دموکرات ها فشار برای پلیس قانون تغییرات زیر را جورج فلوید مرگ

نظرات به دنبال یک جمعه در کنفرانس خبری که در آن جمهوری خواه رهبر — رهبر اکثریت سنا پل Gazelka — گفت که او امید

توسط NEWSATROPAT در 19 خرداد 1399

نظرات به دنبال یک جمعه در کنفرانس خبری که در آن جمهوری خواه رهبر — رهبر اکثریت سنا پل Gazelka — گفت که او امیدوار به عدالت کیفری پیشنهادات اما فکر نمی کنم آنها می تواند با تصویب این هفته و به عنوان شهر مینیاپولیس رهبران در نظر گرفتن از بین بردن اداره پلیس وجود دارد.

مینه سوتا مقننه در روز جمعه است که انتظار می رود به بازگشت به کنگره برای یک جلسه ویژه به وزن یک فرمت از رژیم صهیونیستی است. تیم Walz اضطراری سازمان در پاسخ به COVID-19 همه گیر و به گام های بیشتری برای مبارزه با بیماری. اما محدود کردن نیروی مرگبار برخورد با مأموران اجرای قانون نیز به عنوان یک اولویت برای قانونگذاران در تقسیم کنگره پس از مرگ جورج فلوید.

فلوید پس از درگذشت سابق مینیاپولیس افسر پلیس درک چوین برگزار شد فلوید بر روی زمین در حالی که او به زانو در گردن او. حساب دستگیر شد در اطرافیان ویدئویی که منتشر شد و رفت ویروسی پس از مینیاپولیس اداره پلیس صادر شده یک گزارش اولیه در مورد مرگ که نیست ذکر است که چوین دوخته فلوید به زمین برای چند دقیقه به عنوان فلوید و دیگران برای کمک خواسته.

"صحت و کامل-throatedness که می بینید در حال حاضر به دلیل جورج فلوید درگذشت هشت بلوک از خانه من" سناتور. جف هیدن D-مینیاپولیس گفت: هنگامی که پرسیده شد که چرا او فشار برای تغییرات. "او یک پسر است که به نظر می رسد مثل من و همه ما رو به تماشای آن 8 دقیقه و 43 ثانیه و سپس متعاقب آن قتل عام که اتفاق افتاده در منطقه است. آن شخصی برای من است."

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

هیدن و دیگر اعضای این مردم رنگ و بومی حزبی تحت فشار قرار دادند برای قانونی که آن را یک جرم به استفاده از ناموجه نیروی مرگبار که منجر به مرگ یا جراحت شدید محل نیروی مرگبار تحقیقات تحت نظارت دادستانی کل و گسترش آموزش در پلیس de-تشدید تکنیک های زیر فلوید مرگ و تظاهرات که به دنبال. حزب دموکرات به قانونگذاران گفت که این اقدامات باید آمد تا برای در نظر گرفتن به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است و آنها را به عقب رانده و در نگرانی از جمهوری خواهان که مجلس باید زمان بیشتری را به بررسی تغییرات پتانسیل.

"این یک وضعیت اضطراری. اگر ما تا به حال هر نوع دیگر از اورژانس در سراسر ایالت مینه سوتا, طبیعی, فاجعه, برای مثال, ما را به این سرعت و به ما نمی خواهد صحبت در مورد مشورتی وسیله ای برای رسیدگی به وضعیت" رهبر اقلیت سنا سوزان کنت D-وودبری گفت. "این است که در مورد برقراری تماس برای دست زدن به این وضعیت فوری با یک پاسخ فوری."

Gazelka گفت: نمایندگان مجلس تا به حال ساخته شده تغییرات به عدالت کیفری قوانین در سال های اخیر و می تواند دوباره تا پتانسیل تغییرات. اما او گفت بعید بود این برنامه خواهد بود آماده برای تصویب در روز جمعه.

"من باور دارم مینه سوتا نیاز به رهبری این کشور در مسابقه آشتی. ما این فرصت را دارند که این یک فرصت است که می آید در سراسر یک بار در یک نسل و چه می خواهیم و برای انجام با آن؟" Gazelka R-شرق Gull Lake روز جمعه گفت. "این مهم است که ما حق آن را دریافت."

DFL نمایندگان مجلس نیز به دنبال جدا کردن پیشنهادات خود را از تماس از شهرستان رهبران در مینیاپولیس به کاهش بودجه به مینیاپولیس پلیس گفت: این مسئله باید در سطح محلی است.

مینیاپولیس رهبران در مذاکرات پال خواستار قطع بودجه دولت پلیس

در مینیاپولیس اعضای شورای شهر بیش از آخر هفته گفت: تظاهرکنندگان آنها برنامه ریزی شده برای حمایت از تلاش پال خواستار قطع بودجه دولت مینیاپولیس اداره پلیس. نظر به دنبال مینیاپولیس شهردار یعقوب فری را اعلام کرد که به حمایت از او تغییرات به بخش برش کمک های مالی خود را.

نه از 13 نفر از اعضای شورای شهر مینیاپولیس در روز یکشنبه گفتند که حمایت از چنین تلاش و فمن می تواند بلوک حق وتو اگر همه آنها توافق کردند که به همان سیاست. پس از گسترده گزارش در مورد, نظرات کاربران روشن است که حمایت عمومی نمی مختلفه هر گونه برنامه ریزی برای کاهش بودجه به این بخش است.

"ما با رای به انحلال پلیس دیروز" عضو شورای Phillipe کانینگهام گفت: در توییتر. "فوق العاده اکثریت شورای شهر به طور رسمی اعلام کرد پشتیبانی از آغاز روند انجام این کار برای ساخت سیستم های جدید از امنیت عمومی."

حرکت سریع درو مخالفت قانونگذاران جمهوریخواه کنگره را در تمام سطوح که گفت: حرکت پال خواستار قطع بودجه دولت و یا منحل می توانست امنیت عمومی مفاهیم در خارج از شهر.

"قبل از مینیاپولیس شورای شهر defunds یا disbands مینیاپولیس اداره پلیس وجود دارد باید به قوه مقننه جلسات در چه عواقب که برای منطقه ما و دولت" نوشته. پاتریک دی استفانو, R-فارمینگتون گفت: در انتشار اخبار. "قانونگذاران نمی تواند نشستن در سکوت در حالی که سرکش شورای شهر درایوهای دولت ما را به هرج و مرج."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب