دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن می بیند چین به عنوان یک تهدید: نیکی هیلی

توسط: PTI | واشنگتن | منتشرشده: ژوئیه 23 سال 2020 10:27:43 am هیلی که در خدمت به عنوان سفیر آمریکا در

توسط NEWSATROPAT در 2 مرداد 1399
توسط: PTI | واشنگتن | منتشرشده: ژوئیه 23 سال 2020 10:27:43 am
Donald Trump China, US China threat, Nikki Haley, Trump sees China as a threat, world news هیلی که در خدمت به عنوان سفیر آمریکا در سازمان ملل متحد در طول دو سال اول مغلوب ساختن پیشی جستن دولت منحرف یک سوال در او بالقوه ریاست جمهوری اجرا طی نشست. (فایل)

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن می بیند چین به عنوان یک تهدید جمهوری خواه و رهبر و آمریکایی نیکی هیلی گفت:, و اضافه کرد که او خواهد کمپین و کار "بسیار سخت" برای او انتخاب مجدد در نوامبر انتخابات است.

پرداختن مجازی هند, ایده اجلاس سازمان یافته توسط ما هند کسب و کار شورای هیلی گفت: تهدید چین به شمار به ما امر می تواند یکی از عوامل موثر در نوامبر انتخابات ریاست جمهوری.

"من فکر می کنم که (تهدید امنیتی از چین) خواهد بود یکی از عوامل (در انتخابات). من فکر می کنم که شما رئیس جمهور تهمت که بسیار می بیند چین به عنوان یک تهدید" هیلی گفت: در پاسخ به یک سوال در انعقاد جلسه دو روزه هند ایده های اجلاس که در میان دیگران بود خطاب به نخست وزیر نارندرا خارجی وزیر امور S Jaishankar و وزیر خارجه آمریکا مایک Pompeo.

"من فکر می کنم که شما (دموکرات نامزد), جو بایدن, چه کسی گفته است که چین مشکل نیست و در برابر افرادی که ممنوعیت سفر به چین و که نشان داده است در هر زمان که او در دولت اوباما به عنوان تحقق خطری که از چین بود. بنابراین من فکر می کنم از آن خواهد شد یکی از عواملی است که رفتن به بسیار مهم در این انتخابات بعدی," او گفت:.

هیلی که در خدمت به عنوان سفیر آمریکا در سازمان ملل متحد در طول دو سال اول مغلوب ساختن پیشی جستن دولت منحرف یک سوال در او بالقوه ریاست جمهوری اجرا طی نشست.

آنچه در مورد 2024 او خواسته شده بود. "شما می دانید چه یک سال است که یک عمر در سیاست است. این امر می تواند هوشمند از من شروع به فکر کردن از 2024. در حال حاضر تمرکز ما این است که در ماه نوامبر. ما به شما در حفظ و انجام است و ما آن را یک سال در یک زمان پس از آن" هیلی پاسخ داد.

"من می توانم به شما بگویم در حال حاضر من قصد دارم به مبارزه و کار بسیار سخت برای رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن. من فکر می کنم که ما در سیاست خارجی که در آن ما شاهد اقتصاد قبل از COVID بسیار قوی است. من معتقدم که در سیاست هایی که او را به جلو و من به مبارزه سخت برای او و نگاه به جلو به یک پیروزی با رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن در ماه نوامبر," او گفت:.

در پاسخ به یک سوال, هیلی گفت: در حالی که هند و آمریکا احساس کرده اند بسیاری از چالش ها بیش از سال گذشته به خصوص در طول COVID-19 گیر بسیاری از فرصت ها را هم می آیند تا برای هر دو آنها را.

خواه رهبر گفت که او خوشحال است که به رابطه بین رئیس جمهور تهمت و نخست وزیر نارندرا تقویت بیش از چند سال گذشته است.

"بود که موجه باشد. آنها متحدان. هند و ایالات متحده در بسیاری از ارزش های مشابه کار همان اخلاق و همان ارزش های خانواده. این مهم است که ما فقط در ادامه به نگاهی که رابطه رو به جلو" او گفت:.

هیلی امیدوار است که ایالات متحده را با هم می آیند با هند همراه با متحدان مانند ژاپن و استرالیا و نیوزیلند و کره جنوبی و سعی کنید و پیدا کردن راه هایی برای ادامه به کمتر وابسته به چین است.

"اما با پرخاشگری است که ما شاهد از چین در مقابل هند و در برابر ایالات متحده آن را تنها حس می کند بیشتر است که ما را امتحان کنید و پیدا کردن فرصت های بیشتر. که در حال رفتن به در زنجیره تامین سمت. که در دفاع کنار. که رفتن به در بهداشت و درمان طرف. این رفتن به ادامه تواند در شرکت های فن آوری و همه چیز دیگر," او گفت:.

و اشاره کرد که زمانی که هند و آمریکا سعی کرده اند به انجام یک معامله تجاری قبل از تعرفه ها در درجه اول در محصولات کشاورزی باید در راه هیلی گفت: دو کشور نیاز به مطمئن شوید که آنها نگاهی به فرصت ها و انعطاف پذیر به اندازه کافی در حالی که رفتن به جلو.

"هر کس در حال رفتن به شروع به نگاه در هند به عنوان آنها به دنبال در ویتنام و جاهای دیگر به ببینید که چگونه آنها می توانند کمتر وابسته به چین," او گفت:.

"اگر هند می توانید برخی از امتیازات را به ارمغان می آورد همه از این تجارت در, من فکر می کنم که وجود خواهد داشت مقدار زیادی نه فقط از ایالات متحده, اما از کشورهای دیگر که واقعا ناب به هند را امتحان کنید و انجام آن چیزهایی که" هیلی گفت.

هند را به ببینید که چگونه آن را می تواند فریبنده به کشورها برای تجارت "از آنجا که اراده سیاسی از سوی ایالات متحده به تجارت با هند وجود دارد," او گفت:.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب