DNR کوتاه جدول زمانی برای کمپینگ و اسکان رزرو در مینه سوتا امور خارجه پارک ها و مناطق تفریحی

اعضای کمپ که به دنبال نقطه نخست در مینه سوتا امور خارجه پارک ها و مناطق تفریحی دیگر باید به کمپینگ و اسکان رز

توسط NEWSATROPAT در 3 تیر 1399

اعضای کمپ که به دنبال نقطه نخست در مینه سوتا امور خارجه پارک ها و مناطق تفریحی دیگر باید به کمپینگ و اسکان رزرو یک سال پیش به لطف یک تغییر سیاست وزارت منابع طبیعی روز دوشنبه اعلام کرد.

با تغییر DNR است کوتاه شدن پنجره برای رزرو ساخت تا 120 روز و یا چهار ماه به جای یک سال در پیش است. این تغییر که شامل campsites کابین یورت tipis و دیگر امکانات محل سکونت طول می کشد اثر چهار شنبه, جولای 1.

"دولت پارک ها و مناطق تفریحی متعلق به همه Minnesotans بنابراین هر کس باید دسترسی عادلانه به امکانات و campgrounds" DNR کمیسر سارا Strommen در بیانیه ای گفت. "به عنوان زندگی ما تبدیل شده اند شلوغ, آن را سخت تر برای مردم را به برنامه ریزی تعطیلات یک سال تمام را در پیشبرد. کوتاه, رزرو پنجره را جای بهتر بازدید کنندگان برنامه های شلوغ و اجازه می دهد بیشتر مردم برای لذت بردن از مطلوب ترین campsites و مسکن."

Sarah Strommen, commissioner of the Minnesota Department of Natural Resources. (Photo courtesy of Minnesota DNR)

سارا Strommen کمیسر از وزارت منابع طبیعی مینه سوتا. (عکس حسن نیت ارائه میدهد مینه سوتا DNR)

DNR در اصل برنامه ریزی شده برای ایجاد تغییر در این پاییز آینده اما عملیاتی ابهامات با COVID-19 همه گیر و همراه تغییرات به تمیز کردن پروتکل های لازم ساخت این تغییر هر چه زودتر.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

این تغییر سیاست مبتنی بر مشتری بررسی نتایج تجزیه و تحلیل داده ها و تمایل به بهبود انصاف و عدالت در رزرو فرایند DNR گفت.

DNR نظرسنجی نشان داد که اکثر بازدید کنندگان این طرح یک شبه خود را به بازدید از پارک ها و مناطق تفریحی چند ماه قبل از آنها بروید و که می تواند بسیاری از طرح یک سال تمام در پیش است.

عملیاتی قطعیت از COVID-19 ایجاد چالش های جدید برای پارک های ایالتی و منطقه تفریحی سیستم از جمله توصیه به ارائه 24 ساعته فاصله بین محل سکونت رزرو. همه گیر نیز مجبور DNR به لغو بیش از 25000 رزرو دلیل لازم تعطیلی در آوریل و مه. کوتاه, رزرو پنجره را تسهیل اجرای فاصله بین محل سکونت رزرو و هر آینده عملیاتی تغییراتی که ممکن است مورد نیاز است.

DNR را افتخار همه رزرو شده قبل از ژوئیه 1, حتی اگر آنها برای تاریخ فراتر از جدید 120 روز رزرو پنجره. اگر یک مشتری نیاز به تغییر رزرو یک rebooking امکان پذیر خواهد بود در جدید 120-بعد پنجره.

اطلاعات بیشتر: mndnr.gov, info.dnr@state.mn.us یا (888) 646-6367



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب