دگزامتازون — مخدر برای اولین بار ثابت می کند قادر به بهبود بقا از COVID-19

توسط: AP | لندن | به روز شده: 16 ژوئن 2020 7:03:00 pm محققان تخمین زده می شود که این دارو می تواند ب

توسط NEWSATROPAT در 27 خرداد 1399
توسط: AP | لندن | به روز شده: 16 ژوئن 2020 7:03:00 pm
محققان تخمین زده می شود که این دارو می تواند به جلوگیری از یک مرگ برای هر هشت بیماران درمان شده در حالی که در دستگاه تنفس و یکی برای هر 25 نفر در اکسیژن اضافی به تنهایی. (بازنمودی تصویر)

محققان در انگلستان می گویند که شواهد برای اولین بار است که یک دارو می تواند در بهبود COVID-19 بقا: یک ارزان و به طور گسترده ای در دسترس استروئید به نام دگزامتازون کاهش مرگ و میر تا یک سوم در به شدت بیمار بستری بیماران است.

نتایج اعلام شد سه شنبه و محققان گفتند که انتشار آنها به زودی. مطالعه زیادی سخت آزمون که به صورت تصادفی 2,104 بیماران برای دریافت دارو و آنها را در مقایسه با 4,321 بيماران گرفتن تنها مراقبت های معمول.

همچنین به عنوان خوانده شده | Covid-19 واکسن حداقل یک سال دور, دانشمندان می گویند

این دارو داده شد یا خوراکی و یا از طریق IV. پس از 28 روز آن را به حال کاهش مرگ و میر 35 درصد در بیمارانی که نیاز به درمان با دستگاه تنفس و 20 درصد در کسانی که فقط نیاز به اکسیژن اضافی. آن را به نظر نمی رسد برای کمک به کمتر بیمار بیماران.

"این بسیار خوش آمدید نتیجه" یک مطالعه رهبر پیتر Horby از دانشگاه آکسفورد در بیانیه ای گفت. "بقا بهره مند است روشن و بزرگ در آن دسته از بیماران که بیمار به اندازه کافی به نیاز به اکسیژن درمانی پس از دگزامتازون در حال حاضر باید تبدیل به استاندارد مراقبت در این بیماران است. دگزامتازون ارزان است در قفسه و می تواند مورد استفاده قرار گیرد بلافاصله برای نجات جان انسان ها در سراسر جهان است."

همچنین به عنوان خوانده شده | آکسفورد واکسن برای حفاظت از یک سال; مدرن اثر داده اکتبر

"حتی اگر این دارو تنها کمک می کند تا در موارد شدید "زندگی های بی شماری را نجات داد در سطح جهانی گفت:" نیک Cammack از خوش آمدید, یک, انگلیسی, موسسه خیریه است که پشتیبانی از علم و پژوهش است.

"دگزامتازون در حال حاضر باید نورد و قابل دسترسی توسط هزاران نفر از بیماران بدحال در سراسر جهان گفت:" Cammack که هیچ نقشی در مطالعه است. "آن است که بسیار مقرون به صرفه و آسان را می تواند به سرعت و تنها نیاز به یک دوز کوچک."

داروهای استروئیدی کاهش التهاب که گاهی اوقات توسعه در COVID-19 بيمار به عنوان سیستم ایمنی بدن overreacts برای مبارزه با عفونت. این واکنش افراطی می تواند مهلک به طوری که پزشکان را آزمایش کرده اند استروئیدها و سایر داروهای ضد التهاب در این بیماران. سازمان بهداشت جهانی توصیه می کند در برابر استفاده از استروئیدها در اوایل دوره بیماری به دلیل آنها می تواند کاهش سرعت زمان تا زمانی که بیماران مبتلا به حذف این ویروس.

محققان تخمین زده می شود که این دارو می تواند به جلوگیری از یک مرگ برای هر هشت بیماران درمان شده در حالی که در دستگاه تنفس و یکی برای هر 25 نفر در اکسیژن اضافی به تنهایی.

این مطالعه مشابه که در اوایل این ماه نشان داد مالاریا, داروی هیدروکسی کلروکین کار نمی شد در برابر coronavirus. مطالعه ثبت نام بیش از 11000 نفر در انگلستان و اسکاتلند و ولز و ایرلند شمالی که داده شد یا استاندارد یا مراقبت که به همراه یکی از چندین درمان: دگزامتازون; HIV دسته کوچک موسیقی جاز مواد مخدر لوپیناویر-ریتوناویر این آنتی بیوتیک آزیترومایسین; ضد التهابی مواد مخدر توکلیزوماب; یا پلاسما از کسانی که بهبود یافته اند از COVID-19 که شامل آنتی بادی برای مبارزه با ویروس.

تحقیقات ادامه دارد و در درمان های دیگر. اين پژوهش در بودجه توسط دولت سازمان بهداشت و درمان در انگلستان و اهدا کنندگان خصوصی از جمله بیل و ملیندا گیتس.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن