با وجود Covid-19 لیبی شدت گرفتن جنگ با غیرنظامیان در معرض خطر

عملکرد خوب و مجهز به امکانات پزشکی لازم برای ارائه مراقبت های پزشکی در مقیاس بزرگ به عنوان ضروری Coronavirus ش

توسط NEWSATROPAT در 18 اردیبهشت 1399

عملکرد خوب و مجهز به امکانات پزشکی لازم برای ارائه مراقبت های پزشکی در مقیاس بزرگ به عنوان ضروری Coronavirus شیوع. احزاب موظف به احترام و حفاظت از پرسنل پزشکی و امکانات خود را و حمل و نقل و همچنین به احترام و حفاظت از زخمی و بیمار مردم و به هر تلاش برای تخلیه آنها را بدون تاخیر.

من گزارش می دهند که طرفین این درگیری را نقض این مقررات بیش از چند بار.

در واقع جنگ احزاب در لیبی پاره کردن کتاب قانون بسیاری از سال پیش شده اند و عامل با مصونیت از مجازات تقریبا بلامنازع با وجود دیوان کیفری بین المللی حکم بیش جنگی و جنایت علیه بشریت و نسل کشی وجود دارد پس از 15 فوریه 2011.

من به برخی از امید است که شورای حقوق بشر سازمان ملل در ژنو خواهد ایجاد یک کمیسیون بین المللی تحقیق در آینده آن جلسه در ماه ژوئن. به عنوان نخستین گام در جهت پاسخگویی چنین کمیسیون باید سند نقض شناسایی کسانی که مسئول از جمله بازیگران خارجی, حفظ شواهد برای آینده دادرسی کیفری و علنا گزارش در مورد شرایط حقوق بشر در لیبی است.

جسارت پس از سال ها از دور شدن با جنایات گروه های مسلح در لیبی ادامه دارد و برای از بین بردن این کشور شکننده سلامت زیرساخت در طول یک کشنده بیماری همه گیر.

چه روشن است که ماسک را از کمی استفاده به هر کسی اگر کسانی که مبارزه در این جنگ همچنان به از بین بردن کمی است که در سمت چپ لیبی, پزشکی و بهداشت عمومی ایجاد که کار است که برای مبارزه با گسترش ویروس خیلی کشنده است که آن را عملا تثبيت شده در کل جهان است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن