آیا COVID-19 همه گیر احیای ناسیونالیسم?

همان شور و شوق منتقل جنگ جهانی دوم, کهنه سرباز, کاپیتان تام به راه رفتن 100 دور در اطراف باغ خود را به جمع آور

توسط NEWSATROPAT در 1 مرداد 1399

همان شور و شوق منتقل جنگ جهانی دوم, کهنه سرباز, کاپیتان تام به راه رفتن 100 دور در اطراف باغ خود را به جمع آوری پول برای بیمه خدمات درمانی. چالش خود 'خشم' از کل کشور کمتر از میلیون ها نفر از رنگین کمان کشیده شده توسط کودکان به عنوان نماد ملی انعطاف پذیری و امید است. در اینجا در ایتالیا یک فضای ملی را تحت تاثیر قرار مردم به ارمغان آورد با هم تائید چگونه ملت است چیزی برای جشن, با شناسایی و نگه دارید تا در زمان عدم قطعیت است.

اما این امر می تواند اشتباه فکر می کنم که coronavirus به سادگی تقویت محوری ملت در به طور فزاینده ای – حداقل تا زمانی که به تازگی globalising جهان است. همان بیماری همه گیر در واقع نشان داد هر دو در ایتالیا و در انگلستان چگونه ملت است به دور از چنین متحد و وحدت ثبت نام کنید.

در بریتانیا به عنوان مثال بسیاری از قهرمانان تحسین هر پنج شنبه شب باید تبدیل به denizens اغلب racialized اقلیت که با توجه به نقطه نظر جدید مبتنی بر سیستم مهاجرت ممکن است هیچ جایی در یک پست-Brexit بریتانیا. بالاتر coronavirus مرگ و میر در میان اقلیت های قومی نیز در معرض مداوم اقتصادی-اجتماعی تقسیم که اجرا عمیقا در بریتانیا کشور است.

در مورد ایتالیا, اقلیت های قومی شده اند به طور کامل وجود ندارد و از هر گونه پوشش رسانه ای از این بیماری همه گیر ارائه ناقص درک که ایتالیا همچنان به باقی می ماند یک قومی همگن ملت که در واقع در حدود 10 درصد از جمعیت این کشور خارجی به دنیا آمد.

همه گیر نیز در معرض دیرینه ارضی شکستگی. اسکاتلند و ولز و ایرلند شمالی را اتخاذ اقدامات مختلف برای مهار این ویروس در مقایسه با انگلستان: سیاست های مختلف است که همچنین صحبت از عمیق ملی تفاوت دارد. به طور مشابه, در, ایتالیا, قدرت منطقه ای باید اتخاذ اقدامات مختلف برای مقابله با گسترش ویروس قرار دادن منطقه ای علاقه قبل از ملی یکی از, به ویژه هنگامی که آن را به پایان دادن این مستند.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن