تظاهرات در فارگو بیسمارک روچستر مینهسوتا و Bemidji, اعتراض به مرگ جورج فلوید

تظاهرات برگزار شد در فارگو بیسمارک بمیجی روچستر و دولوت. اعتراض نیز برنامه ریزی شده بود به جای اواخر شنبه شب د

توسط NEWSATROPAT در 11 خرداد 1399

تظاهرات برگزار شد در فارگو بیسمارک بمیجی روچستر و دولوت. اعتراض نیز برنامه ریزی شده بود به جای اواخر شنبه شب در شرق چنگال.

در فارگو وجود دارد 2000-فرد مارس از طریق شهرستان است. تظاهرکنندگان شعار می دادند "من نمی توانم نفس بکشم" – سه فلوید در حال مرگ کلمات – به علاوه یک تماس-و-پاسخ: "چه نام خود را ؟ جورج فلوید!"

"ما در حال نگاه بر به عنوان انسان است. ما در حال نگاه به عنوان افرادی که یک بار اموال" سازمان Ritchell Aboah که همچنین یک نامزد برای فارگو شهرستان کمیسیون گفت: تظاهرکنندگان به عنوان آنها را سازماندهی صبح روز شنبه. "ما خسته از بی عدالتی است. ما خسته از گریه. در حال حاضر از آن زمان ما است و ما از همه میخواهیم که با ما ایستاده."

برخی از رهبران شهر از جمله فارگو شهردار تیم ماهانی و مورهد شهردار Jonathun جاد ملاقات با تظاهر کنندگان. Mahoney پیوست "black lives matter" شعار خارج از مقر پلیس و جاد فیلتر از طریق جمعیت است. دیگر فارگو افسران برگزار می شود و یا مطرح شده برای عکس های بعدی به نشانه هایی است که خواندن "یک مسابقه ... نژاد بشر!" و "عدالت برای جورج."

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

در بیسمارک حدود 300 نفر انجام شده نشانه و شعار می دادند که آنها راهپیمایی یک حلقه را از طریق شهرستان و گاهی اوقات ترافیک مسدود شده. Opie روز 44 ساله شهروند Bois Forte گروه از Chippewa که از نقل مکان به بیسمارک از شهرهای دوقلو رهبری یک گروه درام از قبل.

"قادر به در خانه فرد در این راه از کمک و اجازه دادن به آنها را می دانم که من با آنها" بعد گفت:. او همچنین گفت که او کشیده شده است از ماشین و از اتوبوس توسط اجرای قانون است که او معتقد است که یک محصول رنگ پوست ،

در Duluth حدود 1000 نفر از مردم جمع آوری شده برای شبیه تظاهرات در کلیتون جکسون McGhie یادبود که یادآور مردان جوان بودند که بدون محاکمه اعدام در آن نقطه توسط اراذل و اوباش در سال 1920. سازمان وجود دارد برگزار مشابه تظاهرات روز چهارشنبه که شد بیش از 100 نفر است.

در Bemidji, بین 300 و 400 تاکید رهبری از این شهر یاد مجسمه های پل و کودک – که به طور خلاصه شد نژادی flashpoint وقتی کسی نقاشی "نسل کشی" در گاو پهلو در اوایل سال 2019 – به بمیجی اداره پلیس مرکزی حدود نیم مایل دور.

"ویروس نژادپرستی است منتقل شده از مادر به پدر و از پدر به پسر" دیوید Frison یک بمیجی دولت استاد دانشگاه گفت: راهپیمایان. "هنگامی که آزادی محروم است و به همه شهروندان ما تنفس می کند و امریکا."

و در روچستر بیش از 100 نفر راهپیمایی در مرکز این شهر شعار "نمی توانم نفس بکشم" مانند همتایان خود در سراسر منطقه است. در شب جمعه تظاهر کنندگان وجود دارد مسدود Hwy. 52 و چند دیگر در مرکز شهر و تقاطع ها. آنها در نهایت شکست چند ویندوز از جمله یکی در یک رزمناو پلیس. مدنی رهبران نهاد 9 بعد از ظهر حکومت نظامی در روز شنبه در شهر هسته.

اما به غیر از چند پرتاب بطری های آب در بیسمارک تظاهرات در روچستر و بمیجی تنها آنهایی که در خارج از شهرهای دوقلو که گزارش هر گونه خشونت است. هر دو مورد جزئی بودند در مقایسه ،

در بمیجی در شنبه تظاهرکنندگان شروع به درخشش یک افسر منابع مدرسه کامیون و به عنوان برگزارکنندگان کشیده آنها پشت یک افسر پلیس پریدند به کامیون و حمایت آن از طریق برخی از تظاهرکنندگان به عنوان او سوار دور. این بود که فورا آشکار نیست اگر هر تظاهرکنندگان مجروح شدند و سازمان و افسران پلیس دست تکان داد و پس از رویارویی.

بعد از ظهر شنبه شهرستان از بمیجی اعلام کرد 8 ساعت منع رفت و آمد برای شنبه شب.

راهپیمایی و تظاهرات در سراسر مینه سوتا بیشتر شده اند کوچک تر و صلح آمیز تر از کسانی که در مترو که در آن فلوید کشتن به معنای روز از تظاهرات که گاهی اوقات تبدیل به خشونت از جمله تصاحب و سوزاندن یک پلیس حوزه و غارت ده ها تن از کسب و کار باعث Gov. تیم Walz به سفارش بزرگترین بسیج مینه سوتا گارد ملی در روز شنبه.

هیچ کس مرده است در اعتراضات گسترده وجود دارد اما تظاهرکنندگان و پلیس و روزنامه نگاران همه گزارش داده اند که شمار صدمات. این تظاهرات نیز تبدیل شده اند نسبت به غارت و آتش سوزی و دولت و رهبران شهر پیشنهاد کرد در روز شنبه که دوقلو شهرستانها تظاهرات شده اند پیوست خارج از دولت آشوبگران.

مینیاپولیس و سنت Paul و بسیاری از حومه های اطراف آن برقرار 8 بعد از ظهر حکومت نظامی در روز شنبه. مینه سوتا بخش حمل و نقل نیز اعلام کرد عمده interstates و بزرگراه ها به شهرهای دوقلو خواهد در 7 بعد از ظهر تا 6 صبح روز شنبه.

فروم اخبار سرویس جرمی Turley کمک به این گزارش



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب