با وجود ویروس Pompeo مذاکرات بین فلسطینیها و الحاق در اسرائیل

توسط: AP | بیت المقدس | منتشر شده در تاریخ: مارس 14 سال 2020 7:33:06 am Pompeo فرود در تل آویو اوایل

توسط NEWSATROPAT در 25 اردیبهشت 1399
توسط: AP | بیت المقدس | منتشر شده در تاریخ: مارس 14 سال 2020 7:33:06 am
us, mike pompeo, taliban, ceasefire, afghanistan president ashraf ghani, white house, world news, indian express Pompeo فرود در تل آویو اوایل روز شنبه, پوشیدن, قرمز, سفید و آبی, ماسک صورت و رهبری به طور مستقیم به اورشلیم دریافت معافیت از اسرائیل اجباری دو هفته ای قرنطینه برای ورود با توجه به شیوع کروناویروس.(ایسنا/فایل)

وزیر خارجه آمریکا, Mike Pompeo ملاقات روز شنبه با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل به بحث در مورد این کشور قصد دارد به ضمیمه بخش هایی از کرانه به عنوان نیروهای اسرائیلی به ضرب گلوله کشته و یک نوجوان فلسطینی در درگیری با سنگ-ثرورس در سرزمین های اشغالی.

Pompeo کوتاه سفر به اسرائیل آمد و در یک زمان به عنوان نیروهای جستجو برای قاتلان یک سرباز کشته و یک روز پیش از آن توسط یک سنگ کاهش یافته و از پشت بام در طول یک ارتش حمله از غرب بانک ایجاد کرد.

با رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در مواجهه با انتخابات در ماه نوامبر نتانیاهو و ملی پایه مشتاق به جلو حرکت می کند به سرعت با الحاق بخش هایی از کرانه باختری است. الحاق انتظار می رود که به درخواست تجدید نظر به مغلوب ساختن پیشی جستن طرفدار اسرائیل انجیلی حامیان اما همچنین محدود به ماشه گسترده محکومیت بین المللی. آن را له در حال حاضر ضعف فلسطینی به امید برقراری دولت در کنار اسرائیل در سرزمین اسرائیل دستگیر شده در سال 1967 خاورمیانه جنگ.

Pompeo فرود در تل آویو اوایل روز شنبه, پوشیدن, قرمز, سفید و آبی, ماسک صورت و رهبری به طور مستقیم به اورشلیم دریافت معافیت از اسرائیل اجباری دو هفته ای قرنطینه برای ورود با توجه به شیوع کروناویروس. او برای اولین بار خارجی رسمی برای بازدید از اسرائیل از ژانویه قبل از این کشور تا حد زیادی بسته مرزهای خود را برای جلوگیری از این بیماری همه گیر.

ایستاده در کنار Pompeo نتانیاهو گفت: هشت ساعت بازدید از یک "عهد به قدرت ما داد." دو گفت: مذاکرات خود را خواهد تمرکز بر به اشتراک گذاشته نگرانی در مورد ایران, مبارزه با کروناویروس و اسرائیل دریافتی دولت است.

نتانیاهو و ائتلاف جدید شریک آبی و سفید رهبر حزب Benny Gantz, به تعویق افتاد تحلیف خود دولت تا شنبه به جای Pompeo را ببینید. قبل از عزیمت به ایالات متحده آمریکا, بعد, جمعه, Pompeo همچنین ملاقات با Gantz و با او همکار بازنشسته ارتش گابی اشکنازی دولت جدید ورودی وزیر امور خارجه ،

مقامات رسمی وزارت امور صحبت خواست نامش فاش نشود چرا که او مجاز به بحث در مورد جلسات علنی گفت: نقطه ای از رعد و برق مشاهده شد نه تنها به بحث در مورد الحاق بلکه تهدید از ایران و همچنین اسرائیل روابط با چین است.

در حالی که رسمی نیست استناد به هر موضوع خاص ایالات متحده گزارش شده است فشار به اسرائیل تجدید نظر یک پیشنهاد توسط یک شرکت Hong کنگ برای ساخت آب شیرین کن تسهیلات.

نه نتانیاهو و نه Pompeo ذکر شده در چهارشنبه خشونت در جنوب غرب بانک. فلسطین وزارت بهداشت گفت: 15-year-old boy کشته شد در درگیری با نیروهای اسرائیلی در نزدیکی شهر الخلیل. آن گفت: چهار نفر دیگر زخمی شدند که با آتش زندگی می کنند. ارتش اسرائیل گفت نیروهای تا به حال در پاسخ با آتش زندگی می کنند به یک "خشونت شورش" و آن را "آگاه" از گزارش ها از تلفات.

روز سه شنبه یک سرباز اسرائیلی کشته شد, در شمال غرب بانک بعد از رخ داد در سر با یک سنگ پرتاب کردن یک پشت بام. نظامی گفت: آن را به حال بازداشت 10 مظنون است.

Pompeo با ابراز تسلیت در سرباز مرگ و گفت: "اسرائیل حق دارد از خود دفاع کند و آمریکا را به طور مداوم پشتیبانی شما در این تلاش است."

یکی از موارد کلیدی در دستور کار در Pompeo مذاکرات جمعه شد و انتظار می رود اسرائیل اعلام کرد قصد به ضمیمه بخش هایی از کرانه باختری است.

Pompeo گفت: "وجود دارد باقی می ماند کار هنوز انجام دهید و ما نیاز به پیشرفت در آن است." پیش از سفر Pompeo گفت: اسرائیل روزانه Israel Hayom روز سه شنبه که او برای شنیدن نتانیاهو و Gantz نمایش در ماده.

نتانیاهو و Gantz زده یک قدرت هسته ای در ماه گذشته پس از انتخابات مجلس در سال گذشته منجر به بن بست. بر اساس این توافق نتانیاهو باقی خواهد ماند نخست وزیر برای 18 ماه آینده حتی به عنوان او می رود و در دادگاه به اتهام تقلب پذیرش رشوه و نقض اعتماد. پس از یک سال و نیم Gantz خدمت خواهد کرد به عنوان نخست وزیر برای 18 ماه.

این توافقنامه همچنین تصریح می کند که نتانیاهو می تواند در پیشبرد برنامه های به ضمیمه غرب بانک زمین از جمله ده ها تن از شهرک های یهودی نشین شروع ژوئیه 1. این قرارداد می گوید: این حرکت باید هماهنگ با آمریکا در حالی که با توجه به ثبات منطقه و صلح نامه.

تحت مغلوب ساختن پیشی جستن از سرگرفته خواهد شد پرده برداری کرد در ماه ژانویه فلسطینی ها را محدود استقلال مشروط یک لیست از الزامات سختگیرانه در حالی که اسرائیل ضمیمه برخی از 30 درصد از کرانه باختری است. فلسطینی ها را رد کرده اند این طرح است.

نتانیاهو گفت: دولت جدید ارائه "یک فرصت برای ترویج صلح و امنیت بر اساس فهم من رسیده با رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن."

اسرائیلی تندرو مشتاق هستند به طور یک جانبه ترسیم خاورمیانه نقشه قبل از ماه نوامبر انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده.

الحاق نیز به مغلوب ساختن پیشی جستن یک دستاورد به ساحل تا خود را طرفدار اسرائیل پایه به خصوص نفوذ سیاسی مسیحی انجیلی رای دهندگان. روز چهارشنبه جلسه می تواند نشانه ای از اینکه چگونه تا کنون دولت مایل به اجازه می دهد نتانیاهو به حرکت می کند.

این presumptive دموکراتیک نامزد جو بایدن گفت که او مخالف الحاق یک طرفه برنامه توسط اسرائیل است.

اسرائیل دستگیر کرانه غربی و شرق بیت المقدس و نوار غزه در سال 1967 خاورمیانه جنگ. فلسطینی ها به دنبال این سرزمین برای آینده دولت مستقل. در دهه های پس از اسرائیل ساخته شده است و شهرک سازی در کرانه غربی و شرق بیت المقدس که در حال حاضر خانه حدود 700,000 اسرائیلی ها. بسیاری از جامعه بین المللی می داند این شهرک نقض قوانین بین المللی و موانع به صلح است.

در ماه نوامبر Pompeo اعلام کرد که دولت دیگر بر این باور بودند که اسرائیل شهرک غرب بانک شد و مغایر با قوانین بین المللی است.

اما نتانیاهو قصد دارد به ضمیمه کرانه خاک کشیده اند انتقاد شدید. اتحادیه عرب گفت: الحاق خواهد بود یک "جنایت جنگی است." و اتحادیه اروپا و همچنین به عنوان فردی عضو هشدار داده اند سخت عواقب اگر اسرائیل به جلو حرکت می کند.

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت گفته است: "حمایت از الحاق کرانه خاک — تا زمانی که اسرائیل موافقت برای ورود به مذاکرات صلح با فلسطینی ها

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب