخگو عاملان نقض حقوق بشر و نقض حقوق بشر از جمله استفاده منظم از تلقین اردوگاه های کار اجباری و نظارت سرزده برای از بین بردن هویت قومی و باورهای مذهبی از Uyghurs و دیگر اقلیت ها در چین مغلوب ساختن پیشی جستن گفت.

اما یک بخش از قانون اصالت به حد تشخیص خود برای خاتمه ناروایی تحریم ها تحت, عمل, او گفت:.

"در برخی از شرایط این محدودیت می تواند مغایر با قانون اساسی مقامات" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت.

در واکنش به توسعه وزارت خارجه چین در پکن ناودان قانون گفت: "بدتر از حملات" چین سیاست در منطقه سین کیانگ.

چین را "قاطعانه ضربه به عقب و ما را تحمل بار پس از آن تمام عواقب" آن را در بیانیه ای گفت: پس از مغلوب ساختن پیشی جستن امضا عمل به قانون است.

این لایحه که شامل تحریم ارشد مقامات چینی به طور مستقیم درگیر در سرکوب مسلمانان اویغور در سین کیانگ تصویب شد با حمایت قاطع از جمهوری خواهان و دموکرات ها در کنگره است.

سناتور مارکو روبیو تحسین عمل می کنند و گفت که این یک گام مهم در مقابله با تمامیت خواه دولت چین را گسترده و وحشتناک نقض حقوق بشر در منطقه خودمختار سین کیانگ اویغور (XUAR) از جمله جرم توقیف بیش از یک میلیون Uyghurs و دیگر عمدتا قومی ترک مسلمانان و همچنین پکن ارعاب و تهدید علیه شهروندان و ساکنان دائمی قانونی در خاک آمریکا.

با امضای این قانون به تصویب رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن در زمان یک گام تاریخی در حمایت از مسلمانان اویغور در سراسر جهان و در برابر چین فاحش نقض حقوق بشر و احتمالی جنایت علیه بشریت است.

"به عنوان دولت چین و حزب کمونیست چین (CPC) در ادامه آن جرم توقیف حداقل یک میلیون Uyghurs و دیگر مسلمان و اقلیت های قومی و آمریکا را ک و آن توانمندسازها پاسخگو برای خود جنایات شنیع" گفت: روبیو.

او co-صندلی دو حزبی و محلی کنگره-اجرایی کمیسیون در چین (CECC) رئیس روابط خارجی سنا' فرعی که نظارت بر حقوق بشر و عضو کمیته فرعی در شرق آسیا و اقیانوس آرام و بین المللی, امنیت, سیاست.

"این توقیف از حداقل یک میلیون Uyghurs و دیگر اقلیت مسلمان است قابل سرزنش و غیر قابل توجیه و حزب کمونیست چین و دولت باید برگزار شود را به حساب. این قانون است که محصول واقعی آینده, محلی تلاش و من مشتاقانه منتظر اجرای کامل آن به زودی" گفت: سناتور جیم Risch رئیس کمیته روابط خارجی سنا.

این اویغور حقوق بشر پروژه (UHRP) با استقبال از تصویب این قانون است.

"Uyghurs در سراسر جهان در حال جشن" گفت: Omer kanat را از دست, UHRP مدیر اجرایی.

"این نوع از اخبار ما شده اند در انتظار برای بیش از سه سال به اویغور بحران است. اما ما نمی تواند تنها کشور اقدام به برگزاری عاملان پاسخگوی جنایات خود را. Uyghurs تماس در کشورها در سراسر جهان به کار با هم در برابر قومی-مذهبی آزار و اذیت پروفایل و نسل کشی فرهنگی" او گفت:.

ایالات متحده کمیسیون آزادی بین المللی مذهبی تشکر مغلوب ساختن پیشی جستن برای امضای اویغور حقوق بشر سیاست عمل می کنند.

?این یک روز بزرگ برای شهروندان آمریکایی و همچنین اویغور و دیگر مردم تورک در چین که به موضوع رنگ پریده نقض حقوق بشر توسط حزب کمونیست چین? USCIRF کمیسر Nury Turkel گفت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب