دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن جایگزین انتخاب مجدد مدیر کمپین

توسط: PTI | واشنگتن | منتشرشده: ژوئیه 16 سال 2020 5:18:29 pm رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن م

توسط NEWSATROPAT در 27 تیر 1399
توسط: PTI | واشنگتن | منتشرشده: ژوئیه 16 سال 2020 5:18:29 pm
Trump re-election manager, Donald Trump re-election manager, Donald Trump re-election manager replaced, World news, Indian Express رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن می پوشد یک ماسک صورت او به عنوان پیاده روی پایین راهرو در طول سفر به والتر رید ارتش ملی مرکز پزشکی در بتسدا. (AP)

سختی مواجه re-نبرد انتخابات رئیس دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن کرده و به جای او مدیر کمپین در یک روز زمانی که نظر سنجی نشان داد که خود را دموکرات رقیب جو بایدن گرفته دو رقمی سرب بیش از او.

"من خوشحال هستم که اعلام کند که لایحه Stepien ترویج شده است به نقش مغلوب ساختن پیشی جستن مدیر کمپین" رئیس جمهور گفت: در Facebook پست در شب چهارشنبه.

Stepien تهمت سابق دوم-در دستور جایگزین براد Parscale به عنوان رئیس جمهور مدیر کمپین برخی از 16 هفته قبل از انتخابات نوامبر 3.

این shakeup می آید به عنوان برگ برنده های کمپین به دنبال احیای حرکت در میان یک بیماری همه گیر کوروناویروس که wreaked ویران کردن در یک بار پررونق اقتصاد ایالات متحده و ملی به حساب بیش از نژاد های زیر آفریقایی-آمریکایی جورج فلوید را وادار سازد مرگ است.

Parscale گزارش شده است بارش باران در هفته های اخیر پس از مغلوب ساختن پیشی جستن باز گشت تجمع انتخاباتی در Tulsa, اوکلاهما شکست مواجه.

Parscale تا به حال افتخار است که بیش از یک میلیون نفر ثبت نام شده برای حضور در مغلوب ساختن پیشی جستن رالی اما کمتر از 6,200 نشان داد تا در این عرصه است.

"براد Parscale است که با من برای یک زمان بسیار طولانی است و رهبری ما فوق العاده ای دیجیتال و داده های استراتژی باقی خواهد ماند که در نقش, در حالی که یک مشاور ارشد به کمپین" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت.

"هر دوی آنها به شدت درگیر در تاریخی ما 2016 برنده شدن و من نگاه به جلو به داشتن یک بزرگ و بسیار مهم دومین پیروزی با هم," او اضافه شده است.

"این یکی باید خیلی راحت تر به عنوان ما نظرسنجی تعداد در حال افزایش سریع اقتصاد در حال بهتر شدن است, واکسن و درمان به زودی در راه است و آمریکایی ها می خواهند امن خیابان ها و جوامع!" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت.

با توجه به فاکس نیوز Parscale زد مغلوب ساختن پیشی جستن تبلیغات دیجیتال در سال 2016 آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری بود و با اعتبار کمک را در مورد کاندیدای جمهوری خواه را به پیروزی.

Stepien شده است, در سیاست برای سال, کار برای فرماندار سابق نیوجرسی کریس کریستی و خدمت به عنوان تهمت ملی زمینه مدیر در سال 2016 اخبار کانال گفت.

در همین حال معاون سابق رئیس جمهور بایدن باز کرده است تا 15 نقطه سرب بیش از رئيس جمهور تهمت بنا به کشورهای مشترک المنافع ویرجینیا دانشگاه ملی نظرسنجی.

همچنین جادوها خبر بد برای رئیس جمهور در مورد اقتصاد, مهم ترین نقطه فروش برای انتخاب مجدد سی ان ان گزارش شده است.

اکثریت رای دهندگان ثبت شده (52 درصد) گزارش آنها پشتیبانی خواهد کرد بایدن در انتخابات عمومی با 37 درصد امید بستن برای مغلوب ساختن پیشی جستن گسترده تر از حاشیه در کلمبیا کلمبیا ژوئن نظرسنجی که 49 درصد حمایت بایدن و 41 درصد پشتیبانی مغلوب ساختن پیشی جستن.

یک NBC/وال استریت ژورنال نظرسنجی منتشر شده در روز چهارشنبه نیز می یابد بایدن پیشرو مغلوب ساختن پیشی جستن با افزایش حاشیه بایدن با 51 درصد حمایت در میان رای دهندگان ثبت نام بیش از مغلوب ساختن پیشی جستن از 40 درصد است.

در NBC/وال استریت ژورنال ژوئن نظرسنجی بایدن منجر مغلوب ساختن پیشی جستن با 49 درصد به 42 درصد است.

این نظرسنجی همچنین نشان می دهد رشد مخالفت رئیس جمهور با عملکرد شغلی — با یک تغییر قابل توجه در اقتصاد که در آن نظرات از مغلوب ساختن پیشی جستن عملکرد منفی شد.

اقتصاد بوده و تنها مسئله ای که در آن مغلوب ساختن پیشی جستن به دست آورده خالص امتیاز مثبت در کلمبیا کلمبیا رای گیری را, اما در حال حاضر 44 درصد تصویب در حالی که 53 درصد رد از عملکرد خود را.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن