وزارت منابع طبیعی بررسی می یابد پشتیبانی قوی برای گرگ در میان Minnesotans

این بررسی نشان داد 87 درصد از کل جمعیت ساکنان که در پاسخ به توافق برسند که حفظ یک گرگ جمعیت در مینه سوتا مهم ا

توسط NEWSATROPAT در 2 تیر 1399

این بررسی نشان داد 87 درصد از کل جمعیت ساکنان که در پاسخ به توافق برسند که حفظ یک گرگ جمعیت در مینه سوتا مهم است. تنها 6.4 درصد مخالف که داشتن گرگ مهم است.

گرگ پشتیبانی کمی پایین تر در میان شکارچیان گوزن به عنوان یک گروه جداگانه که 66.8% حمایت برای حفظ دولت wolf جمعیت. پاسخ از شمال مینه سوتا کشاورزان تر بود ولرم با 47.2% تصویب و 42.5% ابراز مخالفت از دولت wolf جمعیت.

پرسشنامه بررسی فرستاده شد به 9,750 خانه های سراسر کشور از جمله به 5,250 عموم ساکنان 2,000 فیلم resident شکارچیان گوزن و 2500 دام از تولید کنندگان که در مزرعه گرگ طیف وسیعی از شمال مینه سوتا است.

این بررسی نشان داد:

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

  • در میان عموم 86 درصد از پرسش شوندگان می خواهید همان بیشتر و یا حتی بسیاری از گرگ ها در دولت, در حالی که تنها 14.2% می خواستم کمتر و یا هیچ گرگ.

  • در میان گوزن شکارچیان 40.2% به نفع همان یا بیشتر گرگ در دولت 59.8% می خواهید کمتر و یا هیچ گرگ ها در اطراف.

  • میان شمال مینه سوتا دام کشاورزان تنها حدود 27 درصد به نفع جاری تعداد و یا بیشتر گرگ در حالی که 72.7 درصد می گویند وجود دارد باید کمتر و یا هیچ گرگ.

این بررسی نشان داد دیگر انتظار انشعابات در میان گروه های مختلف نظرسنجی مانند 80% یا بیشتر از دام کشاورزان و شکارچیان گوزن طرفدار شکار و به دام انداختن فصل در گرگ اگر و زمانی که فدرال حمایت از پایان. در میان عموم مردم تنها 41% پشتیبانی گرگ شکار و تنها 30% پشتیبانی گرگ به دام انداختن.

بخش دیگری از این بررسی نشان داد که عموم مردم کمترین اعتماد در DNR در حالی که کشاورزان دام در گرگ محدوده حداقل و شکارچیان گوزن در وسط.

این نظرسنجی همچنین پرسش و پاسخ در مورد افراد با تجربه با گرگ ها علاقه خود را در wolf مدیریت خود را به طور کلی نگرش به گرگ و دلایل برای ارزش نهادن به گرگ. پاسخ دهندگان همچنین پرسش و پاسخ در مورد اولویت خود را در جایی که گرگ ها زندگی می کنند باید در دولت است.

دن Stark, DNR را گرگ متخصص مدیریت گفت: این بررسی نشان داد, چند شگفتی است.

"نتایج بسیار سازگار با نگرش در بیان قبلی نظرسنجی" استارک گفت: اخبار تریبون. "وجود حمایت گسترده ای برای داشتن گرگ در مینه سوتا و وجود تفاوت در آنچه که مردم فکر می کنم در مورد چگونه گرگ ها باید مدیریت شود. من فکر می کنم اطلاعات مفید خواهد بود برای ما wolf برنامه ریزی فرآیند به روز رسانی."

جدید گرگ کمیته دیدار برای اولین بار

نتایج این تحقیق بودند بی سر و صدا ارسال شده در هفته گذشته در DNR سایت بدون اعلام عمومی در پیش از اولین جلسه دولت جدید گرگ کمیته مشورتی واگذار شده با کمک DNR رسانی دولت 2001 گرگ مدیریت طرح. 20-عضو کمیته ساخته شده است تا از شکارچیان گرگ حامیان کشاورزان حفاظت از رهبران و مقامات دولت محلی و جنگلداری و کارشناسان و اعضای عموم مردم است.

DNR است که به درخواست این کمیته برای توسعه گرگ مدیریت گزینه ها و تنظیمات به خصوص در جنبه های بحث برانگیز از گرگ مدیریت مانند به دام انداختن و شکار. کمیته برنامه ریزی شده است به برگزاری اولین جلسه البته آنلاین در روز پنج شنبه 18 ژوئن و پس از آن دیدار چند برابر بیشتر و توسعه نوعی از اجماع به کمک راهنمای DNR در چه چیزی برای انجام با گرگ ها در دولت است.

"تا زمانی که ما قادر به دیدار با فرد ما خواهد بود با برنامه ریزی یک سری از کوتاه تر (آنلاین) جلسات در طول چند ماه آینده," استارک گفت. "ما همچنین در برخی از گزینه های برای میزبانی ورودی عمومی جلسات از راه دور اگر ما نمی تواند انجام دهد که در فرد است."

استارک گفت که او امیدوار است به یک گزارش از کمیته و یک پیش نویس جدید مدیریت طرح تا پایان سال, اما افزود که ممکن است بیش از حد بلند پروازانه جدول زمانی. DNR امیدوار است که یک روز گرگ مدیریت طرح آماده اگر و هنگامی که آن را دوباره کنترل تخمین زده می شود حدود 2,500 گرگ در وزارت امور خارجه از دولت فدرال است.

گرگ در تمام دریاچه های بزرگ متحده باقی می ماند تحت فدرال گونه های در معرض خطر عمل حفاظت تحت دسامبر 2014 حکم دادگاه. اما برگ برنده دولت مانند سه دولت های قبلی کار برای حذف فدرال به زودی حمایت کرد و گفت: این حیوانات را بهبود به اندازه کافی به مدیریت فردی متحده و قبایل هند است.

این نظرسنجی با هدف "بود برای به دست آوردن اطلاعات به موقع و دقیق در Minnesotans' ارزش ها و باورها و نگرش نسبت به گرگ ها و گرگ مدیریت" DNR گفت: در وب سایت خود را.

گرگ هواداران گفت: نتایج این تحقیق نشان می دهد اکثر Minnesotans پشتیبانی از گرگ به عنوان بخشی از دولت را بر عهده دارد ،

"Minnesotans گنج دولت ما را گرگ و این یافته ها ارسال یک پیام قدرتمند به حیات وحش مدیران" Collette Adkins, یک عضو کمیته مشورتی و carnivore conservation مدیر در نرم افزار-wolf مرکز تنوع زیستی در بیانیه ای گفت. "با وجود همواره قوی حمایت عمومی برای گرگ مقامات بیش از حد اغلب catered به چند دام اپراتورها که می خواهند این حیوانات با شکوه کشته شدند.

"ما امیدواریم که این گزارش دهید ما حیات وحش سازمان به انجام یک کار بهتر از منعکس کننده گرگ-دوستانه ارزش ترین مردم در مینه سوتا است."

شرقی یا گرگ خاکستری بودند هنگامی که مشترک در سراسر قاره آمریکا شد اما ضربه به دام افتاده و مسموم به انقراض نزدیک توسط 1960 هنگامی که تنها چند صد گرگ باقی مانده در شمال شرقی مینه سوتا — آخرین در کمتر از 48 متحده است.

پس از آنها دریافت فدرال گونه های در خطر انقراض قانون حفاظت و گرگ و گسترش در تعداد و محدوده در شمال مینه سوتا و گسترش برای ایجاد قوی جمعیت در ویسکانسین و میشیگان بالایی شبه جزیره. از آن پس آنها نیز شده اند دوباره در سراسر کوه های غرب است.

دام کشاورزان و برخی از گروه های شکار حمایت از پایان فدرال برای حمایت از گرگ کرد و گفت: این حیوانات تبدیل شده اند بیش از حد متعدد و تعداد آنها نیاز به جمع آوری به منظور کاهش گرگ-انسان در تضاد است. بسیاری از شکارچیان گوزن در شمال می گویند گرگ ها کمک کرده اند کاهش گوزن اعداد به سطوح غیر قابل قبول در برخی از مناطق.

گرگ حامیان می گویند که در حالی که حیوانات در واقع پر رونق در بالای دریاچه های بزرگ منطقه و سازمان های دولتی نقل مکان کرد و خیلی سریع به کشتن بیش از حد بسیاری از گرگ آخرین بار فدرال حمایت خارج شدند, از سال 2012 تا 2014. منتقدان همچنین توجه داشته باشید که گرگ را نمی بازیافت در سراسر گسترده بخشی از خود را به دامنه اصلی در بیشتر کشورهای فدرال گونه های در معرض خطر عمل می کنند به نظر می رسد به تماس برای.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن