از بین بردن دموکراسی – حق سرگرم

با این همه که ما باید از آنچه لیبرال دموکرات باید در مورد آن انجام دهد. برای برخی از زمان بسیاری از آنها به نظ

توسط NEWSATROPAT در 13 خرداد 1399

با این همه که ما باید از آنچه لیبرال دموکرات باید در مورد آن انجام دهد. برای برخی از زمان بسیاری از آنها به نظر می رسید به تثبيت شده توسط populistainment. برخی از آنها هنوز هم انجام دهید. ناگهان همه از یک کل یک کلاس از سیاستمداران لیبرال شد دو پاس به عنوان اگر آنها متعلق به la belle époque پس از جنگ سرد لیبرالیسم. این یک پارادوکس است که لیبرال دموکرات که در حال حاضر جدیت خاص در مورد حقوق اقلیت سیاسی صحت تقسیم قدرت و بسیاری دیگر از عناصر اساسی نظام دموکراتیک هستند اغلب به عنوان این را تکذیب می کند. حتی بیشتر سیاستمداران پوپولیستی اغلب آنها را متهم اعمال سانسور سیاسی فقط به خاطر اینکه آنها تمایل به بیشتر احتیاط خود را در حرف و عمل.

ما بحث اصلی این است که لیبرال دموکرات ها نمی تواند باقی می ماند همان است که در قبل از زمان موج پوپولیسم و این نگرانی نیز راه آنها ارتباط برقرار کند. مطمئن شوید که وجود دارد بسیاری از دلایل برای متنفر هستند populistainment. اما مگر لیبرال ها از یاد خود پوپولیستی رقبای آنها هرگز قادر خواهد بود به ضرب و شتم populists.

یک راه برای انجام آن است به آمده تا با یک مثبت مسائل مربوط به مبارزات انتخاباتی مبتنی بر استراتژی تمرکز بر ایده های مثبت برای آینده است. برخی از نمونه هایی از منطقه مرکزی و شرق اروپا ممکن است مفید باشد. محلی سیاستمداران لیبرال در ورشو بوداپست پراگ و براتیسلاوا به تازگی با استفاده از برخی از استراتژی های ارتباط موثر. ابتکار عمل را به نام "پیمان شهرستانها رایگان" امضا شده توسط چهار شهرداران Rafał Trzaskowski, Gergely Karácscony, Zdeněk Hřib و Matúš Vallo است تبدیل به یک پلت فرم نه تنها برای ایجاد دقیق و دوستانه شهرستانها و حمایت از یکدیگر در تقاضا برای اتحادیه اروپا کمک های مالی بلکه برای بازسازی ایده های لیبرال برای قرن 21 است.

راه دیگر این است که شجاعت صحبت از چیزهایی که باعث می شود شهروندان نارضایتی. Populists اغلب برنده این دلیل که آنها می ترسند به صحبت می کنند احساسات مردم را: ناکامی های خود خشم و تنفر. که لیبرال شده اند اشتباه به چشم پوشی از این احساسات توسط ثابت خود را تلخ شکست در پای صندوقهای رای. وقت آن است که برای لیبرال ها به رهبری در صحبت کردن در مورد احساسات مردم را و به شجاعت به ترجمه خشم خود را به خلاقیت و عدم اطمینان به امید. یادگیری از populists ندارد به معنی فراموش کردن در مورد هسته لیبرال هویت. کلاسیک لیبرال متفکران مانند جان استوارت میل استدلال کرد که آزادی یک فرد به پایان می رسد که در آن آزادی فرد دیگری آغاز می شود. این قانون بدون تغییر باقی می ماند اما از آن است که به اندازه کافی به تماس populists نام. تماس با آنها را فاشیست متوقف را به هر گونه تصور در بسیاری از رای دهندگان. به منظور پیروزی لیبرال ها را به اتخاذ ابزار سرگرم کننده و در همان زمان بازگرداندن و محافظت ایدئولوژیک هسته لیبرال سیاست: کثرت گرایی تحمل جامعه و حکومت قانون است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن