پزشکان و دندانپزشکان و دامپزشکان می توانید تمام کار در مینه سوتا در دوشنبه

رژیم صهیونیستی. تیم Walz اعلام سفارش در طول یک بعد از ظهر کنفرانس مطبوعاتی در روز سه شنبه 5 مه. به منظور به ط

توسط NEWSATROPAT در 16 اردیبهشت 1399

رژیم صهیونیستی. تیم Walz اعلام سفارش در طول یک بعد از ظهر کنفرانس مطبوعاتی در روز سه شنبه 5 مه.

به منظور به طور موثر مجموعه کنار فرماندار مارس 23 اضطراری سفارش نیاز به دولت های عظیم بخش بهداشت و درمان به تاخیر تمام روش انتخابی — یک گام است که منجر به تعویق افتاد, مراقبت از furloughs حقوق و دستمزد کاهش و خالی اتاق انتظار در سراسر کشور است صدها نفر از بیمارستان ها و درمانگاه ها.

آن را جایگزین است که اندازه گیری با الزامات است که ارائه دهندگان خدمات ایجاد و نگهداری یک طرح که اولویت روش مشورت با جامعه PPE آمادگی همکاران آماده برای به تاخیر انداختن پایین و متوسط در اولویت روش باید COVID-19 مورد افزایش و به دنبال خود PPE از منابع تجاری که نمی خوردن به منابع.

کلینیک نیز باید اجازه می دهد برای اجتماعی فاصله نگه داشتن محیط کار عاری از عفونت و اطلاع رسانی از خطرات ناشی از تماس با COVID-19 از روش. این منظور نیز تأکید کارگر حمایت در مینه سوتا اساسنامه باید یک خط مقدم کارگر منطقی احساس امکانات نا امن محیط زیست است.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"یکی از مناطق ما متمرکز شده و برای مدت زمان طولانی در تلاش است تا مطمئن شوید که مراقبت های بیمارستان آماده است که در ایالت مینه سوتا موارد افزایش است که هنوز هم به آینده" Walz گفت. "وجود دارد تیره روز جلوتر از ما, اما ما را تغییر حساب دیفرانسیل و انتگرال با PPE و آمادگی و آن را یکی از دلایل من امروز امضای این منظور است که اجازه می دهد تا پزشکان و دندانپزشکان و دامپزشکان برای رفتن به عقب در با اعمال جراحی الکتیو و مراحل پس از اتمام طرح مطابق با الزامات تعیین شده توسط وزارت مینه سوتا سلامت.

"آنها در حال رفتن به می گویند ما باید این منابع در رزرو برای زمانی که موج اتفاق می افتد... که ما بیش از حد در حال حاضر و مایل به ایجاد یک محاسبه انتخاب برای شروع آوردن در آن اعمال جراحی الکتیو."

Walz دولت و کمیسیون بهداشت و درمان Jan مالکوم قاب حرکت می کند به عنوان مورد نیاز برای جبران کسری بودجه در بهداشت و درمان تحت, توقف کار به جای ضرر و زیان اقتصادی.

"این است که کیفیت زندگی موضوع" Walz گفت. "یکی که پشتیبانی نمی قرار دادن چیزهایی است که نیاز به درمان می شود, چرا که اگر ما در حال رفتن به بیرون آمدن با بدتر مشکلات بهداشتی و حکیم است."

Walz گفت: این تصمیم با مشورت و پرستاران خط مقدم مراقبت از کارگران گفت که باقی می ماند در مورد "تهی منابع خود و یا قرار دادن آنها را در یک موقعیت خط مقدم جایی که آنها احساس نمی مانند آنها دارای محافظ مناسب مراقبت است."

آن را جشن گرفته شد officeholders که تا به حال نام در روز های اخیر برای از سرگیری روش انتخابی.

"فرماندار سفارش ارائه می دهد یک شعاع از نور برای کسانی که شده اند در انتظار برای مراقبت های پزشکی لازم است" گفت: سناتور. میشل بنسون, R-ژامبون دریاچه, در بیانیه ای. "تعداد بی شماری از کارکنان بیمارستان شده اند furloughed ترک ما سیستم مراقبت های بهداشتی در معرض صدها نفر از شهروندان بدون کار و بسیاری از مراکز مراقبت در خطر دائمی بسته شدن."

Walz ادامه داد: به استرس اهمیت است که Minnesotans اجتماعی فاصله پوشیدن ماسک و برداشتن قدم برای جلوگیری از عفونت از گسترش.

"هر زمان که شما جمع آوری نزدیک به هم و بدون ماسک" Walz گفت: "این احتمال وجود دارد شما با قرار دادن یک پرستار در خطر است."

مینه سوتا ثبت 617 موارد جدیدی از کروناویروس در سهشنبه, مه 5 با توجه به مینه سوتا وزارت بهداشت. پاپ شهرستان در مینه سوتا مرکزی اضافه اول آن مورد است. دولت مورد تایید شده تعداد در حال حاضر 7,851 اما این تعداد است که تصور می شود undercount.

شیوع و شدت تست های مرتبط با پردازش گوشت در ادامه به حضور خود شناخته شده در دولت است. Stearns County افزود: یکی دیگر از تایید 87 مورد در روز سه شنبه به 815 تا کنون. اشراف شهرستان اضافه شده 58 مورد رسیدن به 1,011 در حالی که Kandiyohi County اضافه شده 12 بیشتر موارد به 200.

پنج شهرستانهای صفحه اصلی برای پردازش گوشت در حال حاضر تعداد یک چهارم از تمام موارد در دولت است.

این 617 موارد جدید اضافه شده ایالت دیگری بود یک روز رکورد برای دولت البته در حد تست کمتر. دولت امیدوار بود به انجام 5,000 آزمون در روز با شروع ممکن است و تا به حال انجام شده نزدیک به 4500 روزانه تا پایان هفته گذشته است. اما در روز سه شنبه, کلینیک مایو و دانشگاه مینه سوتا led مجازی تست آزمایشگاه تا به حال انجام شده تنها 2,068 آزمون.

مالکوم گفت: شیب در تست شد و با توجه به ویژگی های قطعی با داده ها رابط بین آزمایشگاه و معتقد است که تعداد واقعی افراد آزمایش دوشنبه 3,800.

مقامات بهداشت نیز گزارش داد 27 مرگ و میر در سه شنبه 19 در Hennepin County, سه هر در آنوکا و رمزی شهرستان و یک مرگ در هر Sherburne و خاک رس بوده است. مرگ کل از این ویروس در کشور است که در حال حاضر 455.

مالکوم گفت که 23 27 مرگ و میر در میان ساکنان در مراقبت طولانی مدت.

در 2.4 مرگ و میر به ازای هر 10,000 ساکنان شهرستان Hennepin یکی از بالاترین نرخ مرگ و میر در کشور برای شهرستانهای با بیش از 10 مرگ و میر. در 2.9 مرگ و میر به ازای هر 10,000 ساکنان وینونا کانتی آگهی های دولتی در مرگ و میر سرانه.

ICU استفاده همچنان به صعود در کشور با یکی دیگر از 16 بيمار در حال حاضر دریافت مراقبت بحرانی که روز سه شنبه برای یک ایالت در مجموع 182. یکی دیگر از 252 غیر بيماران ICU در بیمارستان با COVID-19.

به عنوان خدمات عمومی ما باز کرده اید این مقاله را برای هر کس بدون در نظر گرفتن وضعیت اشتراک. اگر این پوشش برای شما مهم است, لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با کلیک کردن بر روی دکمه اشتراک در گوشه سمت راست بالا از صفحه خانگی.

مینه سوتا وزارت بهداشت COVID-19 تدریس خصوصی در خانه: 651-201-3920.

COVID-19 تبعیض تدریس خصوصی در خانه: 833-454-0148

مینه سوتا وزارت بهداشت COVID-19 وب سایت: بیماری کروناویروس (COVID-19) وب سایت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب