از بین بردن جنگ اقتصاد

2020 آغاز شد و با نزدیک به جنگ با ایران – مرگبار نتیجه یک بمب-اول-سوال-سوالات-بعد رویکرد به امور جهان است.پس ا

توسط NEWSATROPAT در 31 خرداد 1399

2020 آغاز شد و با نزدیک به جنگ با ایران – مرگبار نتیجه یک بمب-اول-سوال-سوالات-بعد رویکرد به امور جهان است.

پس از آن آمد یک بیماری همه گیر – بهداشت عمومی فاجعه ساخته شده همه کشنده تر توسط رهبری ما را در بی تفاوتی مطلق به زندگی مردم به خصوص فقرا و مردم از رنگ.

سپس قتل جورج فلوید Breonna تیلور و تونی McDade. سه نام بیشتر به لیست سیاه زندگی می کند که مهم نیست به دولت است. یک فوران صالح خشم. حتی بیشتر از خشونت پلیس در پاسخ.

درس از این تاریخی ماه روشن است: funneling تریلیون دلار به موسسات طراحی شده به خشونت محافظت از وضع موجود – توان آنها پلیس و یا نظامی را ندارد خودمان عزیزان ما یا جوامع ما امن تر است. پلیس در بودجه حساب برای 30-60 ٪ از شهر و بودجه شهرستان. به عنوان شهرها و ایالات متحده خود را در بودجه بحران آموزش و پرورش و مراقبت های بهداشتی خود را در بلوک سفت در حالی که پلیس در بودجه حفاظت شده و حتی افزایش یافته است.

به عنوان مطالبات به demilitarize پلیس و توزیع بودجه به برنامه های اجتماعی و بالا بردن سود کشش در سراسر کشور با ما تماس بگیرید به طور مشابه reimagine رویکرد ما به امنیت ملی است. برای ایجاد واقعی امنیتی ما باید بریده بریده پنتاگون بودجه از بین بردن جنگ اقتصاد و سرمایه گذاری به جای آن در جلسه همه نیازهای اساسی بشر است. ما در حال ایجاد یک جنبش به انجام درست آن.

ما warmaking بودجه است و بیش از 700 میلیارد دلار در سال است. که بیش از 10 کشور همراه – 53 سنت از هر دلار در فدرال اختیاری بودجه. برای مقایسه زمانی که دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن سعی در ضربه 700,000 مردم فقیر از نجات بخش مواد غذایی برنامه در سال گذشته آن را توجیه انتظار صرفه جویی در $1 میلیارد دلار در سال است.

هر دلار صرف شده در تغذیه این ماشین جنگی یک دلار صرف شده در مسکن. در بهداشت و درمان. در آموزش و پرورش است. در شغل. در جلوگیری از بیماری های همه گیر. در مقابله با بحران آب و هوا. در یک کشور احاطه شده توسط سوزان فقر, gaping, نابرابری و گسترده زیست محیطی بی عدالتی های پر از شکوفه پنتاگون بودجه است و فقط یک مورد از عدم تطابق اولویت: این یک جنگ ضعیف است.

آنچه را که ما بدست در بازگشت ؟ متوسط آمریکایی است که کمتر احتمال دارد به مرگ از تروریسم در حال حاضر نسبت به قبل از 11 سپتامبر – فرد به طور متوسط در جهان به طور قابل توجهی بیشتر احتمال دارد. جنگ عراق هزینه حداقل 300,000 زندگی (ما هرگز می دانم که این درست است تعداد دفعات مشاهده شده) و توسط بسیاری از حساب های سمت چپ آن را بدتر از قبل از حمله. در 19 سال از اشغال افغانستان – بله وجود دارد در حال حاضر ما سربازان جنگ در افغانستان متولد شده و پس از 9/11 – ده ها هزار نفر فوت کرده اند بی شماری رنج می برد و طالبان است ضعیف تر از زمانی که ما شروع شد. و یمن که ایالات متحده شده است به طور مستقیم بمب گذاری برای 18 سال و اخیرا برون سپاری حتی بیشتر از بمب به عربستان سعودی و امارات متحده عربی تبدیل به یک کابوس صحنه از خشونت و قحطی و بیماری است.

خشونت-اولین رویکرد به سیاست داخلی و خارجی نیست آدرس ریشه و علل جنگ یا ناآرامی. آن را ندارد و مردم ایالات متحده امن تر است. آن را قطعا نمی توان بقیه جهان امن تر است. در برخی از نقطه ما باید این سوال را بپرسید: چه کسی این همه خدمت می کنند ؟

نزدیک به نیمی از پول است که جریان را به پنتاگون overstuffed خزانه می رود مستقیما به سود جنگ شرکت های بزرگ شرکت های بزرگ مانند لاکهید مارتین که چند میلیون دلار صرف لابی تنها همسان با حقوق اضافی از مدیران ارشد خود را. هنوز هم بیشتر شرکت های بزرگ و برنامه ریزی برای پولدار کردن پست-تهاجم مجدد عراق اقتصاد است. در همین حال سیاستمداران که در خدمت منافع خود تجمع حمایت از طریق jingoist شعارها و قربانی از خارجی ها. در کوتاه مدت به عنوان سیستم های مدرن از پلیس استفاده می شود برای سرکوب سیاه و قهوه ای و جوامع فقیر به منظور حفاظت از مالکیت خصوصی و حفظ موجود در سلسله مراتب قدرت, بنابراین بیش از حد می کند جنگ اقتصاد است.

با تشکر از شجاع تعهد از معترضان در خیابان ها و میراث از فعالان که در خطوط مقدم دهه یک بار در حاشیه تقاضا به demilitarize جوامع ما و هدایت کمک های مالی از پلیس به برنامه های عمومی مانند بهداشت و درمان و آموزش و پرورش اصلی رفته است. در سراسر کشور مردم به رسمیت شناختن است که توانمند سازی نهادهای طراحی شده برای قرار دادن خشونت برای اولین بار نیست ما را امن تر است. این زمان برای انجام همین کار را برای پنتاگون.

این هفته کنگره باربارا لی رونمایی از قوانین جدید تماس را قطع 350 $میلیارد دلار از بودجه پنتاگون و به سرمایه آن برای پاسخگویی به نیازهای حیاتی انسان. این پژواک مردم فقیر اخلاقی بودجه که مردم فقیر را در, مبارزات انتخاباتی, موسسه مطالعات سیاست و Kairos مرکز راه اندازی یک سال پیش. برش بودجه نظامی در نیمه خواهد بود به یاد ماندنی گام در مسیر درست است. اما آن را نمی خواهد به موفقیت بدون یک جنبش است که می تواند نیروی قانونگذاران ما به می گویند بله, زمانی که آنها هنوز هم به وضوح آرزومند گفت: هیچ. که در آن ما می آیند.

این شنبه که مردم فقیر این کمپین با حمایت شرکای مانند پیروزی بدون جنگ است و میزبانی این کشور بزرگترین دیجیتال جمع فقرا و محرومان مردم همراه با همه کسانی که از عذاب وجدان. بسیاری از هزاران نفر از سراسر کشور را با هم به تقاضا است که ایالات متحده خود را بریده بریده warmaking بودجه و هدایت منابع به سمت مبارزه با فقر و ریشه کنی نژادپرستی نظاممند بردن بی عدالتی زیست محیطی و حفظ زندگی از طریق سرمایه گذاری در بهداشت و درمان ، مسکن ، آموزش و پرورش ،

2020 آغاز شد و با تقریبا جنگ. سپس یک بیماری همه گیر. سپس یک سری از قتل است. اما پس از آن آمد قیام. به عنوان خواسته های رشد به تغییر مسیر پول به دور از پلیس و نسبت به بلوک های ساختمان از یک مطلب فقط عادلانه جامعه ما باید همین کار را برای جنگ اقتصاد است.

امنیت ما را نمی خواهد آمد از دهانه تفنگ, اما از صدای یک جنبش است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب