دانمارک ساعت به تعویق انداختن عروسی خود را برای 3 بار برای حضور در اتحادیه اروپا COVID-19 اجلاس

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 26 ژوئن 2020 2:50:57 pm دانمارک نخست وزیر Mette

توسط NEWSATROPAT در 6 تیر 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 26 ژوئن 2020 2:50:57 pm
دانمارک نخست وزیر Mette Frederiksen در طول تصویری این نشست همکاران در Marienborg شمال کپنهاگ در جمعه 19 ژوئن 2020. (AP)

نشست اتحادیه اروپا که قرار است به اتفاق در بروکسل در تاریخ 18-17 خواهد بود که برای اولین بار چهره به چهره نشست شورای اروپا رهبران پس از شروع COVID-19 بیماری همه گیر.

دانمارک نخست وزیر Mette Frederiksen به تعویق انداخته است عروسی او برای سومین بار برای حضور در آینده اتحادیه اروپا در نشست, او اعلام کرد در یک Instagram پست در روز پنج شنبه.

نشست اتحادیه اروپا که قرار است به اتفاق در بروکسل در ماه جولای 17-19 خواهد بود که برای اولین بار چهره به چهره نشست شورای اروپا رهبران پس از شروع COVID-19 بیماری همه گیر. این شورا خواهد بود پیشنهاد ممکن است برنامه های بازیابی برای مقابله با بحران اقتصادی و اجتماعی پیامدهای COVID-19 همه گیر در اروپا و نیز نسبت به کار های جدید اتحادیه اروپا بودجه AFP گزارش شده است.

به اشتراک گذاری یک عکس با او نامزد بو Tengberg بر روی عکس-های پلت فرم Frederiksen نوشت: "من به دنبال به جلو به ازدواج با این مرد است. این شورا در جلسه ای در بروکسل تشکیل شده است که دقیقا در روز شنبه در ژوئیه هنگامی که ما در حال برنامه ریزی عروسی ما. لعنت. اما من به انجام کار و محافظت از دانمارک منافع."

مشاهده این پست در Instagram

یک پست به اشتراک گذاشته شده توسط Mette Frederiksen (@mette) در Jun 25, 2020 در 6:56هستم PDT

"من به دنبال به جلو به گفتن بله به بو (که خوشبختانه بسیار بیمار)," او پست بیشتر بخوانید. عروسی خود را برنامه ریزی شده بود به محل در جولای 18. این زن و شوهر در اصل برنامه ریزی شده برای ازدواج در تابستان 2019 بی بی سی گزارش داد. آنها مجبور شدند برای به تعویق انداختن عروسی با توجه به دانمارک کلی انتخابات که در آن سال.

با توجه به اطلاعات منتشر شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز, دانمارک به ثبت بیش از 12,836 موارد COVID-19 و 603 COVID-مرگ و میر ناشی از ابتدای جهانی همه گیر.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن