با وجود همه گیر و طولانی درس قطعیت روسو مدرسه حرکت رو به جلو با عمده ساخت و ساز پروژه

ترکیبی از 65,000 متر مربع از ساخت و ساز جدید و 44,000 متر مربع بازسازی این پروژه تنظیم شده است که باید تکمیل ش

توسط NEWSATROPAT در 8 مرداد 1399

ترکیبی از 65,000 متر مربع از ساخت و ساز جدید و 44,000 متر مربع بازسازی این پروژه تنظیم شده است که باید تکمیل شود در پاییز 2022 اخیر ظهر پیشگامانه بود راه گفت: با تشکر از ساکنان این شمال غربی ایالت مینه سوتا منطقه مدرسه خود را برای حمایت از سرپرست تام جروم گفت.

از تلاش های مردمی نقطه اوج بیش از دو سال از برنامه ریزی بحث و مناظره "برای دیدار با نیازهای دانشجویان و دانش آموزان امروز و دانشجویان فردا" جروم گفت.

در میانه یک بیماری همه گیر ،

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"جامعه ما ثابت کرده است که بسیار انعطاف پذیر در سراسر همه گیر و مصمم به ادامه و به جلو نگاه," او گفت:.

در حالی که جدول زمانی برای روسو توسعه تنظیم شده است و ساخت و ساز آغاز شد 20 ژوئیه شکل از سال تحصیلی آینده باقی مانده است یک کار در حال پیشرفت است که از اواخر ماه ژوئیه به عنوان COVID-19 همه گیر در ادامه به تکامل است.

همانطور که از نوشتن این مینه سوتا رژیم صهیونیستی است. تیم Walz گفته جروم و دیگر مدیران مدرسه در کشور به آماده شدن برای سه سناریو: از سرگیری سنتی در کلاس های مدرسه یک هیبرید ترکیبی از حضوری و آموزش از راه دور که می تواند نگاه بسیار متفاوت بسته به نوع مدرسه و جامعه و سن دانش آموزان – و بازگشت به آموزش از راه دور آغاز شد که در ماه مارس به عنوان همه گیر آمار و انداخت زندگی هر کس به اضمحلال رود.

"ما قصد داریم به ادامه ساخت در آنچه که ما با آموزش از راه دور کنید و سعی کنید به بهبود" در صورتی که جهت سال تحصیلی طول می کشد جروم گفت. "ما بررسی کرده ایم در خانواده های ما و پرسید: برای پیشنهادات و انتقادات در چه کار کرده و چه کار نمی کند و ما می خواهیم برای ساخت آن است."

یک تصمیم از Walz است انتظار می رود دوشنبه, جولای 30, اما پتانسیل شکل از سال تحصیلی آینده است "فوق العاده مایع" جروم گفت.

"من فکر می کنم یکی از چالش واقعا چیزهایی است که ما همه آگاه از این واقعیت است که هر چه می کند پایین آمدن خط لوله می تواند برای ما تغییر دوباره," او گفت:. "اما ما همه در حسرت گرسنه به بازگشت به برخی از فرم عادی و متعادل که با نگرانی سلامت. چه ما نمی دانیم این است که آموزش و پرورش ما موفق ترین زمانی که ما دانش آموزان در کلاس درس. به طور کلی به عنوان یک کل سلامت روان ما در یک موقعیت بسیار بهتر است زمانی که ما بچه ها در راهرو معاشرت با همکلاسی های خود در تعامل با معلمان خود را.

"اما آن را یک عمل متعادل در حال حاضر" جروم گفت. "ما می خواهیم بچه های ما در ساخت و ما می خواهیم به کارکنان در ساختمان در امن ترین راه ممکن است. ما نمی تواند بی پروا در مورد این."

به گفته های اخیر, بررسی رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش, 64 درصد از مینه سوتا ساکنان شد راحت با فرزندان خود از بازگشت به مدرسه.

"واقعی وجود دارد تقلا از جنگ که در شرایط این تمایل به بازگشت به حالت عادی," جروم گفت. "و در همان زمان به اطمینان از امن ترین محیط زیست ما می تواند نه تنها برای دانش آموزان بلکه برای تعدادی از بزرگسالان در ساختمان ما."

از اواسط ماه جولای پرسش به مراتب تعدادشان کمتر پاسخ جروم گفت.

"آنچه من می دانم این است که ما در حال تمرکز ما در حال انتظار برای ما جهت و ما قصد داریم برای انجام بهترین ما می توانیم برای پاسخگویی به نیازهای دانش آموزان ما," او گفت:. "و این خیلی کلی در حال حاضر, اما این غیر ممکن است به چیزی بیش از آن."

به دنبال بازگشت در فاصله-تجربه یادگیری جروم آن گفت: "واقعا نشان داد چقدر جامعه ما و دانشجویان ما ارزش های سنتی نظام آموزشی."

"سیستم آموزشی ما ساخته شده است و نه در انزوا و یا جدایی یا فاصله," او گفت:. "نه در K-12 و یا پیش دبستانی از طریق K-12 سطح است. که فاصله ما ارائه بسیاری از چالش ها و ما بهترین که ما می تواند همکاری با خانواده های ما, اما بدون شک وجود دارد که آموزش از راه دور نهفته همه ما است."

آموزش و پرورش سنتی ساخته شده است در ارتباطات شخصی و آموزش از راه دور می کنند. هر چه در جهت آموزش و پرورش برای سال تحصیلی آینده جروم گفت: مدرسه منطقه آماده خواهد شد.

"حتی یک نفر در این ساختمان رفت و به مدرسه به عنوان یک معلم برای آموزش از راه دور آموزش – و نه یکی از آنها را," او گفت:. "ما بهترین ما می تواند و ما با ارائه یک معامله بزرگ از خدمات در یک سیستم است که نه تنها یک معلم از ما تا کنون آموزش دیده برای, تحصیل, برای, آماده برای, و نه یک سیستم است که یکی از معلمان ما همیشه برای امضا.

"و در مقابل همان چیزی که می رود برای دانش آموزان ما."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب