ناپدید شده در شش پسر انتخاب به عنوان تبت معنوی رقم در حال حاضر 'کالج گراد با شغل پایدار' می گوید: چین

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: 21 مه سال 2020 12:59:57 pm فایل – در این 25 آوریل 2019,

توسط NEWSATROPAT در 1 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: 21 مه سال 2020 12:59:57 pm
فایل – در این 25 آوریل 2019, فایل, عکس, پرتره, از, 11th Panchen لاما Gendhun Choekyi Nyima مهم رهبر مذهبی دوم تنها به دالایی لاما در تبت بودایی سلسله مراتب دیده می شود به عنوان تبعید تبت را علامت تولد او در Dharmsala هند. تبت خود اعلام کرد دولت در تبعید " مشخص شده 25 سالگرد ناپدید شدن پسر به نام بودیسم تبتی دوم بالاترین رقم از طریق تماس در چین در سهشنبه, مارس 17 سال 2020 به حساب خود را محل. (AP Photo/Ashwini Bhatia فایل)

در سن شش سالگی بودیسم تبتی را 11th Panchen لاما بود به اسارت گرفته شده توسط مقامات چینی تبدیل شدن به جهان جوانترین زندانی سیاسی. او دیده نشده است در آنجا. اما در روز سه شنبه چین اطلاع داد که Gedhun Choekyi Nyima که ناپدید شد 25 سال پیش است و در حال حاضر یک "کالج فارغ التحصیل با یک شغل پایدار". Nyima شناسایی شد توسط دالایی لاما رهبر معنوی تبت به عنوان 11th Panchen لاما در سال 1995.

در نادر بیانیه ای ساخته شده در رسانه های به طور منظم جلسه سی ان ان به نقل از چین سخنگوی وزارت خارجه ژائو Lijian عنوان کرد و گفت که "نه او و نه خانواده اش آرزو به آشفته فعلی خود را در زندگی عادی". زمانی که Nyima شناسایی شد توسط دالایی لاما به عنوان 11th Panchen لاما در سال 1995 چین را رد کرده و نامزدی و بی درنگ نامزد خود را candiate Gyancain Norbu گزارش سی ان ان.

پس از بیانیه ای که توسط چین و ایالات متحده خواست پکن به انتشار 11th Panchen لاما. صحبت با خبرنگاران در یک کنفرانس تلفنی Ambassador-at-Large برای آزادی بین المللی مذهبی سام براون بک به نقل توسط PTI عنوان کرد و گفت که "ما نمی هر گونه ایده در این محل نگهداری و بله ما همچنان به فشار مقامات چینی به انتشار Panchen لاما و به او اجازه دهید و اجازه دهید جهان می دانم که در آن او است."

در پاسخ به یک سوال براون بک گفت: "این طول می کشد در افزایش بهره چین همچنان به دفاع از حق تعیین آینده دالایی لاما که آنها نه حق دارند به انجام است."

در همین حال ایالات متحده کمیسیون آزادی بین المللی مذهبی (USCIRF) در بیانیه ای تصریح کرد فراخوان خود را برای وزارت امور خارجه برای پر کردن جای خالی ویژه و هماهنگ کننده برای تبت مسائل.

انتصاب هماهنگ کننده ویژه برای تبت مسائل موظف است با تبت سیاست عمل از سال 2002 با این حال این موقعیت خالی بوده است پس از 20 ژانویه 2017.

قبلی ویژه هماهنگ شده اند بسیار مهم برای بالا بردن مشخصات آزادی مذهبی مسائل در تبت و بسیج منابع دولتی برای رسیدگی به این موضوع را گفت.

حزب کمونیست چین در تلاش است برای پاک کردن هویت منحصر به فرد از بودیسم تبتی اشاره کرد USCIRF کمیسر گری Bauer.

(با ورودی از PTI)

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن