دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن ایران و آمریکا ممکن است ممنوعیت' چین متعلق به ویدئو برنامه Infinite

توسط: AP | نیویورک | به روز شده: اوت 1 سال 2020 11:24:01 am فایل رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جس

توسط NEWSATROPAT در 13 مرداد 1399
توسط: AP | نیویورک | به روز شده: اوت 1 سال 2020 11:24:01 am
Donald Trump, Anthony Fauci, Anthony Fauci approval ratings, Trump on Fauci, Coronavirus news, COVID-19 latest news, Indian Express فایل رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن گوش در کاخ سفید نشست. (AP Photo/اوان Vucci فایل)

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در روز جمعه گفت که دولت او با وزن اقدام علیه Infinite محبوب چینی متعلق به برنامه های ویدئویی است که یک منبع امنیت ملی و سانسور نگرانی.

مغلوب ساختن پیشی جستن نظرات پس از انتشار گزارش می دهد که دولت در حال برنامه ریزی به منظور چین ByteDance به فروش Infinite. نیز وجود دارد به گزارش روز شنبه که غول نرم افزاری مایکروسافت است که در مذاکرات برای خرید این برنامه است.

"ما به دنبال در Infinite," مغلوب ساختن پیشی جستن در جمع خبرنگاران در کاخ سفید. "ما ممکن است ممنوعیت Infinite. ما ممکن است انجام برخی از چیزهای دیگر. وجود دارد یک زن و شوهر از گزینه های, اما بسیاری از چیزهایی که اتفاق می افتد. بنابراین ما خواهیم دید چه اتفاقی می افتد."

گزارش های خبری بلومبرگ و وال استریت ژورنال با استناد به منابع ناشناس گفت: دولت می تواند به زودی اعلام تصمیم سفارش ByteDance به سمت مالکیت آن در Infinite.

شده اند وجود دارد گزارش از ما با تکنولوژی غول های مالی و شرکت هایی که علاقه مند به خرید و یا سرمایه گذاری در Infinite به عنوان برگ برنده دولت مجموعه مناظر خود را در برنامه. نیویورک تایمز و فاکس کسب و کار با استناد به یک منبع ناشناس گزارش جمعه که مایکروسافت در مذاکرات برای خرید Infinite. مایکروسافت کاهش یافته است به نظر.

Infinite با صدور بیانیه ای روز شنبه گفت که "در حالی که ما نمی دیدگاهها شایعه یا حدس و گمان ما با اعتماد به نفس در موفقیت طولانی مدت از Infinite."

ByteDance راه اندازی Infinite در سال 2017, سپس خرید موسیقی.ly یک سرویس محبوب در آمریکا و اروپا و ترکیب این دو. دوقلو خدمات Douyin در دسترس است برای کاربران چینی.

Infinite سرگرم کننده, مسخره, فیلم ها و سهولت استفاده ساخته شده است آن را فوق العاده محبوب و ما با تکنولوژی غول مانند Facebook و Snapchat آن را به عنوان یک تهدید رقابتی. آن گفته است که ده ها میلیون نفر از کاربران آمریکایی و صدها میلیون نفر در سطح جهان است.

اما آن چینی مالکیت نگرانی در مورد سانسور از فیلم ها از جمله کسانی که انتقادی از دولت چین و پتانسیل برای به اشتراک گذاری داده های کاربر با مقامات چینی.

Infinite حفظ آن نمی سانسور فیلم بر اساس موضوعات حساس به چین و آن را نمی خواهد به دولت چین دسترسی به ما داده های کاربر و حتی اگر خواسته. این شرکت با استخدام ما مدیر عامل سابق بالا دیزنی اجرایی در تلاش برای فاصله خود را از آن چینی مالکیت.

ملی آمریکا-مقامات امنیتی شده اند بررسی موسیقی.ly کسب در ماه های اخیر در حالی که نیروهای مسلح ایالات متحده را ممنوع اعلام کرد کارکنان خود را از نصب Infinite در دولت صادر شده گوشی. وزیر امور خارجه مایک Pompeo گفت: در اوایل این ماه که ما این بود که با توجه به ممنوعیت Infinite.

این امنیت ملی و نگرانی های موازی گسترده تر ما امنیت سرکوب شرکت های چینی از جمله ارائه دهندگان مخابراتی Huawei و ZTE. مغلوب ساختن پیشی جستن دولت دستور داده است که آمریکا توقف کمک های مالی و تجهیزات از کسانی که ارائه دهندگان ما در شبکه های.

آن را نیز تلاش برای هدایت متحدان دور از هواوی به دلیل نگرانی در مورد دولت چین دسترسی به داده ها که در آن شرکت کرده اند آن را رد کرده است.

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت در پا قبل از مسدود کردن و یا حل معاملات ملی-نگرانی های امنیتی از جمله توقف در سنگاپور Broadcom از آن دلار 117 میلیارد پیشنهاد برای ما chipmaker کوالکام در سال 2018 در تلاش برای کمک به حفظ ما رهبری در مخابرات فضا.

همچنین گفت: چین پکن Kunlun Tech Co. به فروش آن 2016 خرید دوستیابی گی برنامه Grindr.

کشورهای دیگر نیز اقدام علیه Infinite. هند در این ماه ممنوع ده ها تن از برنامه های چینی از جمله Infinite با استناد به نگرانی های حریم خصوصی در میان تنش بین کشورها است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن